اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش کنعانی به رفتار مداخله آمیز و حمایت آشکار برخی دولت‌های غربی از اغتشاشات اخیر در ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رفتار مداخله آمیز و حمایت آشکار برخی دولت‌های غربی از اغتشاشات اخیر در ایران و تداوم رفتارهای تحریک آمیز آنان اثبات کرد که آنها هر زمان فرصتی ببینند، در اقدام مستقیم و غیرمستقیم علیه ثبات، امنیت و استقرار نظام و کشورمان تردید نخواهند کرد.

به گزارش سایت طلا ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جکهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) ۱۳ مهر ماه در صفحه اینستاگرامش درباره مداخله جویی‌های این روزهای غربی‌ها در امور داخلی ایران نوشت: «اعتراض»و «اغتشاش» هم ماهیت متفاوتی دارند و هم نتایج متفاوتی.

وی افزود: رفتار مداخله آمیز و حمایت آشکار برخی دولت‌های غربی از اغتشاشات اخیر در ایران و تداوم رفتارهای تحریک آمیز آنان، اثبات کرد که آنها هر زمان فرصتی ببینند، در اقدام مستقیم و غیرمستقیم علیه ثبات، امنیت و استقرار نظام و کشورمان تردید نخواهند کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: در دگرگونی اوضاع و فراز و فرود زمانه، دولت و‌ ملت ایران دوستان و دشمنان خود را بهتر می‌شناسد.

وی همچنین نوشت: «دشمنان فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند با ایران مخالفند‌.»

به گزارش سایت طلا، مداخله جویی‌های اخیر برخی کشورها با واکنش ایران مواجه شد و در این خصوص سفرا و روسای نمایندگی‌های چند کشور غربی از جمله انگلیس، سوئد، فرانسه و نروژ به وزارت خارجه احضار و نسبت به رویکرد آنها اعتراض شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه دیروز و در واکنش به اظهارات مداخله جویانه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با بیان این‌که بایدن به جای ژست‌های بشردوستانه کمی به کارنامه حقوق بشری کشورش فکر کند، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بهتر بود نگران تحریم‌های بی‌شمار علیه ملت ایران باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد