اونس طلا2232.37
مظنه14,391,000
18 گرم3,322,100
ارزش سکه32,422,923
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چند نکته بسیار ساده برای گول زدن دزدها

می‌توانید از چندین نکته تخصصی برای گول زدن دزدها ، حفظ امنیت خانواده و وسایل خانه خود استفاده کنید.

مطالعات نشان میدهد که بیشتر سرقتها بین ۹۰ ثانیه تا ۱۲ دقیقه طول میکشد و بین ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر اتفاق میافتد. زمانی که در تعطیلات هستید، باز کردن پنجرهها یا قفل نکردن درخانه ، برای اینکه دزد به خواسته اش برسد کافی است. خوشبختانه، میتوانید از چندین نکته تخصصی برای گول زدن دزدها ، حفظ امنیت خانواده و وسایل خانه خود استفاده کنید.

چکمههای بزرگ مردانه را در کنار در بگذارید

دزدها ،افراد ترسویی هستند که از روبرو شدن با مردم می ترسند. آنها به دنبال یک هدف آسیبپذیر برای سرقت هستند. نگه داشتن چکمههای مردانه بزرگ در کنار درخانه، نشان میدهد که یک مرد در خانه وجود دارد که احتمالاً یک شخص بزرگسال است که می تواند به آنها آسیب برساند.

کلید روشنایی تایمردار

اگر بیشتر از چند ساعت در شب خانه را ترک میکنید، یک تایمر روی چراغهایتان نصب کنید تا هر از گاهی روشن یا خاموش شود. این کار از سارقانی که ترجیح میدهند وقتی کسی در خانه نیست دزدی کنند، جلوگیری میکند.

اشیای قیمتی خود را دور از دسترس نگه دارید

سارقان اغلب از طریق در ورودی یا پنجره وارد خانه ها می شوند. سعی کنید اشیاء قیمتی خودتان را قفل و مخفی کنید . برای احتیاط، پردههایتان را بکشید، و وقتی در خانه نیستید مطمئن شوید که همه درها قفل هستند.

بلیتهای رایگانی

اگر بلیط رایگان یک کنسرت، سینما یا ... را از طریق پیام یا ایمیل دریافت کردید، آن را قبول نکنید. زیرا احتمالا یک حقه است که شما را برای چند ساعت از خانهتان بیرون بیاورند تا بتوانند دزدی کنند.

در مورد تعطیلات خود در رسانههای اجتماعی صحبت نکنید

سارقان نباید متوجه شوند که شما خارج از شهر هستید . به احتمال زیاد، وقتی خانه شما خالی باشد، خانه شما را هدفی برای دزدی قرار میدهند. علاوه بر این، وقتی در تعطیلات هستید، استوری یا پست نگذارید. ثابت شده است که اکثر دزدی ها در تعطیلات رسمی صورت میگیرد.

یک سگ نگهبان بگیرید

گرفتن سگ یکی از مؤثرترین راهها برای جلوگیری از دزدان است. صدای سگ میتواند دزدان را فراری دهد و شما را از رفتارهای مشکوک افراد آگاه کند. بیشتر سارقان به دنبال یک سرقت بدون درگیری هستند. بنابراین، هنگامی که بفهمند در خانه یک سگ وجود دارد، ممکن است از دزدی پشیمان شوند.

از پنجره های دو جداره استفاده کنید

نصب پنجرههای دو جداره در خانه، آن را بسیار امن میکند. برای نفوذ به خانه ، دزد باید یکی از شیشهها را بشکند و سپس به دومین شیشه برسد. سارقان این دزدی وقت گیر و پر سر و صدا را نمی خواهند چون دوست ندارند دستگیر شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد