اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فال؛ یکی از این نمادهای باستانی را انتخاب کنید و فال امروز خود را بخوانید

فال؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نماد باستانی را انتخاب کنید و یک پیام دریافت کنید.

یکی از این نمادهای باستانی را انتخاب کنید و فال امروز خود را بخوانید

هر یک از این نمادها دارای یک بار احساسی است که به احساسی که در حال حاضر دارید مرتبط است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نماد باستانی را انتخاب کنید و یک پیام دریافت کنید.

نماد شماره یک

ستاره شمالی

برنامه ای را که به تعویق انداخته اید به سرعت انجام دهید. امروز بهترین زمان برای تلاش کردن برای چشم انداز و رسیدن به اهدافی است که مدت ها در انتظار رسیدن به آن بوده اید. روی چگونگی دستیابی به اهدافتان تمرکز کنید و آن را تا جایی که میتوانید قابل دستیابی تصور کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید.

نماد شماره دو

تثلیث

شما به یک دلیل ساده در یک دوراهی قرار گرفته اید. در حال حاضر انرژی دارید که شما را برای رسیدن به خواسته تان هدایت میکند. این یک انرژی بیرونی است که شما را به انجام یا تصمیم گیری در مورد کاری که هنوز در مورد آن متقاعد نشده اید، سوق می دهد. این انرژی راه درست را به شما نشان میدهد.

در مورد عواقب هر انتخابی که میخواهید بکنید فکر کنید. نگرانی هایتان با خونسردی و قلب پاکتان از بین میرود و بهترین راه را برای حل این مشکل پیدا خواهید کرد.

نماد شماره سه

جادو

آیا تا به حال احساس کرده اید که چیزهایی جادویی برای شما اتفاق می افتد؟ در این لحظه از زندگیتان برکات و نعمات بی شماری به زندگیتان وارد میشود.

حتی اگر شما آنها را درک نکنید، اطرافیانتان می توانند آنها را درک کنند و آنها می خواهند در مسیر رسیدن به اهدافتان به شما کمک کنند. نگران نباشید، یاد بگیرید که در لحظه زندگی کنید، ترس های خودتان را دور بریزید و از فرصت هایی که کائنات به شما می دهد استفاده کنید.

نماد شماره چهار

چرخ چرخان

آیا همانطور که می خواستید زندگی می کنید؟ اگر پاسخ شما منفی است، وقت آن است که تغییرات زیادی در زندگیتان ایجاد کنید زیرا شما انرژی در وجودتان دارید که میتوانید اتفاقات را به نفع خودتان تغییر دهید.

اگر پاسختان مثبت است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به غریزه و درون خودتان توجه کنید، زیرا در حال حاضر اتفاقات مثبتی قرار است در زندگیتان بیوفتد.

نماد شماره پنج

هندو

شما منتظر پاسخ یا نتیجه کاری هستید که به تازگی انجام داده اید. فراموش نکنید که از کائنات برای دریافت آنچه که می خواهید سپاسگذاری کنید.

شاید به این فکر میکنید که هنوز به هدفتان نرسیدید ، اما شما دلایل زیادی برای شکرگزاری دارید. گاهی اوقات ما اهدافی داریم که خیلی اخلاقی و مناسب نیست بهمین خاطر به آن نمی رسیم. بخاطر چیزهایی که اکنون در زندگی دارید سپاسگذاری کنید و اجازه بدهید اتفاقات خوبی در زندگیتان بیوفتد تا به اهداف درست و مناسب خودتان برسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد