اونس طلا2293.06
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

۶ نشانه این که شما نیمه گمشده خودتان را پیدا کردید

بسیاری از مردم با همسری که دوستش ندارند تا آخرعمر کنار می آیند.

بسیاری از مردم با همسری که دوستش ندارند تا آخر عمر کنار می آیند. آنها سوء استفاده و خیانت وعدم صمیمیت و احساس ناامیدی و افسردگی و یا حتی دروغ را تحمل میکنند. این روابط هدفی ندارد و هر دونفر فقط عمرشان را بدون عشق سپری میکنند.

ما در سایت طلا برای شما ۶ نشانه آوردیم که با کمک آنها میتوانید تشخیص دهید شخصی که دوستش دارید نیمه گمشده تان هست یا خیر .

ارتباط روحی

زمانی که با او هستید یک ارتباط شهودی بین شما وجود دارد که نمی توانید آن را توضیح دهید. شما میتوانید جملات یکدیگر را حدس بزنید و بدون اینکه چیزی بیان کنید متوجه نیازهای یکدیگر میشوید. وقتی در کنارهم نیستید انرژی یکدیگر را حس میکنید. اخلاق و دیدگاهتان مشترک و یکسان است.

او باعث رشد شما می شود

او به شما الهام می بخشد و باعث رشد شما میشود. او از دیدن موفقیت شما خوشحال میشود. او بهترین دوست شما است و در لحظات خوب یا بد در کنار شما است. آنها بزرگترین حمایت کننده های شما هستند. او در کنار شما است نه بر علیه شما.

در کنار او آرامش و آزادی دارید

او به شما اجازه میدهد که با دوستانتان وقت بگذرانید و شما هم به او اجازه می دهید همین کار را انجام دهد. شما نیازی به کنترل یکدیگر ندارید و به اینکه با چه کسی صحبت میکنید یا اینکه چرا باید شب را با دوستانتان بگذرانید حسادت نمیکند. از آنجایی که نیمه گمشده یکدیگر هستید می توانید کاملاً به یکدیگر اعتماد کنید.

به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنید

بدون هیچ ترسی با یکدیگر درباره هر چیزی صحبت کنید. هرگز احساس نمیکنید او شما را قضاوت میکند و با او کاملا صادق هستید. جفت روحی شما برای شما ارزش قائل است و از شما می خواهد که نظراتتان را صادقانه بیان کنید و به ندرت با او بحث می کنید.

ممکن است در مورد بعضی از مسائل با یکدیگر موافق نباشید اما هرگز بر سر یکدیگر فریاد نمیزنید و آرزو نمیکنید که رابطه تان تمام شود. اگر مسئولیت کارهای هم را بر عهده بگیرید یکدیگر را سرزنش نمی کنید.

در همه کارها با هم مشارکت میکنید

عمق صمیمیت میان شما چیزی فراتر از یک رابطه معمولی است. شما شریک عاطفی یکدیگر هستید. به یکدیگر احترام میگذارید و تلاش میکنید برای هم بهترین باشید . شما عاشق هم هستید و بی قید و شرط یکدیگر را دوست دارید. شما در کنارهم خود واقعیتان هستید و از ابراز احساسات نمی ترسید.

برای رابطه خودتان ارزش قائل هستید

به یکدیگراحترام میگذارید و همانگونه که هستید یکدیگر را می پذیرید بدون اینکه بخواهید یکدیگر را تغییر دهید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد