اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ستاره مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی در این هفته انتظار شماست

بسیاری از افراد تست های روانشناسی را دوست دارند و آن را می خوانند تا چیزی را تأیید یا درک کنند و برخی دیگر آن را برای گذراندن زمان و چرا که نه، شاید برای الهام گرفتن، دوست دارند!

ستاره مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی در این هفته انتظار شماست

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

بسیاری از افراد تست های روانشناسی را دوست دارند و آن را می خوانند تا چیزی را تأیید یا درک کنند و برخی دیگر آن را برای گذراندن زمان و چرا که نه، شاید برای الهام گرفتن، دوست دارند!

در تصویر زیر ستاره ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید .

ستاره شماره یک

استقلال داشتن یکی از ویژگی های مهم شخصیتی شماست. هیچ محدودیتی درمسیر زندگی شما وجود ندارد. شما علاقه دارید که همه حد و مرزها را زیر پا بگذارید. برای موفقیت در کارتان نیازی ندارید که سخت کار کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حد توانایی هایتان تلاش کنید و براحتی به اهدافتان برسید.

ستاره شماره دو

شما فردی بسیار عمل گرا و متعادل هستید. بودن در کنارشما، بسیار خوب و لذتبخش است، زیرا شما فردی قابل اعتماد هستید. با وجود اینکه شما فردی قوی و با اعتماد به نفس هستید، اما از اینکه مردم متوجه حساسیت و نقاط ضعف شما بشوند، خوشتان نمی آید. به همین دلیل است که با جنس مخالف مشکل دارید. روزی با کسی ملاقات خواهید کرد که از محبت شما قدردانی می کند و از آن سوء استفاده نمی کند.

ستاره شماره سه

به احتمال زیاد شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه نیمه پر لیوان را می بینند. زندگی برای شما مانند یک ماجراجویی بزرگ پراز چیزهای شگفت انگیز و لذت های فراوان است. اتفاقات هیجان انگیز همیشه در انتظار شما است زیرا شما آمادگی روبرو شدن با رویدادهای جدید را دارید . هر زمان که بخواهید، میتوانید زندگیتان را تغییر دهید. لازم نیست احساس محدودیت کنید. شما سرشار از دستاوردهای جدید هستید و هر موفقیتی برای شما، لذت های خودش را به همراه خواهد داشت.

ستاره شماره چهار

شما فردی حساس هستید و تمام زمان خود را صرف فکر کردن به خودتان و دنیای اطرافتان می کنید تا فکر کردن به دیگران. اینکه با دیگران ارتباط ندارید خودخواهی نیست و ارتباط داشتن به این معنی نیست که تمام وقت و انرژی خودتان را برای دیگران صرف کنید . روابط اجتماعی به شما کمک میکنند که با افراد مناسب آشنا شوید، افرادی که بتوانید به آنها اعتماد کنید.

حتی اگر به خودتان متکی هستید و از تنها بودن خسته نمی شوید ، بودن در کنار عزیزانتان به شما انرژی می دهد تا ارزش زندگی را بیشتر درک کنید.

ستاره شماره پنج

شما همیشه به توانایی های خودتان اعتماد دارید. همه چیز در زندگی شما تحت کنترل است. شما هرگز به موفقیت هایتان اعتماد نمی کنید بلکه به نقاط قوت خود اعتماد دارید و سعی میکنید نقاط ضعف خودتان را برطرف کنید. شما به ندرت چیزی را فراموش میکنید . فقط ، زمانی احساس رضایت می کنید که کاری را انجام بدهید و در آن کار به نتیجه مطلوبتان برسید. اطرافیان شما قدرت شما را احساس می کنند و به شما احترام می گذارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد