اونس طلا2331.17
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

یک حیوان انتخاب کنید و پیامی از روح خودتان دریافت کنید

باورهای باستانی می‌گویند که این حیوان روحانی ماست که ما را انتخاب می‌کند و با کمک شهود راه را به ما نشان میدهد.

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

معنویت نقش اساسی در زندگی بسیاری از مردم دارد. باورهای باستانی می‌گویند که این حیوان روحانی ماست که ما را انتخاب می‌کند و با کمک شهود راه را به ما نشان میدهد. چشمان خودتان را ببندید، نفس عمیق بکشید و یکی از این حیوانات را در تصویر انتخاب کنید.

دلفین: درسی که دلفین میخواهد به ما یاد دهد ،ما را وادار میکند تعادل را بیاموزیم، زیرا تعادل در زندگی نشان دهنده اتحاد روح با جسم است .ویژگی های دلفین این است که میداند چگونه بر فراز و نشیب های زندگی با شادی و هماهنگی غلبه کند، بدون اینکه غرق در افکار سنگین یا موانع و مشکلات موجود در مسیر زندگی شود. اگر دلفین حیوان روحی شما است سعی کنید خودتان را از همه بارها و موانع خلاص کنید و با فرافکنی آنها را از ذهنتان خارج کنید و جان تازه به زندگیتان ببخشید.

فیل: فیل حیوان قدرتمندی است که فضیلت خرد را به بهترین شکل نشان می دهد. به صبر و آرامش در هر موقعیتی از زندگیتان اهمیت بدهید. فیل که یک حیوان قدرتمند و قدیمی است. دارای خرد و قدرتی است که توسط پستانداران طی میلیون ها سال به او منتقل شده است. شما در زندگیتان به خانواده و اعتقادات اهمیت زیادی میدهید. زندگی شما می تواند جدی و سخت باشد، اما نعمات زیادی در زندگی دارید. شما حافظه قوی در مورد اتفاقاتی که در گذشته افتاده است دارید و آنها را هرگز فراموش نمیکنید و بدتر ازهمه خاطره های بدی است که دیگران در ذهن شما ساخته اند. فیل ها هیچوقت خشم خودشان را فراموش نمیکنند و انتقام می گیرند.

مرغ مگس خوار: مرغ مگس خوار نشان دهنده لذت زندگی، عشق به زندگی، شادی، قدرت پرواز دادن روح با وجود مشکلات است. مرغ مگس خوار نشان دهنده توانایی شما در هماهنگ شدن با طبیعت و افرادی است که در تمام موقعیتها اطراف شما را احاطه کرده اند . شما نسبت به عناصر احتمالی خطر بسیارهوشیار هستید . وقتی با مشکل روبرو میشوید و یا احساس خطر میکنید به جای حل آن مشکل از آن موقعیت فرار میکنید.

گرگ: به شدت به خانواده خودش علاقه دارد و از قوانین سفت و سخت پیروی می کند که در آن هر یک از اعضا وظایف و ویژگی های خاصی دارند و از آزادی شخصی خودش چشم پوشی نمی کند. گرگ، اگر همدم مناسبی پیدا کند به عشق خودش وفادار می ماند. این حیوان قدرت ناخودآگاه شما را نشان میدهد. شما میتوانید به دیگران انرژی بدهید ، چیزهای جدید به آنها بیاموزید تا به آنها کمک کنید زندگی بهتری داشته باشند و راه خودشان را پیدا کنند.

کوالا: ویژگی اصلی کوالاها آرامش آنهاست. شما شخصیت آرامی دارید و با کلمه استرس بیگانه هستید. شما توانایی این را دارید که با موقعیت‌های سخت زندگی را به شیوه‌ای آرام و با ملاحظه روبرو شوید. این حیوان درونی به شما این اجازه را می دهد که عاقلانه ترین تصمیم ها را در زندگی بگیرید.

اسب: شما نمی‌توانید فقط با خواستن، چیزی را به دست آورید . اتفاقات خوب زمانی میافتد که به خواسته تان احترام بگذارید و آماده به عهده گرفتن مسئولیت‌های خود شوید. شما مسئول افکارو زندگی خودتان هستید.نماد اسب، قدرت و خرد است. راه رسیدن به اهدافتان فقط عشق و شفقت است. شما باید دانش و دستاوردهای خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد