اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار آرام سکه در هفته گذشته

سایت طلا: بازار سکه اين روزها همزمان با رکود بازار طلا و شروع ماه مبارک رمضان در رکود بسر مي برد و بهاي انواع سکه روزهاي کم نوساني را سپري مي کنند.



به گزارش سایت طلا، بهای سکه در هفته گذشته، شاهد ثبات و رکود بود و در این هفته، هر سکه طرح امامی در حدود 300 هزار تومان ثابت ماند و سکه طرح قدیم فقط 1 هزار تومان افت داشت.

بنابراین گزارش؛ سکه تمام بهار آزادی در روز شنبه در بازار در طرح قدیم و امامی به بهای 317 و 300 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به پنجشنبه گذشته، 3 و 4 هزار تومان رشد داشت، از سوی دیگر در روز یکشنبه طرح امامی 1 هزار تومان کاهش و در روز دوشنبه سکه بهار آزادی در طرح قدیم و امامی 1 هزار تومان رشد و به 318 و 300 هزار تومان رسید.

همچنین؛ در روز سه شنبه به دنبال افت 10 دلار و 60 سنتی بهای طلا، سکه نیز 2 و 1 هزار تومان در طرح قدیم و امامی کاهش یافت و طرح قدیم تا آخر هفته روی بهای 316 هزار تومان ثابت ماند. این در حالی است که طرح امامی در روز چهارشنبه 1 هزار تومان رشد و تا پایان هفته در بهای 300 هزار تومان معامله شد.

این گزارش می افزاید؛ نیم سکه با رشد 1 هزار تومان در روز شنبه به 150 هزار تومان رسید و در روز دوشنبه نیم سکه 1 هزار تومان دیگر رشد یافت، اما در روز سه شنبه با کاهش 500 تومان، 150 هزار و 500 تومان در بازار معامله شد. از سوی دیگر، در روز چهارشنبه نیم سکه با رشد 500 تومان تا آخر هفته 151 هزار تومان به فروش رسید.

براساس این گزارش؛ ربع سکه با رشد 500 تومان و بهای 76 هزار و 500 تومان شنبه را آغاز و در روز یکشنبه با کاهش 500 تومان مواجه شد، ربع سکه در طول هفته گذشته به بهای 76 و 76 هزار و 500 تومان خرید و فروش شد.

گفتنی است؛ رشد بهای طلا در آخر هفته گذشته، سبب رشد بهای سکه در شروع هفته جدید خواهد شد و پیش بینی می شود بهای انواع سکه همزمان با آغاز هفته جدید با افزایش توام شود.

گفتنی است؛ در این هفته از سکه های یک گرمی در بانک مرکزی رونمایی شد و این سکه ها رقبایی برای سکه های پارسیان در بازار به حساب می آیند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد