اونس طلا2388.45
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000
گزارش آگهی

قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران در تابستان ۱۴۰۱

اگر دوست دارید اقامتی رویایی داشته باشید هتل اسپیناس پالاس بهترین گزینه است. هتلی باشکوه و مجلل که در یکی از بهترین خیابان‌های تهران یعنی سعادت آباد قرار دارد.

اگر دوست دارید اقامتی رویایی داشته باشید هتل اسپیناس پالاس بهترین گزینه است. هتلی باشکوه و مجلل که در یکی از بهترین خیابان‌های تهران یعنی سعادت آباد قرار دارد. هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس دارای متنوع‌ترین واحدهای اقامتی برای پذیرایی از مهمان است که در ادامه می‌خواهیم به قیمت ارائه شده برای هتل اسپیناس پالاس تهران در تابستان ۱۴۰۱ بپردازیم.

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

ورودی هتل اسپیناس پالاس تهران

شاید دلتان بخواهد برای یکبار هم که شده در هتل لوکس اسپیناس پالاس تهران اقامت داشته باشید. هتلی که امکانات و خدماتش اکثر مهمانان ایرانی و خارجی را خوشنود نموده و امروزه نام این هتل در لیست لوکس‌ترین هتل‌ های ایران می‌درخشد. هتل ۲۰ طبقه اسپیناس پالاس دارای ۴۰۰ باب اتاق و سوئیت مدرن است که برای پذیرایی از میهمانان عزیز آماده گردیده است.

از دیگر ویژگی‌های خاص هتل اسپیناس پالاس تهران استعمالدخانیات در اتاق‌های فیری اسموک است! اگر می‌خواهید رزرو هتل در تهران را انجامدهید هتل اسپیناس پالاس گزینه خوبی برای شماست؛ چراکه در طبقات چهار وپنج هتل استعمال دخانیات آزاد است. حتی باید بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران دارایامکانات و خدمات رایگان نیز هست که نمونه آن‌ها پارکینگ، استفاده رایگان از سونا،جکوزی، باشگاه ورزشی، استخر و اینترنت پرسرعت بی‌سیم است.

قیمت واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس

اتاق 2 تخته دابل

در واقع باید بگوییم اگر هوشمندانه انتخاب کنید، رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران هزینه زیادی روی دستتان نمی‌گذارد. البته قبل از رزرو بهتر است با اتاق‌های این هتل آشنا شوید و قیمت هر کدام از آنها را بدانید. یکی از محبوب‌ترین اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران، اتاق دو تخته دبل است. این اتاق‌ها معمولاً در طبقات چهار تا نه هتل قرار داشته و قابلیت نفر اضافه هم ندارد. اتاق‌های دو تخته دبل دارای دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره هستند. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته دبل هتل اسپیناس پالاس ۳،۹۹۵،۰۰۰ تومان است.

برای سفرهای کاری اتاق یک تخته هتل اسپیناس پالاس با ۳۵ مترمربع فضا گزینه خوبی است. این اتاق‌ها قابلیت نفر اضافه ندارند و شامل صبحانه هستند. اتاق‌های یک تخته هتل اسپیناس پالاس دارای تلویزیون، یخچال، مبلمان، وان، صندوق امانات، تلفن، آباژور، دستگاه چای ساز و... نیز هست. قیمت یک شب اقامت در اتاق یک تخته هتل اسپیناس پالاس تهران ۳،۹۹۵،۰۰۰ تومان است.

از دیگر اتاق‌های دوست‌داشتنی هتل اسپیناس پالاس اتاق دو تخته تویین است. این اتاق‌ها به متراژ ۳۵ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارند. قیمت این اتاق‌ها ۳،۹۹۵،۰۰۰ است. اتاق دو تخته دبل رو به شهر به دلیل چشم‌انداز خوبی که دارد قیمتش با اتاق‌های دو تخته معمولی متفاوت است. این اتاق‌ها قابلیت نفر اضافه نیز دارند و قیمت یک شب اقامت در آنها ۴،۵۰۵،۰۰۰ تومان است.

می‌رسیم به اتاق‌های پرطرفدار سه تخته رو به شهر هتل اسپیناس پالاس. این اتاق‌ها ۳۵ متری بوده و دارای صبحانه رایگان هستند. همچنین باید بدانید قابلیت نفر اضافه ندارند. برای یک شب اقامت در این اتاق‌ها باید شبی ۵،۵۲۵،۰۰۰ تومان بپردازید. یکی دیگر از فضاهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران که طرفداران خاص خودش را دارد، رویال فمیلی بالکن دار برای دو نفر است. این اتاق‌ها ۴۵ مترمربع فضا داشته و قابلیت نفر اضافه نیز دارند. برای یک شب اقامت در اتاق رویال فمیلی بالکن دار باید ۶،۶۳۰،۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

سوئیت جونیور هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از دوست‌داشتنی‌ترین سوئیت‌های این هتل است. سوئیت جونیور دارای یک اتاق خواب و یک سالن نشیمن بوده؛ همچنین دارای دو تلویزیون ال ای دی و یک سرویس بهداشتی در اتاق خواب است. از امکانات داخلی این اتاق می‌توان به دراور، تلفن، آباژور، دستگاه چای ساز، مینی بار، پاور سوئیچ و تلویزیون اشاره نمود. برای یک شب اقامت در سوئیت جونیور رو به شهر برای سه نفر باید ۱۲،۱۶۰،۰۰۰ بپردازید.

سوئیت سیگنچر دو نفره رو به شهر با ۱۲۰ مترمربع فضا یکی از بهترین گزینه‌های رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران است. از ویژگی‌های خاص این سوئیت باید به جکوزی، وان و دیزاین مدرن و امروزی‌اش اشاره کرد. برای یک شب اقامت در این سوئیت مجلل و مدرن باید ۱۴،۰۶۰،۰۰۰ در نظر بگیرید. سوئیت سیگنچر بالکن دار دو نفره هتل اسپیناس پالاس با ۱۲۰ مترمربع فضا، یک گزینه‌ ایده‌آل برای اقامت در تهران است.

این سوئیت بسیار دلباز و زیبا بوده و دارای صندوق امانات، وان، جکوزی، آباژور، حمام، تلویزیون، میز و صندلی و سایر امکانات رفاهی است. برای یک شب اقامت در سوئیت سیگنچر بالکن دار هتل اسپیناس پالاس می‌بایست ۱۵،۳۹۰،۰۰۰ تومان کنار بگذارید. سوئیت یک خوابه رویال دو نفره هتل اسپیناس پالاس با ۱۲۵ مترمربع فضا و امکانات رفاهی مدرن انتخابی عالی برای ماه عسل است. قیمت سوئیت یکخوابه رویال هتل اسپیناس پالاس برای دو نفر از شبی ۱۶،۸۱۵،۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

سوئیت لوکس پرزیدنت هتل اسپیناس پالاس تهران

سوئیت دو خوابه رویال چهار نفره هتل اسپیناس پالاس با ۱۲۰ مترمربع فضا یکی از زیباترین فضاهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس است. این سوئیت‌ها دارای یک تخت دو نفره در اتاق خواب و دو تخت یک نفره در اتاق دیگر و نشیمن هستند. قیمت سوئیت دو خوابه رویال چهار نفره هتل اسپیناس پالاس برای یک شب اقامت ۱۸،۴۳۰،۰۰۰ تومان است. سوئیت اسپیناس پرزیدنتال پالاس یکی از باشکوه‌ترین واحدهای اقامتی این هتل است که برای شب اقامت در آن باید ۲۴،۲۲۵،۰۰۰ تومان بپردازید.

و اما مجلل‌ترین و لوکس‌ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس که به سوئیت اسکای معروف است. این سوئیت برای دو نفر مهیا شده و بزرگ‌ترین واحد اقامتی هتل اسپیناس پالاس است که متراژش به ۲۵۰ مترمربع می‌رسد. این سوئیت یکی از شیک‌ترین و زیباترین اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس است که دارای جکوزی، تراس، حمام، قالیچه‌های زیبا، میز آرایش، تلویزیون، وان، آباژور، تلفن، میز تحریر، صندوق امانات و هر آنچه از یک اتاق زیبا مجلل انتظار دارید، است.

سوئیت اسکای همچنین دارای سالن نشیمن و یک تخت دو نفره داخل اتاق خواب است. این سوئیت بسیار زیبا بوده و نمای آن به کوه است. از همه مهم‌تر اینکه سوئیت اسکای در طبقه ۲۱ واقع شده و یکی از منحصربه‌فردترین فضاهای اقامتی در کل کشور است. برای یک شب اقامت در سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس باید ۳۲،۱۱۰،۰۰۰ تومان بپردازید.

از کجا میتوان هتل اسپیناس پالاس را با بهترین قیمت رزرو کرد؟

سالن هتل اسپیناس پالاس

قیمتهای ارائه شده برای هتل اسپیناس پالاس تهران توسط وبسایت ایران هتل آنلاین(https://www.iranhotelonline.com) ارائه شده و می‌توانید این هتل جذاب را با همین قیمت ‌ها از این وب سایت رزرو کنید. همچنین برای رزرو هتل ‌های تهران و دیدن قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران باید سری به وبسایت ایران هتل آنلاین بزنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد