اونس طلا2317.99
مظنه15,291,000
18 گرم3,529,900
ارزش سکه34,450,623
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

کارتی که انتخاب می‌کنید، جنبه‌های مثبت و منفی زندگی‌تان را نشان میدهد

تست شخصیت؛ از شهود و ندای قلبتان استفاده کنید و یک کارت را انتخاب کنید.

از شهود و ندای قلبتان استفاده کنید و یک کارت را انتخاب کنید.

کارت شماره یک

شما قصد دارید پولتان را برای خرید چیزهایی خرج کنید که همانطور که می‌دانید به آن نیاز ندارید. یک مدت است که نگران هستید و میخواهید تصمیمی بگیرید که آیا آن کار را انجام دهید یا نه. مراقب باشید زیرا اگر پول زیادی را برای انجام این کارصرف کنید و تصمیمات عجولانه بگیرید با مشکلات مالی روبرو میشوید.

این کارت‌ها به شما می‌گوید که می‌توانید به اکثر افرادی که می‌شناسید اعتماد کنید و اکنون زمان مناسبی است تا با این افراد تعامل کنید. اگر مجرد هستید روابط عشقی جدیدی را تجربه میکنید.

در لحظه زندگی کنید و از زندگیتان لذت ببرید.

کارت شماره دو

کارت تاروتی که باز کرده اید نشان می دهد که باید مسئولیت های جدیدی در زندگیتان بپذیرید و یا به عبارتی با موقعیت هایی روبرو میشوید که مجبور میشوید آنها را بپذیرید. این موقعیت های جدید زندگی شما را تغییر می دهد نترسید زیرا همراه با این تغییرات، برکت و شادی بسیاری به زندگی شما وارد میشود.

اتفاقات بد و منفی زندگیتان به زودی به پایان می رسد و با اتمام مرحله قبلی، مرحله جدید و خوبی در زندگیتان آغاز می شود. شما موانع سختی را پشت سر گذاشته اید بهمین خاطرمی توانید یک نفس راحت بکشید و آزادانه زندگی کنید.

شما بسیار صادق و صمیمی هستید اما همه شبیه شما نیستند پس به افرادی که نمی‌شناسید خیلی اعتماد نکنید. یک فرد سمی در اطراف شما وجود دارد که وقتی در زندگیتان با اتفاقات منفی و بد روبرو میشوید خوشحال می شود.

به افراد غریبه اعتماد نکنید.

شماره کارت سه

انرژی منفی زیادی شما را احاطه کرده است اما نباید اهمیت زیادی به آن بدهید. این انرژی منفی از طریق یک عادت بد یا فردی سمی که به شما حسادت می‌کند به شما منتقل میشود . این فرد یا این عادت بد را شناسایی کنید و آن را از بین ببرید.

همه چیز آنقدر بد نیست که فکر میکنید .زیرا شما در زندگیتان خیلی خوش شانس هستید. باید قدر نعمت هایی که در زندگیتان دارید را بدانید و فقط در این صورت می‌توانید به هدفی که می‌خواهید برسید.

همه چیز به تلاشتان بستگی دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد