اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بورس امروز هم قرمز ماند

بازار سرمایه امروز هم نزولی بود و شاخص کل با معیار هم‌وزن در کنار شاخص کل سقوط دیگری را تجربه کرد.شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز با ۴۰۹۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۷۳ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۹۸ واحد کاهش در رقم ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۲ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک پاسارگاد، ایرن خودرو، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 5میلیارد و 425میلیون ورقه به‌ارزش 143هزار و 586میلیارد تومان در 53هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 53واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 576واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پلیمر آریا ساسول بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام زغال سنگ پرورده طبس، بهمن دیزل و پویا زرکان آق دره شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد