اونس طلا2380.51
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چرا زنان از مردان فاصله میگیرند؟

شروع هر رابطه عاشقانه ای هیجان انگیز است و در ابتدا هیچکس به جدایی فکر نمیکند. ولی .....

فاصله گرفتن از مرد مورد علاقه

شروع هر رابطه عاشقانه ای هیجان انگیز است و در ابتدا هیچکس به جدایی فکر نمیکند. همه روابط معمولاً بعد از چند هفته یا ماه اول به یکی ازاین نتایج میرسند: یا آن رابطه روال عادی خودش را طی میکند وپیشرفت می کند یا یکی از آنها با فاصله گرفتن و بهانه آوردن ادامه رابطه را متوقف میکند.

سایت طلا، در این مقاله دلایل احتمالی فاصله گرفتن از خانم ها را بررسی میکند.

۱. او در گذشته آسیب دیده است

وقتی زنان از شما دور می شوند ، همیشه بخاطر شما نیست. همه ما در گذشته در روابطمان آسیب دیده ایم وگاهی بسیار ناامید شده ایم. بعضی اوقات این مسائل باعث می شود زنان بعد از صمیمی شدن با شما عقب نشینی کنند.

« تروما » بر سبکهای دلبستگی ما در روابط عاشقانه تأثیر می گذارد. تروما ، با توجه به تاثیر منفی که روی عزت نفس میگذارد باعث دلبستگی و ایجاد روابط ناسالم میشود.

شما، او را دوست دارید و فکر می کنید عشق شما برای او کافی است اما متأسفانه ، عشق شما نمیتواند همه آسیب های گذشته او را جبران کند.

۲. شما از نظر عاطفی از او حمایت نمی کنید

وقتی با یک زن آشنا می شوید ، باید از نظر عاطفی هم برای او وقت بگذارید. اگر تماس نمی گیرید یا پیام نمی دهید ، مگر اینکه او اول این کارها را انجام دهد ، اشتباه میکنید زیرا او متوجه میشود قصد دارید با احساس او بازی کنید. روابط عاشقانه در سطوح عمیق ارتباطی رشد می کند. اگر از نظر عاطفی از او حمایت نمی کنید ، از مکالمات فرار می کنید ، زنانی که بدنبال یک رابطه ماندگار هستند از شما فاصله میگیرند.

فاصله گرفتن از مرد مورد علاقه

۳.برنامه ریزی سریع برای آینده

شما به تازگی با یک خانم آشنا شده اید اما به سرعت برای آینده خودتان برنامه ریزی میکنید و در مورد زندگی مشترک صحبت می کنید. هر رابطه ای ، یک چرخه طبیعی را طی می کند. هنگامی که برای رسیدن به مراحل بعدی عجله میکنید این چرخه را از بین می برید.

۴. احساس تعهد ندارد

زنانی که نمیتوانند به یک نفر متعهد بمانند و یا روابط طولانی مدت را دوست نداشته باشند، وقتی متوجه بشوند که شما بدنبال تعهد هستید از شما فاصله میگیرند. مگر اینکه او به دنبال همان چیزهایی باشد ، که شما بدنبال آن هستید.

۵. او را بی ارزش می کنید

زنان به دنبال مردی هستند که لیاقت آنها را داشته باشد و به آنها توجه کند. در یک رابطه عاشقانه ، شما دوست دارید که همسرتان ، شریک زندگی شما باشد و بدون هیچ ترسی از قضاوت شدن ، آنچه را که در ذهنش میگذرد با شما در میان بگذارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد