اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هزینه ۴ شب سفر به وان ترکیه با قطار چقدر تمام می شود؟ + جدول قیمت مهرماه

وان، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی کشور همسایه‌مان ترکیه است. شهری که در آن گربه‌های سفید و ناز با چشم‌های دو رنگ از سر و کول هم بالا می‌روند.

به گزارش سایت طلا، وان، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی کشور همسایه‌مان ترکیه است. شهری که در آن گربه‌های سفید و ناز با چشم‌های دو رنگ از سر و کول هم بالا می‌روند؛ چرا که وان ترکیه، محل زندگی نژاد خاصی از گربه‌هایی است که یک چشم‌شان آبی و چشم دیگرشان زرد است!

از آنجایی که این شهر خیلی به مرز کشورمان نزدیک است، هر سال ایرانی‌های زیادی با سفر زمینی به وان ترکیه می‌روند تا هم آب و هوایی عوض کنند و هم یک خرید حسابی داشته باشند. گذشته از اینها در سفر زمینی، سرگرمی‌ها و جاذبه‌های فراوانی وجود دارد و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه‌تر است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۴شب سفر رفت و برگشت زمینی با قطار به وان ترکیه و اقامت در هتل ۴ ستارهDiana Van قیمت بزرگسال ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان ؛ کودک ۲ تا ۶ سال مبلغ ۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان و کودک زیر ۲ سال مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۵ ستاره Grand برای همین مدت اقامت و نوع سفر قیمت بزرگسال را مبلغ ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان ، کودک ۲ تا ۶ سال را مبلغ ۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان و کودک زیر ۲ سال را مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

قیمت تور زمینی وان ترکیه با قطار ( ۴ شب / مهر ماه ۱۴۰۱)

هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
Diana Van
۴
بزرگسال
۴,۵۰۰,۰۰۰
Diana Van
۴
۲ تا ۶ سال
۲,۴۵۰,۰۰۰
Diana Van
۴
زیر ۲ سال
۱۰۰,۰۰۰
Van Suit
۴
بزرگسال
۴,۸۰۰,۰۰۰
Van Suit
۴
۲ تا ۶ سال
۲,۵۰۰,۰۰۰
Van Suit
۴
زیر ۲ سال
۱۰۰,۰۰۰
Grand
۵
بزرگسال
۵,۱۰۰,۰۰۰
Grand
۵
۲ تا ۶ سال
۲,۴۵۰,۰۰۰
Grand
۵
زیر ۲ سال
۱۰۰,۰۰۰

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد