اونس طلا2325.84
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

۸ راهکار برای جذب مردی که دوستش دارید

برخلاف مردان، زنان مستقیم به سراغ مردان نمی روند تا به آنها پیشنهاد دوستی بدهند.

برخلاف مردان، زنان مستقیم به سراغ مردان نمی روند تا به آنها پیشنهاد دوستی بدهند. اگرچه این کار اضطراب اجتماعی و خطر طرد اجتماعی را برای زنان کاهش می دهد، اما اگر نیاز به توجه به آنها توسط مردان برطرف نشود بیشتر آسیب میبینند.

ما در سایت طلا استراتژیهای عملی که میتوانید از آنها برای عاشق کردتان مردتان از آن استفاده کنید جمع آوری کرده ایم.

نشانههای غیرکلامی

اگر شما زیبا هستید او احتمالاً در برخی مواقع به شما به عنوان یک شریک عاشقانه فکر کرده است. پس شما هم به نفع خودتان از آن استفاده کنید و این جذابیت اولیه را به چیزی واقعی تر تبدیل کنید.

از نشانههای غیرکلامی مانند لبخند زدن، برقراری ارتباط چشمی و خندیدن به جوکهای او استفاده کنید تا او را وادار کنید با دیدی متفاوت به شما نگاه کند.

مرموز بودن

مرموز بودن باعث می شود مردم به شما فکر کنند. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، متفاوت بودن یا به عبارتی خوب بودن است. اجازه دهید هر زمان که در کنارش هستید، منحصر به فرد بودن شما را ببیند. متفاوت بودن، با وقار بودن ، داشتن بلوغ عاطفی او را در مورد شما کنجکاو میکند.

با او ارتباط برقرار کنید

همانطور که زنان باید در کنار مردان احساس امنیت کنند ،مردان هم این نیاز را دارند. به او بگویید که می تواند به شما اعتماد کند. یاد بگیرید زمانی که او میخواهد حرف دلش را بزند به حرف هایش گوش دهید و فضایی ایجاد کنید تا به شما اعتماد کند.

به او حس مردانگی بدهید

یک زن میتواند کارهای زیادی انجام دهد تا مرد احساس رهبر و مرد بودن پیدا کند. همه شایسته احترام هستند. اما نکته اینجاست که یک مرد به زنی که از او حمایت می کند و به او احترام می گذارد، عشق می ورزد و بیشتر جذب او می شود.

مردان ذاتاً حس رهبری را دوست دارند و زنی که به او کمک میکند این احساس را داشته باشد ، به رویاهایش احترام بگذارد ،از او حمایت کند و به او ایمان داشته باشد ، جایگاه ویژهای در قلب او خواهد داشت.

قدرت قدردانی

مردان زمانی احساس خوبی دارند که احساس کنند به وظایف خودشان به عنوان یک مرد عمل می کنند. وقتی از او تشکر نکنید احساس بی کفایتی می کند. همیشه به او نشان دهید که قدردان کارهایی که او انجام می دهد هستید .

درک و پذیرش

ما دوست داریم اطرافیانمان خود واقعی ما را دوست داشته باشند. کسی که شما را دوست داشته باشد شما را تشویق می کند تا بهترین باشید و خود واقعی شما را می پذیرد. اگر کسی شما را به طور کامل بپذیرد آنوقت احساس آزادی می کند. این یک گام بسیار مهم برای عاشق شدن است.

به او نشان دهید که چقدر به او ایمان دارید

همه مردان هرچقدرهم قوی باشند گاهی به توانایی های خودشان شک میکنند. آنها ممکن است همیشه تظاهر کنند که حالشان خوب است اما داشتن کسی که به آنها اهمیت بدهد و آنها را عمیقا باور داشته باشد برای آنها بسیار دوست داشتنی است.

به هدفتان اهمیت بدهید

این لیست بدون این راهکار به نتیجه نمیرسد.

زنی که هدفمند است جذاب است. هدفمند بودن به این خاطر مهم است که به دیگران نشان میدهید شما فقط به دنبال ازدواج کردن نیستید. رسیدن به اهداف به فضا و زمان نیاز دارد. اگر میخواهید مردی عاشق شما شود نباید همیشه با او ملاقات کنید به او اجازه بدهید که برای رسیدن به اهدافش تلاش کند. وقتی از هم جدا هستید، عشق او به شما بیشتر می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد