اونس طلا2381.79
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

این 10 گل زیباترین گل های جهان معرفی شدند + تصاویر

پاسخ به این سوال ممکن است بسیار سخت به نظر برسد. زیرا هر گلی در دنیا زیبایی خاص خود را دارد. وقتی کلمه "زیبا" را می شنوید، اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد گل است.

به گزارش سایت طلا، پاسخ به این سوال ممکن است بسیار سخت به نظر برسد. زیرا هر گلی در دنیا زیبایی خاص خود را دارد. وقتی کلمه "زیبا" را می شنوید، اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد گل است.

اما اگر به دقت نگاه کنید، می توانید متوجه شوید که برخی از گل ها دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد هستند تا از بقیه بالاتر باشند. در اینجا لیستی از 10 گل زیبا در جهان وجود دارد.

10- شکوفه گیلاس

آیا تعجب می کنید که چرا این گیاه اینقدر خاص است؟ اول از همه، این گل از هر درختی از جنس Prunus است. محبوب ترین آنها درختان گیلاس ژاپنی است. در ژاپن به شکوفه های گیلاس «ساکورا» می گویند.

شکوفه های گیلاس نماد فرا رسیدن بهار، فصل گل هاست. شکوفه های صورتی و سفید زیبا در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل باز می شوند. دوره گلدهی می تواند 14 روز طول بکشد.

شکوفه های گیلاس در فرهنگ ژاپنی اهمیت زیادی دارد. برای آنها، شکوفه دادن شکوفه های گیلاس نشان دهنده شروعی جدید و زیبایی زندگی است.

9- پرنده بهشتی

قطعاً نام گیج کننده ای است. در واقع، پرنده بهشتی یک گیاه عجیب و غریب بومی آفریقای جنوبی است. در هنگام شکوفه دادن، گلهای زیبای آن دقیقاً شبیه پرنده بهشتی در حال پرواز هستند. به همین دلیل به این نام نامگذاری شده است. به پرنده بهشتی گل هوس نیز می گویند. این گل غیرعادی زیبا نماد خود بهشت ​​است.

پرنده بهشتی در فضای باز به خوبی رشد می کند. نیاز به آفتاب کامل دارد. هنگامی که گل ها محو شدند، باید ساقه ها را برش دهید تا سطح بعدی شکوفایی را تشویق کنید.

8-خونریزی قلب

شما می دانید که شکل قلب نشان دهنده چیست - عشق. حالا گیاهی را در باغ خود تصور کنید که پر از گل های قلبی شکل و صورتی-سفید است. فوق العاده نیست؟ البته هیچ کس نمی تواند مخالف باشد. زیرا قلب در حال خونریزی ، گل بسیار زیبایی است که می تواند توجه همه را به خود جلب کند.

این گل قلب زیبا و با خونریزی بهاری در آب و هوای مرطوب و خنک به خوبی رشد می کند. در هنگام شکوفه دادن، تا 20 گل قلبی شکل روی هر ساقه قوسی باز می شود.

قلب خونریزی دهنده را می توان در رنگ های صورتی، قرمز، زرد و سفید یافت.

7- کوکب

کوکب همیشه در بین دوستداران گل بسیار خاص است. دلیل آن تنوع زیاد در اندازه و رنگ است. 42 گونه مختلف گل محمدی در جهان وجود دارد.

این گل زیبا در دو اندازه کوچک و بزرگ با قطر 2 اینچ تا 20 اینچ عرضه می شود. کوکب همچنین از نظر رنگ متفاوت است، تقریباً در هر رنگی به جز آبی یافت می شود.

کوکب بومی مکزیک است. اما امروزه به صورت وحشی کشت می شود. گل های رنگارنگ خیره کننده بین اواسط تابستان و اولین یخبندان شکوفا می شوند. برای تقویت گلدهی، باید ساقه را پس از محو شدن اولین گل ها قطع کنید.

6- نیلوفرهای آبی

احتمالاً ملکه تمام گل های آبزی در جهان است. در کمال تعجب، 70 نوع مختلف نیلوفر آبی در جهان وجود دارد. آنها فقط در اکوسیستم های کم عمق آب شیرین مانند برکه ها رشد می کنند. علاوه بر زیبایی جلب توجه، نیلوفرهای آبی با متعادل کردن دمای آب و ایجاد زیستگاه عالی برای ماهی ها به محافظت از اکوسیستمی که در آن زندگی می کنند نیز کمک می کند.

این گل های زیبا از بهار تا پاییز باز می شوند. گل ها مانند برگ ها از سطح آب بیرون می آیند. هر گل صبح باز می شود و عصر بسته می شود. نیلوفرهای آبی در رنگ های مختلفی از جمله صورتی، سفید، زرد، نارنجی، بنفش و آبی وجود دارند.

5 -غازانیا

غازانیا یک گل مروارید زیبا شبیه گل بومی آفریقای جنوبی است. به گل گنج نیز معروف است . به طور متقاعد کننده ای، گازانیا دارای گل های زیبا و رنگارنگ و برگ های بلند و سبز نقره ای بسیار جذاب است.

غازانیا در مکان هایی که آفتاب کامل دارند به خوبی رشد می کند. گلهای زنده از اواسط تابستان ظاهر می شوند و تا اوایل پاییز ادامه می یابند. غازانیا در سایه های روشن نارنجی، زرد، قرمز، صورتی و سفید باز می شود.

4- نیلوفر

واکنش شما به دیدن یک نیلوفر آبی در یک برکه تیره چه خواهد بود؟ هیچ کس نمی تواند زیبایی یک نیلوفر را نادیده بگیرد. این یک گل مقدس برای بودایی ها است و نماد خلوص، هماهنگی، الوهیت و فیض است.

نیلوفر آبی یکی از گلهای زیبای آبزی است که در آبهای کم عمق و کدر یافت می شود. آنها نمی توانند در آب و هوای سرد زنده بمانند. نیلوفر آبی برای رشد سالم به نور آفتاب کامل نیاز دارد. این گل حساس به نور صبح ها باز می شود و شب بسته می شود.

3- لاله ها

به عنوان یک عاشق بزرگ، حتما در مورد باغ گل کوکنهوف شنیده اید. این باغ بزرگ در هلند واقع شده است و در زمینی به وسعت 32 هکتار گسترده شده است. در هر بهار این باغ میلیون ها گل لاله را در شکوفه کامل به نمایش می گذارد. فقط تصور کنید بین آن مزارع وسیع لاله ها ایستاده اید. قطعا احساس بهشت ​​خواهید داشت. زیرا لاله گل بسیار زیبایی است که می تواند فورا توجه شما را به خود جلب کند.

بیش از 3000 نوع لاله از 150 گونه مختلف در جهان وجود دارد. این تنوع خود آن را به یکی از محبوب ترین و پرکشت ترین گل ها در جهان تبدیل می کند.

2- ارکیده

با بیش از 25000 گونه شناخته شده ، ارکیده یکی از بزرگترین خانواده گیاهان گلدار در جهان است. تقریباً در همه جای زمین می توانید این گیاه زیبا را ببینید. اما چیزی که ارکیده ها را بسیار خاص می کند این است که هر گونه ارکیده منحصر به فرد است.

ارکیده‌های بزرگ و کوچک، ارکیده‌های کوتاه‌مدت و با عمر طولانی وجود دارند. جدای از این حقایق، برجسته ترین ویژگی ارکیده ها قوانین منحصر به فرد و رنگ های پر جنب و جوش آنها است. برخی از گونه‌های ارکیده دقیقاً شبیه به اشکال دیگر مانند حیوانات یا گیاهان هستند.

1- گل سرخ

شاید زیباترین گل دنیا باشد. انسان ها از 500 سال قبل از میلاد مسیح شروع به پرورش گل رز کرده اند . این گل زیبا و خوشبو با ما ارتباط طولانی مدت دارد. گل رز همچنین نماد عشق، افتخار، ایمان، زیبایی و اشتیاق است.

زیبایی عامل اصلی محبوبیت گل رز در بین گلفروشان و دوستداران گل است. بیش از 100 گونه مختلف گل رز در جهان وجود دارد. حقیقت این است که هر گونه گل رز زیبایی منحصر به فرد خود را دارد.

گل رز را می توان در سایه های مختلف قرمز، زرد، صورتی، سفید و نارنجی یافت. رزهای سیاه و آبی خالص وجود ندارند. صرف نظر از رنگ، گل رز بسیار جذاب به نظر می رسد. گل رز قرمز برای ما بسیار خاص است زیرا نماد عشق واقعی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد