اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد قیمت طلا معکوس شد + تحلیل فنی

قیمت طلا که در روز گذشته شاهد یک رشد نسبی بود، بار دیگر در حال کاهش یافتن است. با این حال خریداران طلا هنوز امید خود را از دست نداده اند چراکه به نظر می رسد شرایط برای بازار طلا اندکی بهبود یافته است.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا صبح امروز رشد قابل توجهی را نشان داد و به بالا ترین سطح روزانه خود در محدوده 1720 دلار رسید. با این حال در ادامه روز فلز زرد بار دیگر کاهش یافت و هم اکنون در عدد 1715 دلار در حال معامله است.

کاهش ارزش دلار آمریکا و افزایش خوشبینی ها نسبت به آینده اقتصاد باعث شد تا قیمت طلا یک افزایش نسبی را تجربه کند. با این حال افزایش بازده ده ساله خزانه داری آمریکا به همراه رشد بازار های سهام به قیمت طلا فشار وارد می کند.

در حال حاضر نگاه سرمایه گذاران به فدرال رزرو است. پیش بینی می شود که این بانک طی جلسه آینده خود همچنان به افزایش نرخ بهره برای کنترل تورم ادامه دهد. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که فدرال رزرو در جلسه ماه سپتامبر خود نرخ بهره را به میزان 75 واحد پایه افزایش خواهد یافت.

در روز های آینده توجه سرمایه گذاران به داده های مختلف اقتصادی مانند PMI ایالات متحده آمریکا و همچنین سرفصل های اقتصادی حوزه یورو خواهد بود. به علاوه معامله گران تنش های ژئوپلیتیک حول محور آمریکا، چین و روسیه را دنبال خواهند کرد.

از منظر فنی قیمت طلا برای صعود بیشتر نیاز دارد تا بالاتر از مقاومت 1724 دلار، صعودی پایدار از خود نشان دهد. بالاتر از آن در نقطه 1730 دلار طلا با مقاومت رو به رو بوده و بالاترین سد پیش روی خریداران نقطه 1753 دلار خواهد بود.

از طرف دیگر طلا در نقطه 1700 دلار پشتیبانی می شود که یک حمایت روانی قدرتمند برای آن محسوب می گردد. پایین تر از آن طلا در نقطه 1680 دلار حمایت شده و افت بیشتر نیز طلا را به حمایت 1765 دلار خواهد رساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد