اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در رونمایی شگفت انگیز آیفون 14 چه محصولاتی معرفی شد + مشخصات

اپل به صورتت آنلاین محصولات خود را مانند هرسال زیبا و جذاب معرفی کرد، در رویدادی که امسال برگزار شد و نام آن Far Out بود سری جدید اپل‌واچ و ایرپاد را به معرفی در آورد و می‌توان گفت با تقویت و گسترش آن‌ها کیفیت خود را به صنعت تکنولوژی جهان نشان داد.

به گزارش سایت طلا، کمپانی بزرگ اپل هرساله برای معرفی محصولات جدید خود رویداد‌های برگزار می‌کند، این غول تکنولوژی در رونمایی از محصولات جدید، آیفون سری 14 همه را شگفت‌زده کرد و محصولات جذاب دیگری را همراه آیفون 14 رونمایی کرد و طرف‌داران خود را به طور کامل شیفته خود کرد برای اینکه بدانید در رویداد 16 شهریور 1401 چه اتفاقی افتاده است بهتر است تا انتها با ما همراه باشید.

در مراسم رونمایی چه گذشت:

اپل به صورتت آنلاین محصولات خود را مانند هرسال زیبا و جذاب معرفی کرد، در رویدادی که امسال برگزار شد و نام آن Far Out بود سری جدید اپل‌واچ و ایرپاد را به معرفی در آورد و می‌توان گفت با تقویت و گسترش آن‌ها کیفیت خود را به صنعت تکنولوژی جهان نشان داد.

اپل‌واچ:

همان‌طور که می‌دانید اپل در تولید ساعت‌های هوشمند بسیار قدرتمند عمل کرده و اپل‌واچ‌ها یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های در جهان است و در رویداد 16 شهریور اپل‌واچ‌های جدیدی را معرفی کرد.

اپل‌واچ سری 8:

یکی از محصولات جدیدی که در این رویداد اپل به معرفی آن پرداخت اپل‌واچ سری 8 بود که در مشخصات آن تفاوت‌های چشمگیری انجام داده نشده و یک‌سری قابلیت‌های بسیار کوچکی به آن اضافه شده است.

یکی از قابلیت‌های که در نسل جدید به وجود آمده است سنسور سنجش دما است، این سنسور بیشتر مورداستفاده بانوان قرار می‌گیرد که هشدارهای دررابطه‌با سلامتی به آن‌ها می‌دهد، یکی از ویژگی‌های آن این است که در قابل هر پنج ثانیه دمای بدن شما را می‌سنجد و به آن‌ها لیستی از اطلاعات بدنشان ارائه می‌کند.

قابلیت دومی که طرف‌داران بسیاری را شگفت‌زده کرد، پیامک اضطراری می‌باشد، اگر ساعت بر روی مچ دستان قرار داشته باشد و ناگهان اتفاقی برای شما پیش آید و از حال بروید و به زمین بیافتید ساعت به طور خودکار به نزدیکان شما اطلاع می‌دهد و این سنسور در تصادف‌ها نیز عملکرد بالایی دارد و اگر خدایی نکرده شما دچار سانحه‌ای شوید که جانتان در خطر است ساعت به طور خودکار با عزیزانتان از طریق پیامک ارتباط برقرار می‌کند.

از نظر باتری باید گفت هیچ تغیری با نسل 7 خود ندارد و 36 ساعت می‌تواند شارژ نگه دارد و هیچ تقویتی در آن ایجاد نشده است.

اپل‌واچ نسل جدید SE:

اپل بر روی این محصول مانور زیادی نداد و به‌سرعت معرفی آن را به پایان رساند، این محصول دارای قابلیت‌های متفاوتی نیست و مشابه نسل‌های قبل است.

اپل‌واچ اولترا:

خب اپل از سری جدید اپل‌واچ که برای ورزشکاران عزیز طراحی شده رونمایی کرد، در رویداد Far Out محصول جدیدی را به نمایش گذاشت که کل جهان متعجب شدند.

این ساعت از نظر ظاهری به طور کامل با سایر ساعت‌ها متفاوت است و ظاهری بسیار قدرتمندانه‌ای دارد و بندهای آن به طور کامل تعویض شده است و از زیبایی بسیار فوق‌العادهٔ برخوردار است.

این ساعت از سیستم‌عامل watchOS 9 بهره‌مند شده است، این محصول جدید به موقعیت‌یاب دو فرکانسی مجهز شده و مسیریابی را برای علاقه‌مندان به طبیعت و کوه‌نوردی بسیار راحت کرده است این ساعت مسیری که شما پیموده‌اید را به طور کامل به شما نشان می‌دهد و شما از مسیری که طی کرده‌اید می‌توانید برای برگشت استفاده کنید.

قابلیت ارسال پیام خطر به‌صورت خودکار در این محصول نیز وجود دارد و می‌تواند برای نجات جان شما عزیزان بسیار کارآمد باشد.

نکته‌ای که در رویداد درباره این ساعت گفته شد این است که این محصول از گواهی کارهای غواصی پشتیبانی می‌کند.

ایرپاد پرو 2 اپل:

در بخش بعدی رویداد نوبت به معرفی ایرپاد پرو 2 رسید، در این محصول تغییرات زیادی ایجاد نشده است و این مدل از تراشه H2 برخوردار است و نویز کنسلینگ آن را به طور کامل تقویت کرده است.

باید بگوییم در این رونمایی از ظاهر جدیدی خبری نبود و شکل این ایرپاد مانند سری‌های قبل است و هیچ تغیر در آن ایجاد نشده است.

اپل در این رویداد گفت عمر باتری ایرپاد پرو 2 بسیار بهبودیافته است و شما با یکبار شارژ می‌توانید به‌صورت مدام 6 ساعت با آن به شنیدن موزیک بپردازید و کیس آن شارژدهی را به مدت 30 ساعت بهبود پیدا کرده است.

قابلیت بسیار جالبی که در این مدل کار شده است، شما با تنظیمات آن می‌توانید هم‌زمان به موزیک و صداهای اطرافتان گوش دهید برای مثال: شما در خیابان با فردی آشنا روبرو می‌شوید و هم‌زمان می‌توانید به صحبت‌های فرد مقابل گوش دهید بدون این که نیاز باشد آهنگ را قطع کنید یا ایرپاد را از گوشتان خارج کنید.

آیفون 14:

خب رسیدیم به بخش جذاب رویداد رونمایی اپل که محصول جذاب خود را به دنیا معرفی کرد، آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و 14 پرو مکس از سری گوشی‌های جدید اپل بود که در این رویداد به طرف‌داران و دوستداران تکنولوژی معرفی کرد و سری مینی را از خانواده خود حذف کرد.

آیفون 14 و 14 پلاس:

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم این دوگوشی تفاوت بسیاری با آیفون 13 ندارند، اپل بعد از 8 پلاس مدل پلاس را از خانواده خود حذف کرد؛ اما در رویداد Far Out با معرفی آیفون 14 پلاس به دنیا گفت که دوباره این مدل از اعضای خانواده اپل محسوب می‌شود.

اپل برای این دوگوشی که معرفی کرد از تراشه‌ای جدیدی استفاده نکرده است و همان A15 را برای آن‌ها بکار برده است.

این دوگوشی دارای قابلیت بسیار جذابی هستند، اگر در مکانی که آنتن وجود نداشته باشد و نیاز به کمک داشته باشید به‌وسیله این گوشی می‌توانید نجات پیدا کنید، این محصولات اپل قابلیت اتصال به ماهواره را دارند و تنها برای ارسال پیام اضطراری به کار می‌رود.

توجه: متأسفانه باید بگویم که این قابلیت در کشور آمریکا و کانادا قابل‌استفاده است.

آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس:

بالاخره گوشی آیفون سری 14 پرو و پرو مکس را به نمایش در آورد و به تمام حدس و کمان‌ها پایان داد، این گوشی‌ها با نمایشگرهای 6.1 و 6.7 به تولید رسیده‌اند.

یکی از جذابیت‌های که به این دوگوشی اضافه شده است قابلیت نمایشگر همیشه روشن می‌باشد که دراین‌رابطه باید به همه‌ای طرف‌داران اپل تبریک بگویم بالاخره این قابلیت به اپل‌های سری جدید اضافه شد.

از نظر دوربین بالید بگویم این دوگوشی ارتقا پیدا رده‌اند و دوربین اصلی 48 مگاپیکسل است و اپل گفت سنسور‌ها تا 65 درصد بزرگ‌تر از نسل قبل شده‌اند، عکس در فضای تاریک اپل نیز در محصولات جدید ارتقا پیدا کرده است و عملکرد بسیار بالایی خواهد داشت.

تراشه به‌کاررفته در این گوشی ارتقا پیدا کرده است و از A16 در آن‌ها استفاده کرده است و این کمپانی بزرگ از نمایشگرهای حفره‌دار برای این دودل استفاده قرار داده است که یک رابط کاربری جذابی برای مخاطب می‌تواند باشد که شکل آن از مستطیل به سایزها و اشکال مختلفی تغیر می‌کند.

جمع‌بندی:

در رویداد Far Out که در تاریخ 6 شهریور 1401 اتفاق افتاد اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد، در این مقاله ما به محصولاتی که در مراسم رونمایی شد پرداختیم، سری آیفون 14 در 4 مدل توسط کمپانی بزرگ اپل به نمایش در آمد و در آغاز این رویداد ما شاهد اپل‌واچ‌های جدید سری 8، نسل جدید SE و اپل‌واچ اولترا مدل جدید اپل بودیم؛ در ادامه ایرپاد پرو 2 نیز معرفی شد، امیدواریم توانسته باشیم یک گذارش کامل از رویداد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد