اونس طلا2335.36
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000
گزارش آگهی

فروش اقساطی خودرو تیبا ۲ همراه‌مکانیک

طبق مطلب منتشر شده در سایت پردیس خودرو، اکنون امکان خرید قسطی تیبا ۲ صفر با اقساط ماهیانه 3 میلیون و 800 هزار تومان وجود دارد.

طبق مطلب منتشر شده در سایت پردیس خودرو، اکنون امکان خرید قسطی تیبا ۲ صفر با اقساط ماهیانه 3 میلیون و 800 هزار تومان وجود دارد. اگر شما هم قصد خرید تیبا ۲ را دارید اگر قصد خرید تیبا 2 سایپا، هاچ بک اقتصادی ایرانی را دارید، پیشنهاد می‌شود که پیش از خرید قطعی، درباره این خودرو اطلاعات مناسبی به دست آورده و پس از آن برای خرید اقساطی تیبا 2 یا نقدی آن اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر درباره این خودرو از گروه صنعتی سایپا بدانیم و در پایان شما را با طرح فروش اقساطی خودروهمراه مکانیک آشنا کنیم.

معرفی تیبا 2

برای آن دسته از افرادی که آن قدرها به داشتن خودرویی با صندوق جادار اهمیت نمی‌دهند، خرید تیبا 2 نیز به همان اندازه جذابیت خواهد داشت که در خرید تیبا صندوق دار، تجربه می‌کنند. با این تفاوت که طراحی بدنه تیبا 2، به مراتب نسبت به طراحی بدنه تیبا صندوق دار بهتر است.

مشخصات فنی تیبا 2

با توجه به قیمت تیبا، اگر تصمیم به خرید خودرو در این رده مشخصات فنی داشته باشید، خرید تیبا 2 نقد یا بهتر از آن قسطی، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در زیر بخشی از مهم‌ترین موارد مشخصات فنی این خودرو را مشاهده خواهید کرد:

حجم موتور 1.5 لیتری
تعداد سیلندر 4
نوع سیلندر خطی
تعداد سوپاپ 8
حداکثر قدرت 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقیقه
گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه
حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت
شتاب صفر تا 100 13 ثانیه

خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

شما این امکان را دارید که برای خرید تیبا 2 قسطی، از طریق همراه مکانیک اقدام کرده و بدون آن که نیازی باشد تمام مبلغ قیمت تیبا 2 را فراهم کنید، تنها با یک پیش پرداخت؛ این خودرو را خریداری کنید. به ازای هر سه ماه اقساط، یک چک از شما اخذ شده و سند خودرو که حین خرید به نامتان خورده است، در رهن شرکت لیزینگ باقی نمی‌ماند. به این شکل دیگر نیازی به معرفی ضامن نیز نخواهید داشت و ساده‌ترین شکل از خرید اقساطی خودرو را تجربه می‌کنید.

به علاوه کارشناسی فنی و بدنه خرید تیبا 2 نیز در همراه مکانیک انجام شده و از این لحاظ، فرصت آن را خواهید داشت تا خودروی مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری کرده و نگرانی نداشته باشید.

اگر شما نیز علاقه مند به خرید خودرو تیبا 2 هستید، به وب سایت همراه مکانیک مراجعه کرده و با وارد شدن به صفحه hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true شرایط خرید اقساطی خودروها را مشاهده کنید تا تجربه عالی خرید خودرو قسطی را داشته باشید. شما چه نظری در این باره دارید؟ خرید قسطی خودرو تا چه اندازه می‌تواند مقرون به صرفه بوده و در مدیریت هزینه‌های خانواده کمک کند؟

منبع اقتباس: پردیس خودرو

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد