اونس طلا2316.55
مظنه15,311,000
18 گرم3,534,500
ارزش سکه34,495,683
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)42,650,000
نیم24,300,000
ربع15,300,000

«هنر» نقطه مشترک «طلا» و «سینما»

سایت طلا- هنرمند عرصه سینما و تأتر به سایت طلا اعلام کرد: یکی از بهترین بخشها برای معرفی مدلهای طلا و جواهر، هنرمندان سینما هستند که به عنوان ویترین هنر گرانقیمت می توانند با این صنف همکاری تنگاتنگی داشته باشند.



امین زندگانی بازیگر و هنرمند سینما و تلویزیون در گفتگوی اختصاصی با سایت طلا در خصوص ارتباط دو صنعت "سینما" و " طلاوجواهر" گفت: صنف طلا و جواهر جزء اصنافی هست که می تواند همکاری تنگاتنگی با هنرمندان داشته باشد، چون اگر بگوئیم که هنرمندان طلا و جواهرات فرهنگی این مملکت هستند، می توانند با این صنف سنخیت داشته باشند.

وی افزود: هنرمندان و چهره های صنعت سینما می توانند در جهت تبلیغات مدلهای مختلف و جدید و معرفی شرکتهای طلا و جواهر برای اینکه این صنف به سمت مدرن شدن همانند تمام صنفها و مارکهای معروف دنیا حرکت کند، ما هنرمندان خوب داریم، صنعتگران خوبی داریم و برند آن را در ایران داریم .

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: ما طراحان بسیار چیره دستی داریم و صاحب طرحهای بسیار کهن و زیبا هستیم، به نظر من بهترین جا برای معرفی مدلها، هنرمندان هستند که به عنوان ویترین هنر گرانقیمت، و عرضه مدلهای جدید هنری زیبا یک همکاری تنگاتنگی با هم داشته باشند.

زندگانی بابیان اینکه طلا در زندگی همه از جمله هنرمندان سینما نیز دخیل شده به سایت طلا گفت: می توان از ارائه طرحهای زیبای "طلا و جواهر" در فیلم های سینمایی استفاده کرد، و شرکتهای طلا و جواهرسازی می توانند اسپانسرهای خوبی برای ساخت فیلم ها باشند، و طرحها و مدلهای خود را به این بهانه در فیلم ها به نمایش بگذارند.

وی در خاتمه بزرگترین نقطه مشترک دو صنعت "سینما" و صنعت "طلا و جواهر" را "هنر" معرفی کرد و گفت: هنرمندان صنعت "سینما تأتر" و "طلا و جواهر"، هر دو گرانقیمت و دارای درخشش هستند، و هردو برای تمامی مردم از هر طبقه و صنفی جذاب و دوست داشتنی می باشند./ج


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد