اونس طلا2310.43
مظنه14,946,000
18 گرم3,450,200
ارزش سکه33,673,338
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

معرفی خودرو KMC J7 یا جک J7

با بررسی KMC J7 مشخص شد که شرکت خودروسازی جک نسخه جدیدی از خودروهای خود را معرفی کرده که در بین این نام‌ها اسم KMC J7 یا همان جک J7 نیز به چشم می‌خورد، این خودرو نسخه بهبودیافته و ارتقا یافته خودرو جک J7 معمولی است

به گزارش سایت طلا،با بررسی KMC J7 مشخص شد که شرکت خودروسازی جک نسخه جدیدی از خودروهای خود را معرفی کرده که در بین این نام‌ها اسم KMC J7 یا همان جک J7 نیز به چشم می‌خورد، این خودرو نسخه بهبودیافته و ارتقا یافته خودرو جک J7 معمولی است که قرار است توسط شرکت کرمان موتور وارد شده و در ایران مونتاژ شود و شما نیز می‌توانید از خریداران این خودرو باشید؛ با بررسی KMC J7 می توان متوجه شد این خودرو یک سدان پرقدرت است که برای خانواده خیلی مناسب می‌باشد و درصورتی‌که به دنبال یک خودرو خانوادگی هستید می‌توانید KMC J7 را خریداری نمایید، مشخصات KMC J7 کاملا با مشخصات یک سدان خانوادگی برابر است؛ یکی از نکته‌های قابل‌توجه درباره‌ی خودرو این است که شرکت خودروسازی جک در ساخت و طراحی این خودرو تنها نبوده است و شرکت‌های فولکس و سئات نیز در ساخت و تولید این خودرو به شرکت جک کمک کرده‌اند.


این خودرو تفاوت‌های محسوسی با مدل قبلی خود یعنی جک J7 داشته است، با بررسی KMC J7 می‌توان مشاهده کرد که شکل ظاهری و مشخصات فنی این خودرو نسبت به نسل قبلی تغییر کرده است، جک تلاش کرده است که مدل جدید خودروی خود را اسپرت‌تر کند تا جوانان نیز شیفته این خودرو شوند.
با بررسی KMC J7 می توان متوجه شد که کابین این خودرو بزرگ طراحی شده است و تمامی سرنشینان خودرو می‌توانند خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی درون خودرو نشسته و از مسافت لذت ببرند، به همین دلیل این خودرو می‌تواند وسیله مناسبی برای انواع سفرهای خانوادگی باشد، همچنین این خودرو از صندوق عقب جاداری برخوردار بوده تا بتواند تمامی لوازم سفر شما را در خود جای دهد.
البته باید به این موضوع اشاره کنیم که موتور این خودرو بر سوخت مصرفی خود بسیار حساس است و درصورتی‌که از بنزین بی‌کیفیت استفاده نمایید می‌تواند استهلاک خودرو را افزایش دهد، ازاین‌رو می‌تواند ماشین پر خرجی در ایران باشد، اما شما می‌توانید از انواع بنزین سوپر برای خودرو خود استفاده کنید تا این مشکل حل شود.
طراحی KMC J7
همان‌طور که گفتیم با بررسی KMC J7 می‌توان متوجه شد که طراحی آن نسبت به مدل قبلی اسپرت‌تر شده است، کمپانی جک تلاش کرده است که ظاهر این خودرو را خشن‌تر از قبل کند که این اثر را می‌توان از چراغ‌های استفاده شده در KMC J7 مشاهده کرد، چراغ‌های جلو و عقب این خودرو از نوع خشن بوده که موجب زیبایی بیش از حد خودرو شده است.
خودروسازان همیشه در تلاش هستند که طراحی جلو و عقب خودرو را به‌صورت احساسات مردم طراحی کنند که الگوی جک برای KMC J7 افراد خشن بوده است که بر اساس مشخصات فنی این خودرو، ظاهر خودرو واقعاً با مشخصات KMC J7 همخوانی دارد.
با بررسی KMC J7 به صورت دقیق تر می توان متوجه شد که از قسمت جلویی خودرو تا قسمت عقبی آن یک خطی طراحی شده است که هر چه به عقب خودرو نزدیک‌تر می‌شوید خط نیز تیزتر می‌شود که موجب زیبایی بیشتر خودرو شده، به‌جرئت می‌توان گفت که تمامی قطعات و چراغ‌های خودرو در بهترین جای ممکن قرار گرفته‌اند و این راز موفقیت KMC J7 در طراحی خارجی خودرو است.

برای مثال می‌توان به چراغ‌های مه‌شکن این خودرو اشاره کرد که جای‌گذاری مناسب آن چهره جذاب‌تری را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد، به‌طورکلی این خودرو در بخش زیبایی خارجی نمره بالایی می‌گیرد، همچنین برخی از افرادمعتقد هستند که این خودرو زیباترین خودرو صندوق‌دار موجود در بازار ایران است که البته حرف اشتباهی نمی‌زنند و این خودرو می‌تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند.
با بررسی KMC J7 می توان متوجه شد که جک از چراغ های به هم پیوسته برای پشت خود استفاده کرده است که موجب شده که عقب این خودرو نیز بسیار زیبا و جذاب باشد و خریداران زیادی را به خود جلب کند.



با بررسی KMC J7 این خودرو در طراحی داخلی نیز درخشان ظاهر شده است و طراحی داخل شیب و بسیار جذابی دارد، شرکت جک برای طراحی داخلی این خودرو از طرح مینیمالیستی بهره برده است که امروزه بسیاری از خودروها از این طرح استفاده می‌کند که موجب زیبایی بیشتر داخل خانه شده است.
وقتی که وارد خودرو شوید و روی صندلی بنشینید، کامپیوتر دیجیتال این خودرو را مشاهده خواهید کرد که بسیار شیک و جذاب است، این مانیتور در بهترین سایز ممکن طراحی شده است و کاملاً با ظاهر داخلی خودرو هم‌خوانی دارد، همچنین کانال‌های کولر این خودرو نیز در کنار مانیتور قرار گرفته‌اند.



صفحه کیلومترشمار این خودرو نیز از طراحی زیبا و جدیدی برخوردار است و امکانات اطلاعات مهم و زیادی را از وضعیت خودرو به شما خواهد داد تا شما بتوانید ایمن‌تر و بهتر رانندگی کنید تا در هنگام رانندگی مشکلی برای شما پیش نیاید.
طراحی فرمان این خودرو نیز به نوع خود جذاب است، با اینکه با یک طراحی ساده روبرو هستیم اما همین سادگی می‌تواند شما را مجذوب خودش کند، همچنین دکمه‌های کنترل سیستم صوتی نیز در کناره‌های فرمان قرار دارند تا شما بتوانید به‌راحتی سیستم صوتی خودرو را در هنگام رانندگی کنترل کرده تا حواستان هنگام رانندگی پرت نشود.
اهرم دنده خودرو نیز به‌پای راننده نزدیک‌تر شده است و انگار جنس اهرم دنده از فلز استیل است، زیرا دنده خودرو از درخشندگی بالایی برخوردار است و حتی بعضی مواقع می‌تواند نقش آینه را در خودرو شما ایفا کند، ظاهر و ارگونومی جذاب اهرم موجب شده است که به‌راحتی در دستان شما جا بگیرد و با آرامش و تسلط بیشتری دنده را تعویض کنید، این طراحی موجب می‌شود که احتمال در رفتن دنده از دستان شما کمتر شود.
در کنار دنده خودرو نیز محفظه‌ای طراحی شده است تا شما بتوانید وسایل اضافی خود را در آن قرار داده از شلوغی اطراف اهرم دنده جلوگیری کنید، فضای این قسمت قابل‌قبول است و شما می‌توانید وسایلی مانند گوشی هوشمند خود را در آن قرار دهید.
صندلی‌های این خودرو نیز بسیار مناسب هستند و در نهایت دقت طراحی شده‌اند، طرح و رنگ این صندلی‌ها بسیار زیبا هستند، همچنین صندلی‌های این خودرو بسیار راحت می‌باشند، در کل نیز قطعاتی که در ساخت داشبورد و فضای داخلی این خودرو استفاده شده است بسیار باکیفیت هستند و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، بنابراین خیلی زود خراب نخواهد شد و برای سالیان سال برای شما کار خواهد کرد.
مشخصات فنی KMC J7
در قسمت بعدی بررسی KMC J7 می‌خواهیم به سراغ مشخصات فنی این خودرو برویم که از همه چیز مهم‌تر است، البته این امر سلیقه‌ای است، زیرا ممکن است که برخی خریداران فقط به زیبایی خودرو اهمیت دهند و مشخصات فنی برای آن‌ها مهم نباشد.
این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری 16 سوپاپ استفاده می‌کند که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، این خودرو می‌تواند 172 اسب بخار نیرو تولید کند و گشتاور نیرو این خودرو نیز به 280 نیوتن متر می‌رسد و شما می‌توانید با کمک این موتور با 170 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید که این عدد با وزن 1485 کیلوگرمی این خودرو بسیار مناسب و قابل‌قبول است.


با بررسی KMC J7 به صورت دقیق تر می توان متوجه شد موتور این خودرو توربو شارژ است که موجب شده قدرت موتور آن به طرز قابل‌توجهی افزایش پیدا کند که این موتور تمامی قدرت خود را به چرخ‌های جلو هدایت می‌کند، زیرا که این خودرو یک ماشین دیفرانسیل جلو است و چرخ‌های محرک آن در قسمت جلویی خودرو قرار دارد.
در مشخصات KMC J7 قید شده گیربکسی که در تولید این خودرو به‌کاررفته است دو کلاچه بوده و دارای یک دنده ۶سرعته نیز می‌باشد، لازم به ذکر است که گیربکس‌های دو کلاچه در سربالایی‌ها عملکرد درستی ندارند، البته منظور از عملکرد درست پایین بودن قدرت موتور نیست، بلکه کارکردن با گیربکس‌های دو کلاچه در سربالایی‌ها فشار بیشتری به قطعات آورده و استهلاک خودرو را افزایش می‌دهد و این دلیل موجب می‌شود افرادی که از این خودرو در شهرهای کوهستانی مانند تهران استفاده می‌کنند هزینه نگهداری بیشتری باید پرداخت کنند.
در باک این خودرو 55 لیتر سوخت جای می‌گیرد، این خودرو مصرف سوخت متوسطی دارد، با بررسی KMC J7 در جاده متوجه شدیم که این خودرو هر صد کیلومتری که در جاده‌های خارج شهری طی می‌کند 6.9 لیتر سوخت مصرف می‌کند و مصرف سوخت آن در جاده‌های شهری به 8.8 لیتر می‌رسد، همچنین در رانندگی ترکیبی نیز در هر صد کیلومتر 6 لیتر سوخت مصرف می‌کند، رانندگی ترکیبی یعنی قسمتی از راه در جاده‌های شهری و قسمت دیگر آن در جاده‌های خارج شهر باشد.
موتور خودروی KMC J7 از فناوری GDI نیز برخوردار است، فناوری GDI موجب می‌شود که بنزین مستقیماً به داخل موتور بپاچد و از اتصالات دیگر جلوگیری می‌کند، این فناوری موجب افزایش کارایی موتور خواهد شد استفاده از این فناوری در ایران دردسرهای بالایی دارد، ازآنجایی‌که بنزین مستقیم با موتور در ارتباط است پایین بودن کیفیت بنزین می‌تواند به موتور آسیب برساند، به همین دلیل شما باید فقط از بنزین سوپراستفاده نمایید.
قدرت این موتور موجب می‌شود که صفر تا صد را در کمتر از 8 ثانیه پر کنید که این آمار بسیار قابل‌توجه است و از قدرت بالای این موتور خبر می‌دهد.
امکانات خودرو KMC J7
با بررسی خودرو KMC J7 متوجه شدیم که قرار است این خودرو در تریم‌های مختلف به بازار جهانی عرضه شود که هر تریم از این خودرو دارای آپشن‌ها و امکانات خاص خودش است، ازآنجایی‌که مسئولیت واردات و مونتاژ جک J7 جدید بر عهده شرکت کرمان موتور می‌باشد، باید ببینیم که این شرکت دام تریم جک J7 جدید را وارد می‌کند، در ادامه به آپشن‌های کلی این خودرو اشاره خواهیم کرد.
• این خودرو دارای صندوق عقب برقی است که به‌راحتی با یک دکمه باز و بسته می‌شود، همچنین در برخی خودروها صندوق عقب برقی دارای سنسور حرکتی است، برای مثال وقتی پای خود را در زیر صندوق حرکت دهید صندوق باز خواهد شد.
• این خودرو مجهز به مولتی مدیا است، یعنی می‌تواند به‌راحتی به انواع گوشی‌ها متصل شود، همچنین می‌توانید از امکانات مختلف مولتی مدیا مانند نقشه‌یاب استفاده نمایید.
• این خودرو مجهز به بلوتوث می‌باشد و خودرو با کمک بلوتوث به گوشی شما وصل می‌شود
• با بررسی KMC J7 خودرو J7 جدید می‌توان متوجه شد که این خودرو از سامانه انجام فرمان‌های صوتی بهره می‌برد، با کمک این سامانه شما می‌توانید بدون اینکه خود کاری کنید تنظیمات مربوط به خودرو را تغییر دهید، برای مثال شما می‌توانید با کمک سیستم فرمان صوتی دمای داخل خودرو را تنظیم کنید.


• شما می‌توانید با کمک کلاسر این خودرو به شبکه‌های مختلف تلویزیونی در خودرو خود دسترسی داشته باشید.
• با بررسی KMC J7 می‌توان متوجه شد که این خودرو مجهز به سامانه تشخیص میزان باد تایر خودرو می‌باشد، این سامانه میزان باد خودرو شما را دائماً چک می‌کند و درصورتی‌که باد تایر شما کم باشد به شما هشدار خواهد داد.
• دوربین 360 درجه یکی دیگر از آپشن‌های موجود این خودرو می‌باشد، دوربین‌هایی که در قسمت‌های مختلف این خودرو نصب شده‌اند، عکس‌های مختلفی می‌گیرند و کامپیوتر خودرو این عکس‌ها را در قالب 360 درجه به شما نشان می‌دهد.
• این خودرو دارای سنسور پارک است، درصورتی‌که از پشت به اشیایی نزدیک شوید این سنسور صدایی مانند بوق از خود در می‌آورد.
• این خودرو مجهز به استارت برقی است و شما می‌توانید به‌راحتی با فشردن دکمه استارت خودرو خود را روشن کنید
• این خودرو از EPB استفاده می‌کند که به آن ترمز پارک برقی نیز می‌گویند، دیگر در این خودرو از اهرم ترمز خبری نیست و به‌راحتی با یک دکمه ترمز برقی را فعال خواهید کرد، این سیستم توسط کامپیوتر خودرو اداره می‌شود.
• روکش چرمی صندلی از آپشن‌های دیگر این خودرو است که موجی زیبایی صندلی‌های داخل خودرو شده است.
• این خودرو دارای 4 ایربگ برای تمامی سرنشینان خودرو است که امنیت خودرو را نیز افزایش داده است.
• این خودرو از چراغ LEDهای هوشمند برخوردار است.
• این خودرو دارا سیستم برف‌پاک‌کن اتوماتیک است و درصورتی‌که باران ببارد، سنسورهای این سیستم آن را تشخیص داده و برف‌پاک‌کن به‌صورت اتوماتیک به کار خواهد افتاد.
• این خودرو دارای سانروف برقی است که شما می‌توانید با فشردن یک دکمه این سانروف را باز و بسته نمایید.
• با بررسی KMC J7 متوجه شدیم که این خودرو دارای آپشن کروز کنترل است، این خودرو کمک می‌کند تا شما بتوانید سرعت خودرو را در یک بازه مشخص نگه دارید.
• این خودرو دارای رادار نقطه کور نیز می‌باشد، این رادار نقاط کور خودرو را بررسی می‌کند و درصورتی‌که خودرویی در این نقاط وجود داشته باشد به شما اطلاع می‌دهد.
• دوربین‌های پشت سپر و نمایش نمای پشتی خودرو موجب می‌شود تا شما در پارک خودرو راحت‌تر عمل کنید.



با بررسی KMC J7 می توان متوجه شد موارد بالا از جمله آپشن‌هایی بود که توسط شرکت جک اعلام شده است و در خودروهای KMC J7 وجود دارد، همچنین سیستم صوتی این خودرو نیز قدرتمند است، این سیستم صوتی از 8 بلندگو مجزا تشکیل شده است که توسط همان صفحه‌نمایش 10 اینچی که داخل خودرو قرار دارد مدیریت می‌شوند و شما می‌توانید باکیفیت بالا در هنگام رانندگی موزیک‌های مختلف گوشی کنید.
رقبای KMc J7 در بازار
ازآنجایی‌که این خودرو تازه‌وارد ایران شده است هنوز در بازارهای خودرو ایران به فروش نمی‌رسد و هنوز قیمت اصلی این خودرو توسط نماینده این خودرو چینی در ایران معرفی نشده است، البته ما می‌توانیم بر اساس قیمت جهانی این خودرو آن را با خودروهای دیگر موجود در ایران مقایسه کنیم.
این خودرو تقریباً به قیمت 15 هزار دلار آمریکا در بازار جهانی به فروش می‌رسد، بر اساس این قیمت می‌توان گفت که رقبای این خودرو در بازار ایران سراتو، مزدا 3 و آریزو 6 پرو است که باید گفت که هیچ‌کدام از این رقبا به گردپای آن نیز نخواهد رسید.
البته علت آن این است که مدل‌های قدیمی این خودروها در بازار ایران موجود هستند، برای مثال آخرین مدل از مزدا 3 که وارد بازار ایران شده است مزدا 3 2019 است، به علت اینکه این خودرو جدید است از تکنولوژی‌ها و موتور قوی تری برخوردار است و با خودروهای ذکر شده در ایران قابل‌مقایسه نیست.



جمع‌بندی
در نهایت با بررسی KMC J7 همراهتان بودیم و حال شما کاملاً با این خودرو آشنا شدید، اگر دوست داشتید می‌توانید به‌محض ورود آن به بازار ایران آن را خریداری نمایی و از رانندگی با آن لذت ببرید، طراحی این خودرو بسیار زیبا و قابل‌قبول است و می‌تواند شما را مجذوب خودش کند، همچنین خودرو جدید جک J7 دارای آپشن‌های بسیار زیادی می‌باشد که می‌تواند شما را در هنگام رانندگی یاری نماید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد