اونس طلا2213.79
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نشانه های مخفی عاشق شدن

عشق به طور ناخودآگاه ذهن ما را تحریک می کند و باعث میشود رفتارهای خاصی از خودمان نشان دهیم.

عشق به طور ناخودآگاه ذهن ما را تحریک می کند و باعث میشود رفتارهای خاصی از خودمان نشان دهیم، حتی بدون اینکه متوجه باشیم. به همین دلیل است که اطرافیانتان قبل از اینکه شما متوجه شوید، متوجه می شوند که شما عاشق شده اید. افراد به دلایل مختلف احساسات خودشان را سرکوب می کنند.

ما در سایت طلا نشانه هایی را برای تشخیص اینکه کسی عشقش را سرکوب میکند برای شما جمع آوری کرده ایم. حسادت وانمود میکند که حسود نیست. حسادت یک احساس غیرقابل کنترل است. این یکی از بهترین راه‌ها برای دانستن این است که آیا او احساساتش را سرکوب میکند یا خیر .

وقتی با هم هستید، او سعی میکند به او نشان دهد که آنقدرها برایش مهم نیستید و فقط دوست هستید. اما وقتی او شما را با شخص دیگری می بیند رفتارش تغییر می کند. او نمی تواند حسادتش را کنترل کند. او سعی میکند غیرمستقیم نظر شما را نسبت به آن شخص عوض کند. زبان بدن او زبان بدن ما از غرایز ما سرچشمه می گیرد.

به همین دلیل است که وقتی چیزی میخواهد به صورت شما برخورد کند با سرعت نور و بدون فکر صورت خودتان را با آرنج می پوشانید. بدن اوچیزهای زیادی درباره احساسش نسبت به شما خواهد گفت. به عنوان مثال، هنگامی که او در کنار دیگران است به آنچه می گوید و ظاهرش اهمیت نمی دهد. اما وقتی در کنار شماست، ناخودآگاه نسبت به هر کاری که انجام می دهد دقیق می شود و شما متوجه تغییر رفتار او می شوید.

تحسین غیر مستقیم او ممکن است مستقیماً از شما تعریف نکند و نگوید شما را دوست دارد اما پیش دیگران از شما تعریف میکند. به عنوان مثال، هر زمان که در جمع حضور دارید همه افراد سکوت میکنند و همه به یکدیگر نگاه میکنند یا دیگران با او در مورد شما شوخی میکنند. همیشه برای شما وقت دارد هر زمان که او فرصتی برای مکالمه با شما داشته باشد آن را از دست نمی دهد.

زیرا ما می خواهیم افرادی را که دوست داریم بیشتر ببینیم. طبق مطالعات انجام شده، ارتباط چشمی، لمس کردن یا نزدیک شدن به کسی که دوست داریم، اکسی توسین یا هورمون عشق را فعال می کند. بهمین خاطر کسی که شما را دوست دارد، همیشه دوست دارد شما را بیشتر ببیند زیرا حضور شما به او احساس خوبی می دهد. رفتار متناقض اگرچه او نمی‌خواهد اعتراف کند که شما را دوست دارد اما وقتی با هم رابطه خوبی دارید و زمان خوبی را با هم می‌گذرانید احساس بسیار خوبی دارد.

اگر او شما را با شخص دیگری ببیند بداخلاق و ناراحت می شود. تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن شما او لاف میزند و غیر مستقیم توجه شما را به برخی از دستاوردهای بزرگی که در زندگیش داشته جلب می کند.

به عنوان مثال، او میگوید که در دبیرستان خیلی ها او را دوست داشتند اما او آنها را دوست نداشته است. تلاش برای تحریک حسادت شما او عمداً شما را نادیده میگیرد و وقتی میبیند شما او را میبینید با افراد زیباتر از شما صحبت میکند. وقتی در حالی صحبت با دیگران است اغلب به شما نگاه می کند تا ببیند آیا به او توجه می کنید یا خیر. او سعی می کند حسادت شما را تحریک کند و واکنش شما را ببیند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد