اونس طلا2302.52
مظنه14,551,000
18 گرم3,359,100
ارزش سکه32,783,403
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

7 مورد از بهترین هتل‌های استانبول را بشناسید + تصاویر

هتل در سفر بسیار مهم است اگر در مکان بی‌کیفیتی شما اقامت داشته باشید و در آن راحت نباشید مطمئن باشید بر روی سفر شما تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت در ادامه هتل‌های باکیفیت را در شهر استانبول به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

به گزارش سایت طلا، امروزه ایرانی‌های بسیاری برای مسافرت به کشور ترکیه سفر می‌کنند و اکثر آن‌ها به استانبول پایتخت این کشور که یکی از شهر‌های بزرگ آن محسوب می‌شود می‌روند، در این شهر هتل‌های بسیار زیادی وجود دارد که برخی از ایرانی‌ها با آن‌ها آشنا نیستند به همین دلیل در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین هتل‌های استانبول را به شما معرفی کنیم که اگر قصد سفر به این شهر زیبا را داشتید بتوانید با انتخاب یکی از این هتل‌ها یک سفر بسیار عالی داشته باشید، هتل یکی از مهم‌ترین بخش‌های مسافرت است.

بهترین هتل‌های استانبول:

هتل در سفر بسیار مهم است اگر در مکان بی‌کیفیتی شما اقامت داشته باشید و در آن راحت نباشید مطمئن باشید بر روی سفر شما تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت در ادامه هتل‌های باکیفیت را در شهر استانبول به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

هتل هیلتون:

اولین هتلی که قرار است در این لیست با آن آشنا شوید هیلتون استانبول است که این هتل از بهترین‌ها در این شهر می‌باشد، البته باید گفت نه‌تنها در استانبول بلکه در جهان یکی از هتل‌های معروف و باکیفیت است.

این هتل در 10 دقیقه‌ای میدان تقسیم قرار دارد البته به‌صورت پیاده در این فاصله است، امکانات آن، به‌قدری زیاد است که خود آن یک مکان تفریحی محسوب می‌شود، این هتل برای استراحت و اقامت گزینه بسیار خوبی است.

اتاق‌های این هتل دارای ویوهای بسیار زیبا و جذابی هستند، برخی از اتاق‌ها رو به باغ‌های کوچک و بزرگی که در هتل وجود دارد است.

هتل پارما:

هتل 5 ستاره پارما در استانبول یکی دیگر از هتل‌های محبوب و دوست‌داشتنی این شهر است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، این هتل یکی از هتل‌های بسیار مجهز میدان تقسیم به‌حساب می‌آید.

اتاق‌های این هتل زیبا و دوست‌داشتنی مجهز به امکانات رفاهی برای میهمانان است و کم‌تر کسی است که در این هتل احساس تنهایی و غریبی کند؛ اتاق‌های آن دارای دکوراسیون بسیار زیبایی است که حس آرامش بالای به شما انتقال می‌دهد.

در رستوران هتل پارما غذاهای بین‌المللی و غذاهای سنتی کشور ترکیه را نوش جان کنید، هر روز در رستوران و کافه هتل صبحانه سرو می‌شود.

هتل الایت ورلد استانبول:

هتل الایت ورلد یک هتل شیک و زیبا در شهر باشکوه استانبول است، این هتل از امکانات بسیار بالایی برخوردار است، افرادی که در استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته‌اند بر این باورند که این هتل یکی از بهترین اقامتگاه‌های این شهر باشکوه است، با بررسی امتیازها و نظرات مشتریان می‌توان به‌راحتی گفت در شهر استانبول هتل الایت ورلد یکی از بهترین‌ها است.

هتل مارمارا تکسیم:

هتل مارمارا تکسیم یکی دیگر از بهترین اقامتگاه‌های شهر استانبول است، این هتل نزدیک به مترو قرار گرفته است که برای مسافران راحتی را به ارمغان می‌آورد، اکثر مکان‌های دیدنی شهر استانبول در نزدیکی هتل هستند و به‌راحتی می‌توانید به این مکان‌ها دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های این هتل دارای امکانات رفاهی بسیاری است و به طور کامل تمیز و لوکس هستند، داخل اتاق‌ها شما به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت و سایر امکاناتی که باعث می‌شود سفر شما لذت‌بخش‌تر باشد.

هتل پوینت تکسیم:

هتل پوینت تکسیم، این اقامتگاه دارای فضای آرامش بخشی است، طراحی آن مدرن می‌باشد و اطراف آن را با عکس‌های که توسط آرا گولر گرفته شده تزئین کرده‌اند، اتاق‌های این هتل لوکس و شیک هستند و مکان بسیار عالی برای استراحت می‌باشد.

هتل میدتاون:

هتل میدتاون در سال 2007 شروع به فعالیت کرده است، این استراحتگاه لوکس با مترو 100 متر فاصله دارد و شما می‌توانید به‌راحتی به کل شهر دسترسی داشته باشید، مشتریان این هتل از خدمات بسیار راضی بودند و این مکان را بهترین اقامتگاه شهر ترکیه می‌دانستند درصورتی‌که این هتل دارای 4 ستاره می‌باشد.

هتل مستر کاس:

این هتل زیبا و دوست‌داشتنی در یکی از خیابان‌های معروف استانبول قرار دارد، این اقامتگاه یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت است و آن در خیابان استقلال قرار دارد، اطراف این هتل رستوران و کافه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای شب‌نشینی و لذت بردن از سفر خود به آن‌ها بروید.

جمع‌بندی:

در استانبول هتل‌های بسیار زیادی وجود دارد؛ اما تمام آن‌ها از امکانات و خدمات خوبی برقرار نیستند، اگر قصد سفر به شهر بزرگ استانبول را دارید می‌توانید در یکی از هتل‌های که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم برای اقامت بروید، امیدواریم مطالب برای شما مفید بوده باشد و به شما در انتخاب یک هتل خوب کمک کرده باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد