اونس طلا2337.05
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

10 تا از زیباترین پروانه های جهان که هوش از سر می برد + تصاویر

دنیا پر از طبیعت و زیبایی است. خداوند جهان را آفرید و دیدن آن را برای چشم ها لذت بخش کرد. هر نقطه از جهان به دلیل طبیعتی که در آن احاطه شده است و موجوداتی که بخشی از آن هستند، زیبایی دارد.

به گزارش سایت طلا، دنیا پر از طبیعت و زیبایی است. خداوند جهان را آفرید و دیدن آن را برای چشم ها لذت بخش کرد. هر نقطه از جهان به دلیل طبیعتی که در آن احاطه شده است و موجوداتی که بخشی از آن هستند، زیبایی دارد. و از جمله این موجودات شگفت انگیز طبیعت، پروانه ها هستند.

پروانه ها از خانواده حشرات هستند. اما بر خلاف سایر حشرات، که معمولا مردم آن را بسیار منزجر کننده و آزاردهنده می دانند، پروانه ها را همه دوست دارند. دلیل آن می تواند بال های حیرت انگیز و رنگارنگ آنها باشد که می تواند هر کسی را وادار کند بگوید "این زیباترین پروانه ای است که تا به حال دیده اند!"

پروانه ها در اندازه های مختلف هستند.رنگارنگ ترین پروانه های جهان را می توان در مکزیک و هاوایی یافت ، اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چند نوع پروانه زیبا وجود دارد؟ و زیباترین پروانه جهان چیست؟ در این مقاله 10 تا از زیباترین پروانه های جهان را گرد اوری کرده ایم.

1. پروانه آبی و سفید گوسامر-بالدار

سایه آبی در زمینه سفید! به راحتی می توان این پروانه را زیباترین پروانه نامید اما موارد بیشتری نیز در لیست وجود دارد.

2. پروانه دم پرستو آبی و سیاه

این یکی دیگر از زیباترین پروانه هایی است که ممکن است ببینید. تفاوت بال ها با پروانه های دیگر به راحتی قابل تشخیص است.

3. طاووس پانسی پروانه

منصفانه است که بگوییم این پروانه می تواند زیباترین پروانه جهان برای عاشقان طاووس باشد! ترکیب کامل گوشه های سبز، آبی، زرد و مشکی به پروانه ظاهر طاووسی کاملی می بخشد.

4. پروانه مسی کم رنگ

طبیعت هرگز با نشان دادن زیباترین پروانه تا کنون ما را شگفت زده نمی کند. ترکیب صورتی و آبی رنگ این پروانه باورنکردنی است!

5. هلیکونیوس گری با پروانه نارنجی نئون

اگرچه هیچ چیز خارق‌العاده‌ای در مورد این پروانه وجود ندارد، اما ما همچنان می‌خواهیم آن را در لیست قرار دهیم زیرا به دلیل بال‌های گرد بسیار زیبا است.

6. پروانه کلاسیک دریاسالار زرد سیاه

هیچ چیز به اندازه یک پروانه کلاسیک زرد و سیاه نیست که بر فراز باغ ها پرواز می کند.

7. پروانه فرتیلاری خلیج

پروانه ها می توانند اندازه کوچکی داشته باشند، اما هنوز می توانید جزئیات شگفت انگیز روی بال ها را ببینید و متحیر شوید!

8. پروانه مورفو سیاه و صورتی

همیشه افرادی هستند که دوست دارند همه چیز را صورتی ببینند. بنابراین ما فکر می کنیم، برای آنها این پروانه صورتی و سیاه زیباترین پروانه در جهان است.

9. کروماتیک Fire Clipper Butterfly

پروانه های رنگارنگ مانند این در تصویر واقعا ما را متحیر می کند! طبیعت به ما یاد می دهد که چگونه رنگ ها واقعاً می توانند با هم ترکیب شوند و با کنتراست عالی به نظر برسند!

10. پروانه رنگین کمان شیری

اگر از ما بپرسید زیباترین پروانه جهان کدام است؟ ما هنوز نمی توانیم به آن پاسخ دهیم زیرا حتی پس از تماشای زیباترین تصاویر پروانه ها، هر پروانه ای به دلیل منحصر به فرد بودن و رنگ های شگفت انگیزش زیباست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد