اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه به یک دختر بگویید که او را خیلی دوست دارید

برای اینکه یک دختر عشق شما را باور کند باید دو ویژگی مهم را در ابراز عشق را رعایت کنید . اول از همه اینکه یک دختر بالغ هرگز به عشق یک مرد که مدت کوتاهی است با او آشنا شده اعتماد نمیکند ....

برای اینکه یک دختر عشق شما را باور کند باید دو ویژگی مهم را در ابراز عشق را رعایت کنید . اول از همه اینکه یک دختر بالغ هرگز به عشق یک مرد که مدت کوتاهی است با او آشنا شده اعتماد نمیکند و دوم اینکه شما باید عاشق شخصیت و ظاهر او شوید و هیچکدام به تنهایی رابطه را با دوام نمیکند.

اکثر پسرها میترسند به دختر مورد علاقه شان بگویند، زیرا نمیخواهند دوستی خودشان را با دختر از دست بدهند، به همین دلیل باید این مراحل را دنبال کنید تا بدانید قبل از اینکه به او بگویید دوستش دارید در زندگی او چه جایگاهی دارید.

بررسی کنید که آیا او هم علاقه ای به شما دارد یا خیر

قبل از ابراز علاقه بهترین راه این است که ابتدا مطمئن شوید که ارتباطی بین شما دو نفر وجود دارد یا خیر. در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خودتان بپرسید :

او چقدر دوست دارد با شما معاشرت کند؟ او چقدر به شما احترام می گذارد؟ اگر دختری شما را دوست داشته باشد، احتمالاً در مورد ظاهر، لباس و غیره از شما تعریف و تمجید میکند یا وقتی شما با دختر دیگری هستید، حسادت میکند. وقتی در مورد عشق صحبت میکنید او چه پاسخی می دهد؟ آیا او با شما مخالفت میکند یا شما را تایید میکند؟

ایجاد ارتباط

اگر دیدید که او شما را دوست ندارد دو راه دارید : راه اول این است که او را رها کنید و به دنبال شخص دیگری بگردید. گزینه دوم این است که سعی کنید با او ارتباط برقرار کنید و کاری کنید که او شما را متفاوت ببیند.

نکته اینجاست که اگر با دختری دوست هستید و او هیچ احساسی نسبت به شما ندارد، احتمالاً دلیلی برای آن دارد. شاید رفتار و یا ظاهر شما برای او جذاب نیست.اگر او را واقعا دوست دارید باید کارهایی که او دوست ندارد و به نظر دیگران هم رفتار اشتباهی است آن را تغییر دهید اما اگر رفتاری دارید که درست است اما او آن را دوست ندارد نباید خودتان را به هر قیمتی تغییر دهید.

ابراز احساسات

بعد از اینکه ارتباطی بین شما دو نفر برقرار شد، وقت آن است که احساستان را ابراز کنید . او زمانی شما را طرد میکند که رفتار و شخصیت شما را دوست نداشته باشد اما اگر او به شما علاقمند شد میتوانید به او بگویید که دوستش دارید. نگویید که فقط میخواهید با او دوست باشید.

می توانید از شخصیت وظاهر او تعریف کنید. وقتی او ببیند که شما به رفتار و برخوردهای او دقت کردید و ویژگی های شخصیتی او را می شناسید، او احساس می کند که واقعا انسان دوست داشتنی است.

یادتان باشد که معیارهایتان را قبل از دوست داشتن هرشخصی بررسی کنید که عاشق افراد اشتباهی نشوید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد