اونس طلا2327.79
مظنه15,322,000
18 گرم3,537,000
ارزش سکه34,520,466
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

جزییاتی از گوشی جذاب نوکیا 5710

گوشی نوکیا 5710 هم‌زمان از طراحی مدرن و قدیمی استفاده کرده است که ادغام این دو طراحی موجب زیبایی دوچندان این گوشی شده است، با ما همراه باشید تا بیشتر درباره گوشی جدید نوکیا اطلاعات کسب کنید.

به گزارش سایت طلا،شرکت HMD دوباره نسل جدیدی از گوشی‌های نوکیا خود را معرفی کرد، چند وقتی بود که این شرکت در حال تولید انواع گوشی‌های هوشمند بود، اما در یک حرکت جدید دوباره سعی بر تولید فروش گوشی کلاسیک جدیدی به نام نوکیا 5710 کرده است که دنیا را شگفت‌زده کرد، گوشی نوکیا 5710 هم‌زمان از طراحی مدرن و قدیمی استفاده کرده است که ادغام این دو طراحی موجب زیبایی دوچندان این گوشی شده است، با ما همراه باشید تا بیشتر درباره گوشی جدید نوکیا اطلاعات کسب کنید.

گوشی نوکیا 5710

مدل جدیدی از گوشی‌های کلاسیک نوکیا مجدد منتشر شدند که ساختار آن‌ها نسبت به مدل‌های قبلی تغییر چشمگیری کرده است، اگر می‌خواهید بیشتر با مدل جدید گوشی‌های کلاسیک نوکیا آشنا شوید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

طراحی گوشی جدید نوکیا

شرکت HMD از پلاستیک برای ساخت بدنه این گوشی استفاده کرده است که البته بدنه این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، از قدیم گوشی‌های کلاسیک نوکیا به مقاوم بودن معروف بودند و گوشی جدید نوکیا نیز از این قاعده مستثنی نیست، بدنه این گوشی در رنگ‌بندی‌های مختلفی ساخته شده است، البته لازم به ذکر است که شرکت MHD سعی کرده که از دورنگ برای طراحی این گوشی استفاده کند تا بتواند زیبایی آن را دوچندان کند.

این گوشی اغلب در رنگ‌های مشکی قرمز و سفید و قرمز به بازار عرضه می‌شود که بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از رنگ‌ها را انتخاب کنید، همچنین این گوشی پشت خود یک محفظه‌ای قرار دارد که شما می‌توانید ایرباد خود را درون آن قرار دهید، این محفظه دارای یک درب کشویی پلاستیکی است و درصورتی‌که درب را به سمت پایین فشار دهید به محفظه نگهداری ایرباد دسترسی خواهید داشت.

این محفظه جوری طراحی شده است که می‌تواند به‌عنوان شارژر ایرباد شما نیز عمل کند، وقتی که ایرباد خود را درون محفظه گوشی نوکیا 5710 قرار دهید ایرباد شما توسط باتری گوشی شارژ خواهد شد و می‌توانید مجدداً از آن استفاده کنید.

طول این گوشی 140 میلیمتر و عرض آن نیز 58 میلیمتر می‌باشد و ارتفاع این گوشی نیز به 16 میلیمتر می‌رسد، در کل گوشی کوچک و جمع و جوری است و می‌توان خیلی راحت آن را در جیب خود جای داد، این گوشی کاملاً در دست جا شده و می‌توان از آن خیلی راحت استفاده کرد، همچنین دکمه‌های این گوشی به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که خیلی راحت و نرم هستند، قبلاً اکثرا دکمه‌های گوشی نوکیا کمی سفت بود و استفاده از آن سخت می‌شد، اما خوشبختانه دکمه‌های این مدل کاملاً نرم بوده و با کمترین فشار عمل می‌کند.

صفحه‌نمایش گوشی نوکیا 5710

HMD از صفحه‌نمایش TFT LCD استفاده می‌کند که این نوع صفحه‌نمایش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مناسب‌ترین صفحه‌نمایش برای گوشی‌های کلاسیک می‌باشد، صفحه‌نمایش گوشی نوکیا 5710 از تراکم پیکسلی 167 پیکسل استفاده می‌کند، HMD سعی کرده است که طراحی قدیمی گوشی‌های کلاسیک خود را حفظ کند بنابراین اندازه صفحه‌نمایش در آن تغییر خاصی نکرده و حاشیه‌های دور صفحه‌نمایش هنگامی که از روبرو به گوشی نگاه می‌کنید 22 درصد فضا را اشغال کرده است.

اندازه صفحه‌نمایش این گوشی 2.4 اینچ یا 17.8 سانتی‌متر مربع است، همچنین صفحه‌نمایش این گوشی از کیفیت نسبتاً خوبی بهره می‌برد و کیفیت نشان‌داده‌شده در این صفحه‌نمایش 320 در 240 پیکسل است، درست است که این کیفیت خیلی پایین است اما برای گوشی‌های کلاسیکی مانند گوشی نوکیا 5710 که از صفحه‌نمایش کوچکی برخوردار هستند مناسب است.

دوربین گوشی نوکیا 5710

اکثر گوشی‌های کلاسیک نوکیا از دوربین استفاده نمی کنند اما خوشبختانه گوشی نوکیا 5710 از دوربین برخوردار است، البته این دوربین قابلیت‌های خیلی زیادی ندارد و در دنیای امروزی برای شما خیلی کارآمد نخواهد بود، اما در کل HMD برای این گوشی خود دوربین کار گذاشته است.

این گوشی از دوربین 0.3 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که شما می‌توانید با آن به عکس‌برداری بپردازید، البته کیفیت عکس‌های گرفته شده با این دوربین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار نیست اما برای گوشی مثل نوکیا 5710 قابل‌قبول است.

البته امکان فیلم‌برداری با این گوشی فراهم نیست و دوربین این گوشی قابلیت فیلم‌برداری از محیط را ندارد، همچنین این گوشی از دوربین سلفی نیز برخوردار نیست و در کل در زمینه عکس‌برداری نمی‌توانید روی این گوشی حساب کنید، همچنین در کنار این دوربین یک LED کار گذاشته شده است که به‌عنوان فلش دوربین عمل می‌کند و می‌توانید آن را در عکس‌برداری استفاده کنید.

سخت‌افزار گوشی نوکیا 5710

این گوشی از تراشه مرکزی Unisoc T107 استفاده می‌کند که می‌تواند خیلی ساده و روان کارهای روزمره شما را انجام دهد، و نمی‌توان توقع خیلی بالایی از این گوشی داشت، زیرا یک گوشی کلاسیک عادی است و به‌اندازه گوشی‌های هوشمند کارایی ندارد.

حافظه داخلی آن 128 مگابایت است که برای گوشی‌های کلاسیک کاملاً مناسب است همچنین رام استفاده شده در این گوشی نیز 48 مگابایتی می‌باشد، در کل به علت اینکه نمی‌توان انواع برنامه‌های امروز اندرویدی را روی آن نصب کرد قطعات سخت‌افزاری این گوشی خیلی مهم نیست و بیشتر از این به آن نخواهیم پرداخت.

این گوشی دارای دو اسلات برای سیم‌کارت است و می‌توانید از دو سیم‌کارت هم‌زمان استفاده کنید، علاوه‌برآن گوشی‌های کلاسیک نوکیا پیشرفت خیلی زیادی در زمینه اینترنت داشته است، نسخه جدید گوشی کلاسیک نوکیا از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با اینترنت 4G خود در فضای اینترنت گشت‌وگذار کنید.

این گوشی به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید از SD Card ها نیز استفاده کنید، گوشی جدید نوکیا تا 32 گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند، البته برای استفاده کامل از امکانات گوشی به یک رم جداگانه نیاز خواهید داشت و بهتر است که یک رم خریداری کنید.

همچنین این گوشی از یک بلندگو باکیفیت نیز استفاده می‌کند که قدرت پخش صدای بالایی دارد، همچنین این گوشی دارای یک درگاه جک 3.5 است که می‌توانید هندزفری سیمی خود را به آن متصل کرده و موزیک گوش کنید.

امکانات گوشی نوکیا 5710

گوشی نوکیا 55710 با اینکه یک گوشی کلاسیک است اما آپشن‌های جدیدی به آن اضافه شده است تا بتوانید حداقل کارهای روزمره را با آن انجام دهید، در ادامه به بعضی آپشن‌های گوشی نوکیا جدید اشاره خواهیم کرد.

ایرباد

همان‌طور که گفتیم یک محفظه‌ای در این گوشی طراحی شده است که محل نگهداری و شارژ ایرباد شما است، اما خبر خوش اینکه خود HMD گوشی جدید خود را با ایرباد منتشر می‌کند و شما می‌توانید با ایرباد این گوشی به موزیک گوش‌دادن و یا تماس تلفنی بپردازید.

رادیو و موزیک پلیر

این گوشی از رادیو FM پشتیبانی می‌کند، همچنین دارای موزیک پلیر است و شما می‌توانید انواع موزیک را با بهترین کیفیت با کمک ایرباد و یا اسپیکر آن گوش کنید، به همین دلیل بود که گفتیم از SD Card استفاده کنید، زیرا به علت حافظه 128 مگابایتی آن امکان گوش‌دادن موزیک وجود نخواهد داشت، البته می‌توانید موزیک خود را به‌صورت آنلاین گوش دهید.

بازی

این مدل از نوکیا نیز مانند مدل‌های قبلی به‌صورت پیش‌فرض دارای بازی‌های مختلف است که می‌تواند شما را در مواقع مختلف سرگرم کند، یکی از مشهورترین بازی‌های مدل کلاسیک گوشی نوکیا مار بازی است که در این مدل نیز مشاهده می‌شود، البته این بازی از نظر گرافیکی نسبت به مدل‌های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است.

باتری گوشی نوکیا 5710

این گوشی از یک باتری لیتیوم یونی 1470 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و می‌تواند کارهای عادی شما را در طول روز بدون هیچ مشکلی انجام دهد، گوشی‌های کلاسیک نوکیا از قدیم به کیفیت بالا باتری معروف بودند و شارژ باتری آن‌ها خیلی در خالی می‌شود و گوشی جدید نوکیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌توانید کارهای روزمره خود را یک روز کامل انجام دهید.

البته درصورتی‌که از باتری این گوشی به جهت شارژ کردن ایرباد خود استفاده کنید، شارژ آن سریع خالی خواهد شد و باید آن را به شارژ متصل کنید، HMD کابل شارژر گوشی‌های کلاسیک خود را تغییر نداده است و نوکیا 5710 نیز از درگاه شارژر MicroUsb استفاده می‌کند.

جمع‌بندی

در نهایت به‌صورت کامل با گوشی جدید نوکیا آشنا شدیم، دررابطه‌با قیمت آن این گوشی با قیمت 90 دلار به بازار عرضه شده است که از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار است، شما می‌توانید مقاله بالا را به‌صورت کامل مطالعه کنید تا به‌صورت کامل با این گوشی آشنا شوید و درصورتی‌که دوست داشتید می‌توانید این گوشی را خریداری کنید، البته فعلاً این کوشی وارد بازار ایران نشده است و درصورتی‌که می‌خواهید این گوشی را خریداری کنید باید صبر کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد