اونس طلا2414.89
مظنه14,486,000
18 گرم3,344,100
ارزش سکه32,636,958
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,200,000
ربع14,650,000

هزینه تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با کشتی چقدر تمام می شود؟ + جدول قیمت

کشتی کروز MSC Poesia فضایی مملو از امکانات منحصر‌به‌فرد با طراحی خلاقانه و نوآورانه است که تجربه اقامتی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش سایت طلا، کشتی کروز MSC Poesia فضایی مملو از امکانات منحصر‌به‌فرد با طراحی خلاقانه و نوآورانه است که تجربه اقامتی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این روزها که همه در تب و تاب بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند، خیلی از علاقه‌مندان و هواداران تیم‌های فوتبال را می‌بینیم که در حال برنامه‌ریزی برای سفر به کشور قطر می‌باشند.

علاقه‌مندان به فوتبال و بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعاً از امکانات ورزشی که در کشتی کروز MSC Poesia فراهم شده است، بسیار استقبال خواهند کرد. فرقی نمی‌کند که به چه ورزش و فعالیتی علاقه دارید، این کشتی امکانات لازم برای انجام بیشتر ورزش‌ها را برای شما فراهم کرده است تا در کنار همراهان خود از سفری دلپذیر و مفرح به قطر و تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نهایت لذت را ببرید.

باشگاه ورزشی و تناسب اندام مجهز، زمین بسکتبال، زمین تنیس، میز بازی شافل بورد، سالن ورزشی و مینی گلف تنها برخی از صدها امکانات منحصر‌به‌فرد در این کشتی به‌شمار می‌روند.

تور بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ عموما به مدت ۴ شب و ۵ روز در تاریخ بازی‌های تیم ملی ایران برگزار می‌شوند که شامل ۳ بازه زمانی می‌باشد.

بازه زمانی اول مربوط به بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلستان بوده که زمان پرواز و مدت اقامت از ۲۹ آبان تا ۳ آذر می‌باشد. بازه دوم مربوط به تاریخ بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم ولز بوده که زمان پرواز و مدت اقامت از تاریخ ۳ آذر تا ۷ آذر می‌باشد و بازه زمانی سوم نیز متعلق به بازی تیم ملی ایران و تیم آمریکا بوده که زمان پرواز و مدت اقامت آن از تاریخ ۷ آذر تا ۱۱ آذر می‌باشد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی ویژه جام جهانی قطر ۲۰۲۲، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی و اقامت در کشتی کروه در دوحه قطر و خدمات دهی برای ۴ نفر مبلغ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۱۰ شب مبلغ ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این در حالی است که همین سفر و اقامت در همین کشتی کروز برای ۲ به مدت ۳ شب مبلغ ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۱۰ شب مبلغ ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.

تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با کشتی کروز Cruise Ship Hotel - Msc World Europa

تعداد نفرات
مدت اقامت
قیمت (هرنفر / تومان)
۴ نفر
۳ شب
۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۴ نفر
۶ شب
۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۴ نفر
۱۰ شب
۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۳ نفر
۳ شب
۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۳ نفر
۶ شب
۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۳ نفر
۱۰ شب
۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۲ نفر
۳ شب
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۲ نفر
۶ شب
۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۲ نفر
۱۰ شب
۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد