اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصویری از یک روح حبس شده در یک خانه قدیمی

مردی در کواتبریج وحشتناک ترین تصاویر را ثبت کرده است. مارتین لیسون که علاقه زیادی به عکس‌برداری از مناطق زیبا و طبیعت دیدنی و قلعه های باشکوه دارد هنگامی که درحال قدم زدن در جنگل و عکسبرداری بود با صحنه ترسناکی روبرو شد.

مردی در کواتبریج وحشتناک ترین تصاویر را ثبت کرده است. مارتین لیسون که علاقه زیادی به عکسبرداری از مناطق زیبا و طبیعت دیدنی و قلعه های باشکوه دارد هنگامی که درحال قدم زدن در جنگل و عکسبرداری بود با صحنه ترسناکی روبرو شد.

او چند هفته پیش در مصاحبه خبری با مجلات بیان کرد:

چند هفته پیش با سگم به جنگل رفته بودم و داشتم از مناظر پاییزی عکس می گرفتم که متوجه تصویر سفیدی در یکی از پنجره های بالا در کنار شدم. به یاد آوردم که در گذشته داستانی را در مورد این خانه قدیمی خوانده بودم که یک روح سه خانم را دراین خانه تسخیر کرده بود بهمین خاطرتصمیم گرفتم از تصویر پشت پنجره عکس بگیرم.

من از یک دوربین با زوم کم برای عکس گرفتن از مناظر طبیعت استفاده می کردم وبهمین خاطروقتی به خانه رسیدم تصاویر عکس را در رایانه خودم بزرگ کردم و از دیدن تصویر چهره شبح بسیار شگفت زده شدم.

تصمیم گرفتم کمی بیشتر در مورد تاریخ مطالعه کنم و یک ویدیوی آنلاین در مورد املاک قلعه دالزل تماشا کردم و متوجه شدم که سه روح در این خانه وجود دارد که در دوره های مختلف تاریخی قلعه را تسخیر کرده اند.

من مجذوب دیدن جن شده بودم بهمین خاطر چند هفته بعد دوباره به همانجا برگشتم تا مجدد همان تصویر را بگیرم اما این بار جنی در آنجا نبود.

طبق تاریخ قدیمی این قلعه:

یک خدمتکار غمگین در قرن نوزدهم در آنجا زندگی میکرده است، اما معشوقهاش آن را رها کرده و او خودش را در تنور سوزانده است. گفته می شود که او اکنون کل ملک را تسخیر کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد