اونس طلا2337.71
مظنه14,971,000
18 گرم3,456,000
ارزش سکه33,729,663
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

تست روانشناختی: کدام سنگ را بیشتر دوست دارید ؟

انتخاب یکی از این شش کریستال می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند.

تست روانشناختی: کدام سنگ را بیشتر دوست دارید ؟

بر اساس نظریه رنگ و شکل، روانشناسان معتقد هستند که انتخاب یکی از این شش کریستال می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند. هر فردی تیپ شخصیتی متفاوتی دارد. شش کریستال را با دقت مشاهده کنید. روی شکل و رنگ آن ها تمرکز کنید و آن کریستالی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

1. تکامل

شما می توانید رفتارتان را تغییر دهید و به راحتی با محیط سازگار شوید. شما اطلاعات را به سرعت یاد می گیرید. اما با توجه به اینکه دوست دارید خودتان همه چیز را یاد بگیرید، اینکه دیگران به شما دستور میدهند شما را ناراحت میکند. افرادی که شما را دوست دارند همیشه در کنار شما هستند.

2. استقلال

شما مستقل هستید و به هیچ کس وابسته نیستید و می دانید که چگونه باید به تنهایی به اهداف خودتان برسید. فقط باید یاد بگیرید که چگونه روابط خودتان را حفظ کنید.

3. کارآفرین

شما مبتکر هستید. دوست دارید که همیشه فعال باشید و کارهای زیادی داشته باشید تا آنها را انجام دهید. بهمین خاطر تمرکز کردن روی یک هدف و کار برایتان سخت است.

4. تخیلی

شما فردی تخیلی هستید.شما دوست دارید که پیشترفت کنید. شخصیت بسیارقوی دارید که باعث میشود دیگران احساس کنند که شما خیلی خودخواه و متکبر هستید. شما فردی کمال گرا و کاری هستید، با این حال، وقتی کارها آنطور که انتظار دارید پیش نمی رود، ناراحت و عصبانی می شوید.

5. اشتیاق

شما جاه طلب هستید و دوست دارید با دیگران رقابت کنید و همیشه برنده باشید . شما به دنبال موفقیت هستید و دوست دارید همیشه رتبه اول را کسب کنید. نفر دوم بودن به اندازه کافی برای شما خوب نیست. زندگی برای شما،همه چیز یا هیچ است.

6. هارمونی

شما عاشق هماهنگی هستید.شما همیشه سعی می کنید به دیگران کمک کنید. دوست دارید با افرادی در ارتباط باشید که شما را دوست داشته باشند و شما هم دوستشان داشته باشید. داشتن علایق مشترک یکی از معیارهای انتخاب دوستی شماست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد