اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گران قیمت ترین کیک هایی که تاکنون در جهان پخته شده است کدامند؟ + تصاویر

کلمه کیک می تواند آب دهان هر کسی را راه بیندازد. این یکی از دسرهایی است که مورد علاقه همه است و بدون آن هیچ مناسبت و جشنی کامل نمی شود.

به گزارش سایت طلا، کلمه کیک می تواند آب دهان هر کسی را راه بیندازد. این یکی از دسرهایی است که مورد علاقه همه است و بدون آن هیچ مناسبت و جشنی کامل نمی شود. چه تولد، عروسی، سالگرد، روز پدر، روز مادر یا روز ولنتاین ، یک کیک ضروری است. کیک ها در طعم ها و رنگ های مختلف، اشکال و طرح های مختلف موجود هستند و می توانند به اندازه دلخواه شما کوچک یا بزرگ درست شوند. هر چه کیک بزرگ‌تر و جزئیات پیچیده‌تر باشد، قیمتی که باید بپردازید بیشتر خواهد بود. اما آیا می دانید کیک هایی وجود دارند که آنقدر گران هستند که حتی خرید یک تکه آن غیرقابل تصور خواهد بود؟ در این مقاله 10 تا از گران ترین کیک های جهان را به شما معرفی می کنیم:

1- کیک سلطنتی Fiona Cairns برای پرنسس کیت – 78000 دلار

اگرچه ممکن است برای شما عجیب باشد که کیک سلطنتی جایگاه دهم را در این لیست دارد، اما الهام بخش بسیاری از عروسی ها بوده است. کیک ساخته شده برای مراسم عروسی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام در سال 2011 واقعاً سلطنتی به نظر می رسید. فیونا کرنز و تیم 50 نفریش پنج هفته کامل طول کشید تا روی این قطعه زیبا کار کنند. خود کیت میدلتون 17 گل از لباس عروسش داده بود که هر کدام به زیبایی در کیک گنجانده شده بود.

2- کیک پلاتینیوم توسط –130000دلار

در سال 2007، Nobue Ikara، یک شیرینی‌پز ژاپنی، این کیک پلاتینیوم فوق‌العاده را ساخت. این کیک توسط انجمن بین المللی Platinum Guild، برندی که سعی داشت مردم را به خرید جواهرات پلاتین تشویق کند، به نمایش گذاشته شد. این کیک با آویز، گردنبند و سنجاق پلاتین زیبا تزئین شده و بیش از 130000 دلار ارزش داشت. تکه های پلاتین خوراکی باعث شد قیمت این کیک که با فوندانت ساده و فراستینگ پوشانده شده است، بالاتر رود. این کیک زیبا به بسیاری از زنان ژاپنی از جمله مدل چی کوماساوا و بازیگر رینکو کیکوچی تقدیم شد.

3- کیک شکلاتی الماسی –850000 دلار

ماسامی میاموتو، سرآشپز شیرینی پزی، هشتمین کیک گران قیمت به ارزش 850 هزار دلار را خلق کرد. جواهرساز Sa-Birth این کیک را با الماس تزئین کرد که با شکلات کاملاً هماهنگ بود. این کیک در فصل تعطیلات درست شد و در ویترین فروشگاه نگهداری می شد تا مشتریان بیشتری را جذب کند. این کیک شکلاتی که دارای الماس هایی به ارزش 50 قیراط است در شهر غربی اوزاکا در فروشگاه بزرگ تاکاشیمایا به نمایش گذاشته شد. اگرچه کیک برای فروش است، ولی هنوز کسی آن را نخریده است.

4- کیک گرد و غبار - 1.3 میلیون دلار

اگرچه برخلاف سایر کیک هایی که در این لیست جای می گیرند، این کیک خوراکی نیست، اما همچنان یک کیک است. کیک گرد و غبار لوستر در سال 2010 برای نمایشگاه عروس دالاس ساخته شد. این تلاش مشترک کیک های خوشمزه دالاس و تبادل طلا و نقره دالاس بود. قسمت بیرونی کیک با استفاده از براق کننده گرد و غبار ساخته شده و با جواهراتی به ارزش بیش از یک میلیون دلار تزئین شده است. اگر این کیک واقعی بود حدود 200 پوند وزن داشت.

5- کیک آفریقا - 5 میلیون دلار

کیک بعدی در لیست گران ترین کیک ها کیک آفریقا است. یکی از طراحان جواهرفروشی توکیو این کیک را طراحی کرده که شبیه آفریقا است. علاوه بر این، برای جالب تر کردن آن، او آن را با 2000 الماس تزیین کرد. الماس ها به طور استراتژیک در اطراف کیک و نوک جنوبی قرار گرفته اند، زیرا این ها نقاط داغ معادن الماس آفریقا بودند.

5- کیک لاکچری عروس ناهید پارسا – 20 میلیون دلار

می‌دانید که نمایشگاه عروس لوکس بورلی هیلز هر سال بهتر و مجلل‌تر می‌شود. با این حال، سال 2006 متفاوت بود و بهترین سال برای آنها بود. آنها تصمیم گرفتند یک کیک عروسی متناسب با مراسم عروسی خود داشته باشند. کیک که توسط ناهید پارسا پخته شده است، شامل تکه های طلا و الماس های زیادی در سراسر آن بود. اینکه آیا فروخته شده است یا خیر، به وضوح مشخص نیست.

6- کیک گالا دیاموند – 30 میلیون دلار

دوورا رز، سردبیر مجله زندگی اجتماعی این کیک را برای یکی از مهمانی های گران قیمت خود به قیمت 30 میلیون دلار تهیه کرد. کیک Diamond Gala توسط خالق کیک باس (یک نمایش واقعی) ساخته شده است. دوورا رز با خالق این نمایش تماس گرفت و از آنها خواست تا کیکی را طراحی کنند که برای او 30 میلیون دلار هزینه داشت. سپس او و تیمش با هم این کیک را ساختند که دارای 30 میلیون جواهرات از جمله الماس زیبا، یاقوت ، زمرد و یاقوت کبود است.

7- کیک فانتزی دزدان دریایی– 35 میلیون دلار

سومین کیک گران قیمت جهان 35 میلیون دلار ارزش دارد. این کیک در سال 2012 رکورد گران ترین کیک ها را شکست و حتی امروز هم در این لیست جای دارد. این کیک که توسط سرآشپز Dimuthu Kumarasinghe ساخته شده است، شبیه یک کشتی دزدان دریایی است که دارای یک "گنج" است که با سنگ های درخشان و کمیاب تزئین شده است. این کیک همچنین با جواهرات زیبا از جمله سنجاق، حلقه و گردنبند پوشیده شده است. قسمت خوراکی کیک دارای 10 لایه است و هر کدام دارای طعم های مختلف مانند کدو حلوایی، کدو سبز و مرنگ نارگیلی است.

8- کیک فراری دبی وینگهام – 75 میلیون دلار

این گران‌ترین کیک تا به حال است و قیمت آن از خانه و ماشین شما بیشتر است. این رکورد در امارات متحده عربی توسط فردی ثبت شد که نمی دانست با خرید این کیک همه رکوردها را خواهد شکست. او فقط در جستجوی چیزی منحصر به فرد برای تولد دخترشان بود که این کیک زیبا را پیدا کردند. با این حال، هنگامی که دبی وینگهام، طراح کیک برای این کیک تماس گرفت، زندگی او برای همیشه تغییر کرد. این کیک شبیه یک باند فرودگاه مد به طول شش فوت است که مدل‌های خوراکی درآن لباس‌ها و اکسسوری‌های مد روز پوشیده شده است. این هزینه عمدتاً با تعبیه سنگ های قیمتی از جمله الماس های رنگارنگ به ارزش 45 میلیون دلار افزایش یافت. این کیک به ارزش 75 میلیون دلار اکنون رکورد گران ترین کیک جهان را در اختیار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد