اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست: یک هدیه را انتخاب کنید و فال هفتگی خود را بخوانید

تست: یکی از هدایایی که در تصویر زیر نشان داده شده است را انتخاب کنید.

آیا میدانستید که کائنات همیشه از ما مراقبت می کند و چیزهایی را که برای رسیدن به امنیت، رفاه و شادی بیشتر در زندگی نیاز دارید را برای شما ارسال می کند؟ اگر می خواهید این نعمت را که به زودی دریافت خواهید کرد، کشف کنید، یکی از هدایایی که در تصویر زیر نشان داده شده است را انتخاب کنید.

هدیه شماره یک

هدیه جادویی که کائنات برای شما می فرستد، صبر است. مشکل شما این است که دوست دارید به چیزهایی که می خواهید زودتر برسید و نمیتوانید برای رسیدن با آن صبر کنید. اگر به موقع به خواسته خودتان نرسید، احساس تنهایی میکنید و نمی توانید شاد باشید. بدانید که هیچ شرایطی ماندگار نیست. در زمان مناسب به چیزی که لایقش هستید ، میرسید.

صبور باشید، زیرا این یکی از مهمترین خصوصیات است. صبر و حوصله به شما کمک میکند تا ناامید نشوید و به هر چیزی که آرزو دارید ، برسید. به کائنات اعتماد کنید و منتظر لحظه مناسب باشید.

هدیه شماره دو

کائنات می خواهد به شما (امید )هدیه دهد. شما در زندگیتان امید کافی ندارید و به همین خاطر کائنات میخواهد آن را به شما هدیه دهد. شما به قدرت و توانایی های خودتان شک دارید و حتی به این فکر نمیکنید که طرز تفکر خودتان را تغییر دهید.

امیدوار بودن در هر شرایطی آسان نیست، به خصوص زمانی که احساس میکنیم زندگی ما در جهت مخالف آنچه می خواهیم پیش می رود، اما باید با اعتماد، ایمان ، عزم راسخ و باور به اینکه بهترین ها هنوز در راه است ادامه دهیم.

اگر امید داشته باشید و به آن اجازه دهید شما را در مسیر هدایت کند، اتفاقات خوب زیادی برای شما رخ خواهد داد. این هدیه را با فروتنی و قلبی باز بپذیر.

هدیه شماره سه

آنچه کائنات برای شما می فرستد (انعطاف پذیری )است. مهم نیست چقدر اعتماد به نفس دارید و یا اینکه چقدر می توانید با احساس ضعف و خستگیتان کنار بیایید، کائنات هدیه دیگری برای شما دارد. این هدیه به شما توانایی انعطاف پذیری میدهد. این توانایی به شما احساس قدرت میدهد و به شما کمک میکند تا بلند شوید و حتی عمیقترین زخمهای زندگیتان را خوب کنید.

آن را بپذیرید و تلاش کنید تا آن را در نگرش های خودتان نشان دهید . وقتی بهترین جنبه زندگی را بشناسید، بسیار شادتر و موفق تر میشوید. انعطاف پذیری یک نیروی قدرتمند است، از آن به خوبی استفاده کنید.

هدیه شماره چهار

کائنات می خواهد به شما (عشق) بدهد. شما فکر میکنید که کسانی که دوستشان دارید، از عشقی که به آنها دارید باخبر هستند. اما حقیقت این است که اگر عشق ابراز نشود، انرژی آن در قلبمان کمتر میشود.

کائنات احساس می کند که درخشش درونی عشق اخیراً در شما ضعیف شده است، بنابراین این هدیه بسیار ویژه را برای شما می فرستد که شما را از درون متحول کند و به شما اجازه دهد با شجاعت و امید بیشتری زندگی کنید.

عشق قدرتمندترین نیرو است و وقتی حقیقی و درونی باشد، نابود نشدنی است. از این هدیه فوق العاده استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد