اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک نماد را انتخاب کنید تا مسیر زندگیتان را پیدا کنید

هر نماد، با توجه به اینکه درکجای مسیر زندگیتان هستید، معنای متفاوتی دارد.

در زیر تصویری را می بینید که چندین علامت مختلف روی آن وجود دارد. هر نماد، با توجه به اینکه درکجای مسیر زندگیتان هستید معنای متفاوتی دارد. کمی وقت بگذارید و به این نمادها نگاه کنید و ببینید که کدام نماد شما را بیشتر جذب می کند.

نماد شماره یک ( از چپ به راست )

شما در جایی از مسیر زندگیتان هستید که نمی دانید چگونه باید بیشتر پیشترفت کنید. شما به بن بست رسیده اید و نمیدانید در آینده چه کاری میخواهید انجام دهید. شما ایده های زیاد و اهداف بزرگی در ذهنتان دارید که فکر میکنید رسیدن به آنها غیرممکن است.

اجازه ندهید این افکار شما را عقب نگه دارد و یا مانع پیشترفت شما بشود. شما نیاز به استراحت دارید تا مسیر اصلی زندگیتان را پیدا کنید.

نماد شماره دو

شما خیلی سریع در حال پیشرفت کردن، هستید. اتفاقات زیادی در اطراف شما می افتد و شما نمیدانید که چگونه همه آنها را کنترل یا حل کنید. مدتی تنها باشید ، یک نفس عمیق بکشید و از باورهایتان دست نکشید وعقب نشینی نکنید.

کسانی که شما را دوست دارند، در صورت نیاز به شما کمک میکنند. از اینکه با کسانی که به شما اهمیت می دهند تماس بگیرید، خجالت نکشید.

نماد شماره سه

زندگیتان آنطور که انتظار داشتید نبوده است. در زندگیتان از مسیری به مسیر دیگر در حال حرکت هستید و هیچ کدام برایتان سودی ندارد و شما را به هدف و نتیجه ای که میخواهید، نمیرساند.

روش شما هنگام روبرو شدن با تغییرات و مشکلات اشتباه است. شما باید بطور جدی به طرز فکرتان را تغییر دهید.

نماد شماره چهار

شما دقیقاً همان جایی هستید که باید باشید. شما چیزهای زیادی برای خودتان دارید، اما همیشه دیگران اولویت اول زندگی شما هستند و دوست دارید وقتی به چیزی دست یافتید ، اول آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما همیشه به دیگران کمک می کنید و به نیازهای آنان توجه می کنید. اجازه ندهید کسی مانع پیشترفت شما بشود. به همین مسیر ادامه دهید.

نماد شماره پنج

شما به مسیری که دوست دارید درآن باشید نزدیک نیستید. به تازگی اتفاق بدی برای شما یا یکی ازاطرافیانتان افتاده است و از آن موقع ، این اتفاق تاثیر بدی روی شما گذاشته است.

اگر واقعاً می خواهید پیشترفت کنید، باید تلاش کنید. زندگی خیلی کوتاهتر از آن چیزی است که فکر میکنید.

نماد شماره شش

شما شخصی هستید که برای رسیدن به اهدافتان تمرکز و دقت بالایی دارید. شما در مسیرزندگیتان به خوبی پیش می روید اما بعضی از مهم ترین بخش ها را در زندگی فراموش می کنید.

زندگی همیشه آنطور که به نظر می رسد نیست، باید گاهی بایستید و در این مسیری که طی میکنید یک گل رز را بو کنید. به عبارتی همیشه به مقصد فکر نکنید و از مسیر لذت ببرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد