اونس طلا2220.06
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,403,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیا آیفون ۱۴ به ایران وارد می شود؟

سخنگوی گمرگ در خصوص ورود گوشی آیفون ۱۴ گفت: مسئولیت ثبت سفارش، ممنوعیت یا محدودیت آن با وزارت صمت است و همانطور که گفته شد مانند سایر کالاها، اگر برای این مدل گوشی هم وارد کننده‌ای از قبل ثبت سفارش انجام داده باشد ورود آن به کشور بلامانع است.

به گزارش سایت طلا، سخنگوی گمرگ در خصوص ورود گوشی آیفون ۱۴ گفت: مسئولیت ثبت سفارش، ممنوعیت یا محدودیت آن با وزارت صمت است و همانطور که گفته شد مانند سایر کالاها، اگر برای این مدل گوشی هم وارد کننده‌ای از قبل ثبت سفارش انجام داده باشد ورود آن به کشور بلامانع است.

سید روح اله لطیفی افزود: در پنج ماهه نخست امسال ۳ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۷۲۴ دستگاه تلفن همراه به ارزش بالای ۶۰۰ دلار به کشور وارد شده است.

وی اضافه کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری ۳ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۷۲۴ دستگاه تلفن همراه به ارزش بالای ۶۰۰ دلار به کشور وارد شده است.

به گفته او، کالایی که دارای ثبت سفارش معتبر، منشا ارز تایید شده، دارای قبض انبار و ممنوعیت قانونی برای آن کالا اعلام نشده باشد، قابلیت ترخیص از گمرک را دارد؛ در حال حاضر فقط گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار که بخشی از آن گوشی‌های آیفون هستند و از گذشته ثبت سفارش شده باشند امکان ترخیص دارند، در غیر این صورت از ورود آن به کشور جلوگیری می‌شود.

سخنگوی گمرگ در خصوص ورود گوشی آیفون ۱۴ نیز گفت: مسئولیت ثبت سفارش، ممنوعیت یا محدودیت آن با وزارت صمت است و همانطور که گفته شد مانند سایر کالاها، اگر برای این مدل گوشی هم وارد کننده‌ای از قبل ثبت سفارش انجام داده باشد و سایر شروط را داشته و مجوزهای قانونی را اخذ کند، ورود آن به کشور بلامانع است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد