اونس طلا2369.36
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

مادری که مدعی شد جن ها با اسباب ‌بازی بچه‌هایش بازی می‌کنند

مادر اسکاتلندی جوانی اهل گلاسکو در مجله ای بیان کرد که یک جن با اسباب ‌بازی بچه‌هایش در حالی که آنها در خواب هستند بازی می‌کند

مادر اسکاتلندی جوانی اهل گلاسکو در مجله ای بیان کرد که یک روح با اسباب بازی بچههایش در حالی که آنها در خواب هستند بازی میکند زیرا او شب ها صدای باز شدن شیرهای آب ضربههای شبانه روی دیوار و صدای جیر جیر تخت کودکش را میشنود.

او بیان کرد که : من یک کودک شش ماهه و سه ساله ام دارم که برای مراقبت از آنها از یک مانیتور کودک استفاده میکنم.

چند بار صدای جیرجیر تخت کودکم را شنیدم اما به مانیتور نگاه کردم و پسرم خواب بود. سپس صدای دراتاق دخترم را شنیدم و بلافاصله از تخت بیرون پریدم تا به دختر خردسالم نگاه کنم اما او در اتاقش خوابیده بود.

من شب ها در راهروها صدای اسباب بازی ها را میشنیدم و می دیدم که کسی آن را جابه جا می کند اما هر دوی آنها خواب بودند و هیچکدام از اسباب بازی هایی که تکان میخوردند به کودکانم نزدیک هم نبود.

یک شب که برای دیدن علت صداها به اتاق رفته بودم از دیدن صحنه حرکت اسباب بازی های کودکم وحشتزده شدم و متقاعد شدم که یک روح در خانه ما زندگی میکند، پس از اینکه دخترم هم این صحنه را در اتاق خوابش دید از آن خانه نقل مکان کردیم.

این مادر ۲۷ ساله قبل از جابجایی به این فکر افتاده که از یک کشیش و رسانه های اجتماعی کمک بخواهد اما آنها حرف های او را باور نکرده اند. به گفته او در چند ماه اخیر به حدی این سروصداها افزایش یافته بود که هیچکدام از اعضای خانواده نمیتوانست به راحتی بخوابد.

او معتقد است که سایه ای شبح مانند را در خانه دیده است. دختر سه ساله او پس از دیدن شبح دراتاق خوابش از کابوس های شبانه رنج می برد.

این مادر که برای محافظت از فرزندانش خواسته است نامش فاش نشود، می گوید که اکنون در حال نقل مکان به خانه جدید است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد