اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هدیه متفاوت رئیسی به دبیرکل سازمان ملل + ویدیو

آیت الله سید ابراهیم رئیسی شب گذشته به وقت تهران در آخرین روز از سفر به نیویورک با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزرش سایت طلا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شب گذشته به وقت تهران در آخرین روز از سفر به نیویورک با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان پس از این دیدار دفتر یادبود سازمان ملل را امضا و در پایان با اهدای کتاب بوستان شیخ اجل سعدی و کتابی از مجموعه اسناد خلیج فارس به وی، فرهنگ و هنر و تمدن و تاریخ غنی ایران را یادآوری کرد.

بک کتاب بوستان از نظر قالب شعری به‌صورت حماسی بوده و پادشاه سخن، سعدی شیرازی در ۱۰ باب، محتوای این کتاب را حول محور موضوعات مهمی همچون اخلاق، تربیت، مسائل اجتماعی و مسائل سیاسی تنظیم کرده است. همان‌گونه که گفته شد، به علت مشکلات سیاسی، فرهنگی و شرایط نامناسبی که بر حال و هوای آن دوران حاکم بود، نوشتن کتابی حماسی با محتوای تعلیمی باعث شد تا اخلاق و ادب در سطح اجتماع بهبود یابد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شرکت و سخنرانی در اجلاس تحول آموزش در سازمان یونسکو، دیدار با برخی رهبران ادیان، دیدار با متخصصان و کارشناسان سیاست خارجی آمریکا، دیدار با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، برگزاری نشست مطبوعاتی و دیدار با ایرانیان مقیم این کشور دقایقی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد