اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انتخاب تصویر مورد علاقه خودتان قدرت درونی خودتان را کشف کنید

این تصاویر زیبا از طبیعت می تواند چیزهای در مورد توانایی ها و قدرت های پنهان شما نشان دهد.

این تصاویر زیبا از طبیعت می تواند چیزهای در مورد توانایی ها و قدرت های پنهان شما نشان دهد. کدام یک از این تصاویر بیشتر شما را به خودش جلب می کند؟

تصویر شماره یک شما بسیار انعطاف پذیر و با ثبات هستید. ایمان شما به عدالت در شرایط دشوار شما را نجات می دهد. شما تصمیم می گیرید ریسک کنید و توانایی های محدودتان را مسخره می کنید . از موانع احتمالی نترسید و وحشت نکنید. شما می دانید چگونه در هر شرایطی آرام بمانید. به لطف ویژگی های شخصیتی که دارید، چیزهای زیادی به دست خواهید آورد و با توجه به شایستگی هایی که دارید پاداش خواهید گرفت.

منظره شماره 2 شما توانایی فوق العاده ای برای درک احساسات مردم دارید. شما می توانید از هر شخصی حمایت کنید، حتی اگر تمام دنیا با شما مخالف باشند. شما هرگز بی عدالتی را تحمل نخواهید کرد. شما اینجا هستید تا به افراد نیازمند کمک کنید. قلب بزرگ و مهربانتان به شما قدرت می‌دهد. برخی از اطرافیان شما ممکن است همیشه شما را درک نکنند اما در عین حال از ویژگی های شما ستایش میکنند.

منظره شماره 3 رفتار دوستانه شما عزت نفس شما را افزایش می دهد و بخاطر این ویژگی همیشه می توانید روی حمایت دیگران حساب کنید. شما فرد لایقی هستید. شما می خواهید انسان باشید بدون اینکه انتظاری از دیگران داشته باشید. در ازای محبتی که به دیگران میکنید انرژی دریافت می کنید. کائنات نسبت به شما بی تفاوت نیست، نعمات دلپذیر بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد. فقط یک فرد فوق العاده مانند شما چنین هدایایی را دریافت می کند.

منظره شماره 4 تفکر خلاق شما به شما کمک می کند تا با سخت ترین شرایط روبرو شوید. با قوانین نانوشته خود زندگی کنید. زندگی شما با برنامه ها، آزمایش ها، ایده های خلاقانه تان زیبا میشود. ایده های زیبایتان هرگز تمام نمی شوند و همیشه موفقیت بزرگی را برای شما به همراه دارد. شما به نظرات دیگران وابسته نیستید و به آنها اهمیت نمیدهید. شما فقط به ایده‌ها و دیدگاهتان نسبت به جهان متعهد و پایبند هستید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد