اونس طلا2316.11
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

اگر این چهار نشانه را دارید مسیر زندگیتان اشتباه است

تصمیمات اشتباه بر همه جوانب زندگی ما تاثیر میگذارد بهمین خاطر دانستن بعضی نشانه ها ما را از گرفتن تصمیم‌های اشتباه نجات می‌دهد .

دانستن بعضی نشانه ها ما را از گرفتن تصمیمهای اشتباه نجات میدهد . تصمیمات اشتباه بر همه جوانب زندگی ما تاثیر میگذارد. اگر به اندازه کافی عاقل باشیم که تشخیص دهیم و گوش دهیم می توانیم براحتی متوجه این زنگ خطرها بشویم.

سایت طلا چهار نشانه ظریف در این مقاله برای شما آورده است که نشان می دهد راه را در زندگی اشتباه می روید.

از اینکه هر روز کار میکنید متنفر هستید

برخی ممکن است فکر کنند که چه کسی واقعاً از رفتن به سر کار لذت می برد؟ منظور افرادی نیستند که کارشان را دوست ندارند منظور افرادی است که از کارشان متنفر هستند. افرادی که از کارشان متنفر هستند از انجام دادن آن زجر میکشند.

اگر شما هم از کارتان متنفر هستید، پس زمان آن رسیده است که استعفاء دهید ومهارت های مصاحبه را تقویت کنید و بدنبال شغلی باشید که واقعاً آن را دوست دارید یا حداقل از آن متنفر نیستید.

اگر این چهار نشانه را دارید مسیر زندگیتان اشتباه است

با دوستان خود ارتباط برقرار میکنید تا افراد مهم زندگیتان

افرادی هستند که فکر میکنند ازدواج احمقانه ترین کار است . این افراد هیچوقت نمیتوانند شخصی را که دوست دارند اولویت زندگی خودشان کنند. آنها نمیتوانند دوستان خودشان را رها کنند. وقت گذرانی با دوستان ممکن است حال شما را خوب کند. اما اگر نتوانید کسی را واقعا دوست داشته باشید که در کنار او خوشبخت باشید خصوصا اگر همه شرایط تشکیل خانواده را داشته باشید باید بگوییم که مسیر زندگیتان اشتباه است. هرچه سن زیادتر میشود تمایل به برقراری روابط دوستانه کمتر میشود و شما به کسی نیاز دارید که شما را دوست داشته باشد و همیشه در کنار شما باشد.

هزینه های شما هر سال به طور نامعقول در حال افزایش است

مهم این نیست که چقدر پول در می آورید مهم این است که چقدرپس انداز میکنید. خیلی از افراد فکر میکنند تا آخر عمر کار میکنند بهمین خاطر نه تنها پس انداز نمیکنند بلکه هزینه هایشان هم سال به سال افزایش میدهند.

این یک قانون ثابت شده است یا به عبارت ساده، هرچه پول بیشتری به دست آورید بدنبال آن پول بیشتری نیز خرج می کنید.

اگر در موقعیت شغلی قرار گرفتید و هر سال پول بیشتری به دست می آورید اما هنوز پس انداز نمی کنید یادتان باشد که اگر مراقب نباشید در شرایط مالی سختی قرار میگیرید.

اهدافتان شما را هیجان زده نمیکند

ما باید همیشه همان هیجان کودکانه ای را که برای زندگی داشته باشیم که در دوران بزرگسالی نیزحفظ کنیم. اگر همیشه احساس میکنید که در دام مشکلات زندگی اسیر شده اید، یعنی مسیرتان اشتباه است. بچه ها برای بزرگ شدن و دیدن آینده هیجان دارند و ما در بزرگسالی به مرور زمان آن را از دست می دهیم.

به نظر شما چرا ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین افراد دنیاست، زیرا به سختی تلاش میکند و به دنبال فرصت هایی است که افراد عادی را تحت تأثیر قرار دهد. او بدنبال اهدافی است که او را هیجان زده میکند و او را وادار میکند که هر روز صبح زود از رختخواب بلند شود تا کارهای شگفت انگیز انجام دهد.

با ارزیابی زندگیتان با توجه به چهار نشانه ذکر شده در مقاله ببینید که آیا در مسیر درستی قرار دارید یا خیر.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد