اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین کشور برای اولین سفر خارجی

همیشه اولین تجربه افراد در زمینه‌های مختلف کمی سخت و هیجان‌انگیز است؛ اما به‌محض اینکه وارد دومین سفر خود شوید باتجربه‌تر بوده و انتخاب‌های بهتری خواهید داشت

به گزارش سایت طلا،همیشه اولین تجربه افراد در زمینه‌های مختلف کمی سخت و هیجان‌انگیز است؛ اما به‌محض اینکه وارد دومین سفر خود شوید باتجربه‌تر بوده و انتخاب‌های بهتری خواهید داشت؛ اما بهترین کشور برای اولین سفر خارجی کدام است؟ برای خیلی از افراد مهم است که اولین سفر خارجی آن‌ها به کدام سمت است، اما به نظر من مقصد سفر اصلاً مهم نیست و شما باید سعی کنید که در اولین سفر خود بهترین تجربه‌ها را کسب کرده و بهترین خاطرات را در کنار خانواده خود بسازید و از ابتدای سفر تا انتها از آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین کشور برای اولین سفر خارجی کدام است؟

بیشتر مردم برای اولین سفر خارجی خود نگران هستند و درباره این موضوع کمی استرس دارند، آن‌ها سعی دارند تا بهترین انتخاب را برای اولین سفر خود داشته باشند، طوری که از سفر به آن کشور پشیمان نشوند، به همین دلیل ما سعی کردیم بهترین کشور برای اولین سفر خارجی را به شما معرفی کرده و در این زمینه راهنمای شما باشیم، البته این کشورها نظر شخصی ما است و ممکن است که شما با انتخاب‌های ما اصلاً ارتباط خوبی نگیرید.

بهترین پیشنهادی که می‌توانیم به شما بدهیم این است که به‌جای خیال و استرس بی‌مورد سعی کنید از سفر خود در کنار خانواده لذت ببرید، زیرا در نهایت این خاطرات هستند که در ذهن شما می‌مانند و تصمیمات چه درست یا چه غلط دیریازود از ذهن شما پاک خواهند شد.

در ادامه به بهترین کشورها برای سفر اولی‌ها اشاره خواهیم کرد؛ در ادامه با ما همراه باشید.

کشور استرالیا

شاید کشور استرالیا به‌عنوان اولین کشور کار درستی باشد، کشوری با مردمان مهمان‌نواز طوری با شما برخورد خواهند کرد که انگارنه‌انگار در یک کشور غریبه در حال وقت‌گذرانی هستید، همچنین راه‌های مختلفی وجود دارد که هزینه‌های سفر استرالیا خود را کمتر کنید و به‌عنوان اولین سفر خود خیلی پول خرج نکنید.

قدم‌زدن در خیابان‌های گران‌ترین شهر دنیا می‌تواند حس خوبی را به شما القا کند؛ زیرا شهر سیدنی استرالیا گران‌ترین شهر دنیا به‌حساب می‌آید، به علت اینکه استرالیا پذیرای مهاجران زیادی از سطح دنیا است می‌توان از آن به‌عنوان پیونددهنده تمدن‌های مختلف دنیا اشاره کرد.

به علت اینکه از هر قومیتی در این کشور وجود دارد شما می‌توانید با هر زبانی که دوست دارید با مردم ارتباط بگیرید البته به شرطی که طرف مقابل حرف‌های شما را متوجه شود، استرالیا مقصد مناسبی برای مهاجران ایرانی بوده است و شاید به ایرانی‌تبارهای مقیم استرالیا نیز برخورد کردید.

این کشور دارای طبیعت بکر و زیبا است که می‌تواند شما را محو خودش کند، وجود تفریحگاه‌ها و ساحل‌های زیبا و مجلل می‌توانند خاطرات خوش سفر شما را تکمیل کنند، استرالیا کشور بزرگی است و برای اینکه بتوانید به کل مناطق گردشگری آن سر بزنید شاید به بیشتر از 1 ماه زمان نیاز خواهید داشت.

کشور آلمان

آلمان یک کشور اروپایی با یک فرهنگ غنی که می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد مخصوصاً اگر به تاریخ علاقه خاصی داشته باشید، ساختمان‌ها و مناطق تاریخی زیادی در این کشور وجود دارند که شما می‌توانید همه‌روزه از آن‌ها بازدید کنید، یکی از این مناطق دیوار تخریب شده برلین است که آلمان را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌کرد.

آلمان در نزدیکی‌های خود ساحل ندارد؛ اما تا دلتان بخواهد پر از رودهای پر آب است که می‌تواند منطقه مناسبی برای تفریح خانوادگی باشد، البته آلمان چندین جزیره تفریحی نیز دارد و درصورتی‌که می‌خواهید بیشتر وقت خود را در کنار ساحل بگذرانید این جزیره‌ها آماده پذیرایی از شما هستند.

آلمان سیستم حمل‌ونقل قوی و با نظمی دارد که مانند عقربه‌های ساعت دقیق هستند و همچنین هزینه ارزان سیستم حمل‌ونقل آلمان به شما این امکان را می‌دهد بدون هیچ مشکلی در سطح شهرهای آلمان تردد داشته باشید و خاطره سازی کنید؛ همچنین غذاهای آلمان از تنوع بالایی برخوردار است و به‌تمامی ذائقه‌ها احترام می‌گذارد.

کشور ژاپن

آسیای شرقی نیز می‌تواند مکان خوبی برای آغاز ماجراجویی‌های شما باشد و شما می‌توانید برای اولین سفر خارجی خود کشور ژاپن را انتخاب کنید، اگر به ژاپن سفر کردید حتماً فراموش نکنید که شهرهای توکیو و کیوتو ژاپن را ببینید، این دو شهر مخصوصاً در شب زیبایی‌های خاص و جالبی دارند.

سعی کنید حتماً از قطارهای گلوله‌ای استفاده کنید، این وسیله جدیدترین نسل قطار برای حمل‌ونقل است که در ژاپن استفاده می‌شود، این وسیله به علت سرعت بسیار بالایی که دارد گلوله نام‌گذاری شده است و می‌تواند شما را از شهر کیوتو به توکیو منتقل کند که این انتقال طولانی تنها سه ساعت به طول خواهد انجامید.

ژاپن کشوری است که تاریخ و تمدنی غنی دارد و شما می‌توانید برای اینکه بیشتر با این کشور آشنا شوید به مناطق تاریخی این کشور سر بزنید، همچنین این کشور طبیعت بکری نیز دارد که سرسبزی و زیبایی این مناطق شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

غذای مهم این کشور سوشی است، پس اگر شما شخصی هستید که خوراکی‌های محلی را بخش جذاب سفرهای خارجی می‌دانید بهتر است که سوشی ژاپنی را امتحان کنید، این کشور دارای غذاهای محلی دیگری نیز می‌باشد که طعم و مزه خوب آن‌ها برای مدت‌ها در ذهن شما ماندگار خواهد شد.

شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود در مسافرخانه‌های سنتی ژاپن اقامت کنید تا هزینه‌های سفر شما نیز به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کند اما اگر این کار را انجام ندهید هزینه هنگفتی را برای اقامت پرداخت خواهید کرد.

بزرگ‌ترین چالشی که شما در سفر به ژاپن دارید گویش و زبان مردم است که به زبان سخت ژاپنی صحبت می‌کنند، البته در بیشتر مراکز گردشگری افراد مسلط به زبان انگلیسی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها ارتباط بگیرید.

کشور پرو

پرو نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای آغاز سفرهای رؤیایی شما باشد؛ این کشور در قاره آمریکا قرار دارد و تورهای گردشگری این کشور نسبت به مسافت طولانی آن ارزان‌قیمت است، پرو یک کشور همه‌چیزتمام برای گردشگران است و تقریباً هر چیزی که بخواهید در این کشور رویت می‌شود.

از کوه‌ها گرفته تا ساحل‌های زیبا از مناطق گردشگری جذاب این کشور هستند، شما می‌توانید شاهد قسمتی از جنگل‌های آمازون در این کشور باشید که گونه‌های گیاهی و جانوری زیادی در این جنگ بارانی زندگی می‌کند، از طرفی دیگر می‌توانید تپه‌های شنی پرو را نیز مشاهده کنید که حال و هوای کویر و بیابان را به شما خواهد داد.

سواحل این کشور بسیار زیبا و تمیز هستند و می‌توانند محیطی خوب برای خوش‌گذرانی با خانواده باشند، کوه‌نوردان نیز می‌توانند بیشتر وقت خود را در قله کوه‌های کشور پرو بگذرانند، در کل اگر در طول سفر در جاهای ارزان‌قیمت غذا بخورید و در مسافرخانه‌های این کشور بخوابید، به کمک سیستم حمل‌ونقل ارزان این کشور می‌توانید یک سفر کم‌هزینه خارجی را تجربه نمایید یا پول خود را ذخیره کرده و مدت‌زمان بیشتری را در این کشور سپری کنید.

جمع‌بندی

در نهایت با بهترین کشور برای اولین سفر خارجی آشنا شدیم، ما به شما چهار کشور معرفی کردیم که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و ماجراجویی‌های خود را آغاز کنید، اگر هیچ‌کدام از کشورهای موردعلاقه شما در این لیست نبود اصلاً نگران نباشید؛ زیرا انتخاب بهترین کشور بر اساس علایق فرد باید انتخاب شود، بهتر است که به حرف دل خود گوش داده و اولین سفر را به هرکجا که دوست دارید بروید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد