اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

محکم‌ترین اپل واچ تاریخ با جنسی از تیتانیوم هواپیما + قیمت

کمپانی اپل سال‌ها است که ساعت‌های هوشمند را به بازار عرضه می‌کند، اما در مراسم Far Out او نسل جدیدی از این واچ‌ها را به دنیا معرفی کرد سری اولترا به نظر یکی از شاهکارها محسوب می‌شود و با سایر نسل‌ها کاملاً متفاوت است.

به گزارش سایت طلا، اپل برای به نمایش درآوردن محصولات جدید سالانه روید رونمایی برگزار می‌کند که در مراسم16 شهریور 1401 همراه با رونمایی از آیفون سری 14 این کمپانی از محصولی جدید در دسته‌بندی‌های واچ‌ها رونمایی کرد که با نشان‌دادن این محصول به دنیا توانست ثابت کند هنوز یکی از غول‌های تکنولوژی جهان است، اپل‌واچ اولترا محصول شگفت‌انگیز اپل در این مراسم بود، اگر قصد دارید با این ساعت جذاب و بسیار زیبا آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید تا محصول جدیدی را که اپل به دنیا معرفی کرده است بهتر بشناسید.

رونمایی اپل‌واچ اولترا:

کمپانی اپل سال‌ها است که ساعت‌های هوشمند را به بازار عرضه می‌کند، اما در مراسم Far Out او نسل جدیدی از این واچ‌ها را به دنیا معرفی کرد سری اولترا به نظر یکی از شاهکارها محسوب می‌شود و با سایر نسل‌ها کاملاً متفاوت است.

کمپانی بزرگ اپل ظاهر این ساعت را تغیر داده است و ضخامت و مقاومت آن را به طور کامل بهبود داده است، این ساعت نسبت به نسل‌های قبل ارتقا و قابلیت‌های بیشتری دارد، این محصول دارای بند‌های بسیار جذاب و جدیدی است که باروح و روان مخاطبان به طور کامل بازی می‌‌کند

اگر به رونمایی اپل بادقت توجه کرده باشید متوجه می‌شوید این ساعت به‌قدری مقاوم است که تمرکز بسیار زیادی بر روی ورزشکاران گذاشته است و این محصول بیشتر برای کسانی که علاقه‌مند هستند کوه‌نوردی کنند، غواص‌های عزیز و ... مناسب است.

نکته: در رویداد به این موضوع اشاره شد که این اپل‌واچ دارای گواهی پشتیبانی کارهای غواصی است.

اپل‌واچ اولترا از سیستم‌عامل watchOS 9 برخوردار است، همان‌طور که در رونمایی شرکت اپل به آن اشاره کرد این محصول از موقعیت‌یاب دو فرکانسی استفاده می‌کند، مسیریابی با این ساعت به‌راحتی انجام می‌شود و شما می‌توانید هنگام کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی از این قابلیت آن به‌خوبی استفاده کنید.

شما با کمک این ساعت می‌توانید مسیری را که رفته‌اید شناسایی کنید و از همان مسیر برای برگشت استفاده کنید و با کمک آن در محیطی گم نمی‌شوید به‌راحتی مسیر را پیدا خواهید.

قابلیت کاربردی بسیار مهم بعدی پیام‌رسان خودکار خطر است، حالا شاید ذهنتان درگیر این سؤال بشود که پیام‌رسان خطر چیست؟ زمانی که خدایی نکرد شما دچار تصادف شوید یا اتفاقی برای شما بی افتد ساعت به طور خودکار با عزیزان شما ارتباط برقرار می‌کند؛ یعنی به نزدیکانتان پیامی از وضعیت شما برای آن‌ها ارسال می‌کند؛ این قابلیت می‌تواند جان انسان‌های بسیار زیادی را نجات دهد.

مواد به‌کاررفته در بدنه این ساعت خاص است و باید گفت کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است، همان‌طور که قبل‌تر به آن اشاره کردیم ابعاد اپل‌واچ اولترا بزرگ‌تر از سایر مدل‌های اپل‌واچ است این محصول دارای 45 میلی‌متر ابعاد بدنه است.

قیمت اپل‌واچ اولترا:

شرکت اپل در رویداد 16 شهریور 1401 قیمت پایه این محصول را اعلام کرد و از قیمت تقریباً مناسبی برخوردار بود، این کمپانی 799 دلار قیمت این محصول جذاب و کارآمد را تعیین کرد.

توجه: اپل‌واچ‌ها پرفروش‌ترین ساعت در دنیا محسوب می‌شوند و این یک آمار بود که در رویداد به آن اشاره شد.

جمع‌بندی:

کمپانی بزرگ اپل در رویداد Far Out از یک محصول بسیار جذاب و دوست‌داشتنی رونمایی کرد که اکثر طرف‌داران خود را شگفت‌زده کرد و به دنیا ثابت کرد توانای پیشرفت را برای همیشه دارد، در این مراسم از اپل‌واچ اولترا رونمایی کرد که یک ساعت مستحکم و جذابی است، در این مقاله به معرفی این ساعت پرداختیم امیدوارم به شما عزیزان توانسته باشیم با این مطلب کمک کرده باشیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد