اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک کارت انتخاب کنید و فال امروزتان را بخوانید

همه ما دوست داریم چیزهای زیادی در مورد آینده خودمان بدانیم و دانستن آن برایمان جذاب است.

همه ما دوست داریم چیزهای زیادی در مورد آینده خودمان بدانیم و دانستن آن برایمان جذاب است. اما نمی توان آینده را دقیق پیش بینی کرد زیرا زندگی دائماً در حال تغییر است. یک کارت انتخاب کنید تا برخی از تردیدهای شما را در مورد آینده برطرف کند. آیا می خواهید بدانید چه چیزی در آینده در انتظار شماست؟ با این تست آن را کشف کنید.

کارت شماره یک

کارت شماره یک به شما می گوید که آنچه انتظار دارید اکنون اتفاق نخواهد افتاد.

اولویت شما برای رسیدن به خواسته تان در آینده این است که درس ها و تجربه های جدیدی کسب کنید و مهمتر از همه به فردی صبورتر تبدیل شوید. این یک کار آسان یا سریع نیست اما پس از انجام آن به آنچه که میخواهید می رسید.

آسیب هایی در گذشته دیدید که هنوز آن را فراموش نکردید و بیشتر اوقات به آن فکر میکنید. خاطرات بد گذشته تان را حذف کنید و هر روزتان را شاد و پر انرژی آغاز کنید. تلاشها و افکارتان را روی چیزهایی متمرکز کنید که واقعاً برای شما خوب است و برای رسیدن به آرامش از همه چیزهایی که تجربه کرده اید کمک بگیرید.

کارت شماره دو

این کارت نشان می دهد که در آینده نزدیک با یک شخص قدرتمند و خاص در زندگیتان دوست میشوید.

ممکن است آن شخص یک فرد جدید باشد یا کسی باشد که مدتها پیش میشناختید اما با او قطع ارتباط کرده بودید. او به شما کمک میکند زندگی را از دیدگاه جدیدی ببینید. این دوستی اهمیت ارتباط با درونتان و پیروی از شهودتان را هنگام تصمیم گیری به شما نشان می دهد. او عشق بدون قید و شرط خودش را به شما ابراز میکند و از شما حمایت میکند. تمام الهامات و راهنمایی هایی را که برای بهتر شدن زندگیتان به آن نیاز دارید به شما میدهد.

اگر این شخص در کنار شماست همین الان از او تشکر کنید، زیرا این شخص زندگیتان را متحول می کند.

کارت شماره سه

پیامی که این کارت به همراه دارد این است که شادی در قلب شماست. در آینده ای نزدیک یک داستان جدید یا عشق واقعی را که تمام عمر منتظرش بوده اید تجربه میکنید. ممکن است فکر کنید که عشق واقعی وجود ندارد وهیچوقت کسی شما را عاشقانه دوست نخواهد داشت اما این اتفاق واحساس خاص و متحول کننده نگرش شما را در مورد عشق تغییر خواهد داد.

شما همیشه احساس می کنید که گزینه دوم هستید و این باعث می شود که امید خودتان را برای شاد بودن از دست بدهید. اما به زودی این شادی و امید وارد زندگیتان میشود زیرا ورود این شخص جدید آرامشی به زندگی شما میدهد که فقط عشق واقعی می تواند آن را برای شما به ارمغان بیاورد.

این رابطه را با امید و شادی بپذیرید زیرا شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد