اونس طلا2394.45
مظنه15,921,000
18 گرم3,675,300
ارزش سکه35,870,013
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

چگونه جذاب باشیم و طرد نشویم

عشق خوب دو نفر را از لحاظ جسمی و عاطفی به هم متصل می کند.

چگونه جذاب باشیم و طرد نشویم​

عشق خوب دو نفر را از لحاظ جسمی و عاطفی به هم متصل می کند. وقتی عاشق کسی میشوید او را هم از نظر شخصیتی و هم از نظر فیزیکی جذاب می‌بینید. یک معاشقه خوب، با کلمات و نگرش درست باعث میشود که آن شخص کنار شما احساس امنیت بکند . ما در سایت طلا، راه هایی برای افزایش جذابیت بدون اینکه طرد بشوید برای شما آورده ایم. ابتدا محیط مناسب را ایجاد کنید از آنجایی که ما با افرادی که دوست داریم بیشتر صحبت می کنیم، منطقی است که بخواهید خودتان را جذاب کنید. جذابیت در نگاه اول از طریق احساس شکل میگیرد. به این معنی که وقتی برای اولین بار جذب شخصی می شوید، آنچه احساس می کنید صرفاً بر اساس آنچه که می توانید ببینید است.

خوب به نظر برسید وقتی خوب به نظر می رسید، از نفس او علیه او استفاده می کنید. اغلب اوقات، او به شما علاقه نشان میدهد، نه به این دلیل که در ابتدا شما را دوست دارد، بلکه به این دلیل که می تواند تصور کند که در کنار شما بودن چقدر عالی است. همه ما این کار را انجام می دهیم و اشکالی ندارد.

این منیت است و بخشی از طبیعت انسان است که می توانید از آن به نفع خودتان استفاده کنید. کسی باشید که دیگران دوست دارند در کنارش باشند. دیوارهای مقاومت را پایین بیاورید سعی نکنید در بحث ها پیروز شوید یا از ارزش های خودتان دفاع کنید. در عوض از طریق خودکنترلی قلب او را به دست آورید.

مسئله این است که ما با ارزش ها و باورهایمان ارتباط عاطفی داریم. بهمین خاطرهر زمان که دیگران با ما مخالفت میکنند ناگهان از آنها دفاع می کنیم. بنابراین، یکی از بهترین راه‌ها برای تضمین یک ارتباط عمیق زمانی است که از دفاع از ارزش های متضاد با او بپرهیزید. این فقط تنش را به همراه خواهد داشت و جذابیت را از بین می برد. ارتباط چشمی همه ما به ارتباط چشمی به عنوان روشی برای ارتباط جادویی با هر کسی فکر می کنیم.

اما تماس چشمی زمانی که اشتباه انجام شود نتیجه عکس میدهد. تماس چشمی تنها زمانی مفید است که در حد اعتدال انجام شود. تماس چشمی باید به طور طبیعی اتفاق بیفتد. زمانی که شما واقعاً به آنچه او می گوید علاقه مند هستید به او نگاه کنید. تماس چشمی را برای حدود 4 تا 5 ثانیه حفظ کنید، سپس به آرامی به جای دیگر نگاه کنید، سپس دوباره به او نگاه کنید. اما هنگام قطع تماس چشمی به پایین نگاه نکنید زیرا شما را خجالتی نشان میدهد.

تماس فیزیکی ظریف تماس فیزیکی شاید یکی از کم ارزش‌ترین استراتژی‌های جذابیت باشد. اما تحقیقات نشان داده که لمس فیزیکی نه تنها رابطه را تقویت می کند، بلکه درد و افسردگی را نیز کاهش می دهد. لمس فیزیکی، زمانی که به روش صحیح انجام شود، می تواند منجر به تغییرات سریع و قابل توجهی در نحوه واکنش افراد به ما در محیط های اجتماعی شود. نکته کلیدی این است که در ابتدا باید او را کوتاه لمس کنید.

یک لمس پنج یا دو ثانیه ای روی بازو زمانی که باید توجه او را به چیزی جلب کنید برای شروع کافی است. نگاهی که نشانه علاقه است اغلب اوقات نوع رابطه ما با یک شخص را می توان از نگاه او فهمید. اغلب اوقات، فقط از روی یک نگاه، می توانیم بفهمیم که یک فرد دروغ می گوید، مشکوک است یا به ما علاقه مند است.

وقتی چشمانتان قفل شد، لبخندی گرم به او هدیه دهید. اگر او به شما علاقه مند باشد، با حفظ تماس چشمی با شما برای چند ثانیه آن را نشان می دهد و احتمالاً در پاسخ لبخند می زند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد