اونس طلا2205.61
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

فال؛ یک عکس را انتخاب کنید و ببینید در زندگیتان به چه کسی نیاز دارید

فال؛ با این تصویر ببینید که در ناخودآگاهتان به چه نوع فردی در زندگیتان نیاز دارید.

با این تصویر ببینید که در ناخودآگاهتان به چه نوع فردی در زندگیتان نیاز دارید. اولین تصویری که دوست دارید را انتخاب کنید.

تصویر شماره یک

شما کسی را دوست دارید که نیازی نباشد متقاعدش کنید. شما دوست دارید با او هیجان را تجربه کنید. شما دوست دارید اولویت زندگی او باشید و او هم اولویت شما باشد و در زندگی او نقش اساسی را داشته باشید. شما یک فرد تنبل و بی مسئولیت را دوست ندارید.

تصویر شماره دو

شما به یک آدم ساده و معمولی نیاز دارید که وقتش را در شبکه های اجتماعی تلف نکند. دوست دارید او شما را به گونه ای دوست داشته باشد که انگار تنها انسان روی زمین هستید.

تصویر شماره سه

شما عاشق افراد با شخصیت و خلاق و با فرهنگ و باهوش هستید . شما دوست دارید با او به موزه و تئاتر و سینما یا مکان های تاریخی و فرهنگی بروید.

تصویر شماره چهار

عمل گرا بودن و آرامش داشتن از معیارهای اصلی شخص دلخواه شماست. شما شخصی را دوست دارید که به شما کمک کند تا به مسائل بصورت متفاوت نگاه کنید. دیدگاه شما با اطرافیانتان خیلی متفاوت است بهمین خاطر به دنبال یک شخص متفاوت میگردید.

تصویر شماره پنج

شما به یک فرد رمانتیک نیاز دارید. شما دوست دارید زندگیتان مثل فیلم های عاشقانه با پایان خوش باشد. دوست دارید همه چیز آنطور که دوست دارید پیش برود. بهترین سرگرمی برای شما دراز کشیدن در رختخواب و در آغوش کشیدن عزیزانتان است.

تصویر شماره شش

شما به دنبال یک فرد جاه طلب با قدرت رهبری بالا هستید. کسی که بتواند روی زندگی اش کنترل داشته باشد و براحتی با مشکلات زندگی روبرو شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد