اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این هفت راه شادتر زندگی کنید

مطالعات نشان داده که مغز را می توان برای شاد بودن آموزش داد .

مطالعات نشان داده که مغز را می توان برای شاد بودن آموزش داد . ما یک برنامه برای شاد بودن داریم که میتوانید از آن استفاده کنید.

ما در سایت طلا، روشی که زنان باهوش برای شاد بودن واقعی و ساده انتخاب می کنند برای شما آورده ایم.

او را رها کنید

نگاه کردن به عکسهای عشق سابقتان فقط شما را بیشتر آزار میدهد. او و عکس هایش را رها کنید و دیگر او را چک نکنید. هیچ فردی نمی پذیرد که ما به کسی که دیگر نمیخواهد با ما باشد یا همان عشق سابقمان وابسته میشویم.

او را با احترام رها کنید و به او چنگ نزنید . التماس کردن خوب نیست.

موسیقی هایتان را تغییر دهید

موسیقیهای شادتر باعث آرامش افکارتان میشود. یک موسیقی شاد خلق و خوی را بهتر میکند. مطالعهای که توسط کارشناسان دانشگاه میسوری انجام شد نشان داد که گوش دادن به موسیقی شاد باعث احساس شادی میشود.

در زمان حال زندگی کنید

روی زمان حال تمرکز کنید. اگر متوجه شدید وقتتان را برای چیزهایی تلف می کنید که ارزش ندارد و حواستان را پرت می کند سعی کنید به آینده فکر کنید و ببینید این چیزها چه فایده ای برای شما دارد و شما را به چه چیزی میرساند.

فعال باشید

امروز با پنج نفر تماس بگیرید و از همه آنها بخواهید که دور هم جمع شوید. مهمانی بروید ، در کلاس هایی که دوست دارید شرکت کنید و کارهایی را انجام بدهید که دوست دارید.

پشت هر درختی خرس نیست

این طرز تفکر نه تنها ما را از تغییرمیترساند بلکه باعث میشود زندگی بدون هدف و کسل کننده ای داشته باشیم. هر زمان که از آینده ترسیدید از خودتان بپرسید که شاید این گامی که میخواهید بردارید زندگی شما را به بهترین شکل تغییر دهد.

پنج چیز برای شکرگذاری پیدا کنید

وقتی نا امید میشوید سریع ۵ نعمتی که دارید نام ببرید و بابت آن شکرگذاری کنید.

چیزی در شکرگذاری وجود دارد که تمرکز و انرژی شما را حتی برای یک لحظهتغییر میدهد و متوجه میشوید که چیزهایی که شما را ناراحت میکند اصلا ارزش فکر کردن ندارد.

انتخاب های بهتری داشته باشید

قربانی بودن باعث میشود که تنبل شوید. اگر تقصیر شما نیست پس مجبور نیستید خودتان را بخاطر اشتباه دیگران سرزنش کنید. شما حق ندارید افکار خودتان را بخاطر کسی که لیاقت شما را نداشته درگیر کنید و بی انگیزه و نا امید شوید. شما مسئول زندگی خودتان هستید بنابراین اگر استرس دارید یعنی روی زندگی و احساساتتان کنترل ندارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد