اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتظار مکرون برای دیدار با رئیسی + ویدیو

​سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ساعتی پیش با امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه دیدار و مذاکره کرد. رئیسی حدود یک دقیقه مکرون را منتظر گذاشت. در این فاصله مکرون با امیرعبداللهیان،‌ وزیر امورخارجه ایران گفتگو کرد.

به گزارش سایت طلا، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ساعتی پیش با امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه دیدار و مذاکره کرد. رئیسی حدود یک دقیقه مکرون را منتظر گذاشت. در این فاصله مکرون با امیرعبداللهیان،‌ وزیر امورخارجه ایران گفتگو کرد.

رئیس‌ جمهور ایران در دیدار همتای فرانسوی گفت: ایران آماده دستیابی به یک توافق عادلانه و پایدار است. سطح همکاری‌ها و روابط ایران و فرانسه قابل ارتقاء است. اروپا باید در عمل نشان دهد که سیاستهای آن مستقل است و تابع خواست و سیاست آمریکا نیست. با وجود خروج یکجانبه آمریکا از توافق و خسارات ناشی از آن، خواسته جمهوری اسلامی برای دریافت تضمین‌های اطمینان‌ بخش یک خواسته کاملاً معقول و منطقی است. رویکرد آژانس به مسائل باید فنی و به دور از فشارها و القائات دیگران باشد و ما معتقدیم بدون مختومه شدن پرونده‌های ایران، دستیابی به توافق امکان‌پذیر نیست.

مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در این دیدار هم گفت: ایران و آژانس با همکاری یکدیگر قادر به حل پرونده‌های موجود هستند و ما در این زمینه فشار سیاسی به آژانس وارد نخواهیم کرد. می‌توانیم بر روی گسترش روابط دوجانبه و مسائل اقتصادی و منطقه همکاری‌های خود را افزایش دهیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد