اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فال هفتگی: این هفته چه چیزی در انتظار شماست، یک تصویر را انتخاب کنید

فال هفتگی: همیشه دیدن آینده جالب است اما شما نویسنده زندگی و سرنوشت خودتان هستید.

فال هفتگی: همیشه دیدن آینده جالب است اما این فقط به شما بستگی دارد که روزها، هفته ها و حتی سال های بعد چه سرنوشتی برای خودتان رقم بزنید. شما نویسنده زندگی و سرنوشت خودتان هستید.

تصویر شماره یک

این هفته روابط شما با دیگران بسیار خوب خواهد شد. کسی که دوستش دارید از شما حمایت میکند. اطرافیانتان بابت کارهایی که برایشان انجام میدهید، از شما تشکر میکنند. اینکه آنها چگونه از شما قدردانی میکنند، چندان مهم نیست. نکته اصلی این است که رابطه شما وارد مرحله جدید میشود که این مرحله هم میتواند خوب باشد هم بد.

برای داشتن یک رابطه گرم و پرانرژی، باید از کسی که دوستش دارید مراقبت کنید و از او حمایت کنید. عشقی که شما نثار دیگران میکنید، همیشه مانند بومرنگ به قلب و زندگیتان باز می گردد. دوست داشتن و دوست داشته شدن!

تصویر شماره دو

این هفته در زندگی و محل کارتان آرامش و تعادل برقرار خواهد شد. سعی کنید با انجام کارهایی که دوست دارید ،انرژی بگیرید تا بتوانید به آسانی به اهدافتان برسید. این هفته زمان مناسبی برای فکر کردن است. به برنامه ها و اهداف بلند مدت خودتان فکر کنید.

در زمانی که وقتتان آزاد است ، به کارهای روزمره و عقب افتاده رسیدگی کنید. ببینید کدام یک از وظایفتان را باید انجام میدادید ولی به آنها توجهی نکردید. اولویت آنها را مشخص کنید و به آنها رسیدگی کنید. موفق باشید!

تصویر شماره سه

این هفته با مشکلی روبرو میشوید که باید تلاش کنید تا بتوانید آن را حل کنید. هرچه سریعتر، بهتر. زیرا این مشکل مانند یک "ابر سیاه" همه زندگی شما را تحت تاثیر قرار میدهد. حل این مشکل بزرگ، باعث میشود قدرتمند و با تجربه شوید و به توانایی های خودتان اعتماد کنید.

برای اینکه در آینده بازهم این مشکل ها آزارتان ندهد، اصول اولیه هدف گذاری را یاد بگیرید. برای شروع، کافی است برای هر روزی که شروع میکنید برنامه ریزی کنید و کارهایی را برنامه ریزی کنید که بتوانید آن را انجام دهید. موفق باشید!

تصویر شماره چهار

این هفته انرژی زیادی خواهید داشت. دیگران متوجه میشوند که شما شادی و پرنشاط هستید. این هفته میتوانید کارهای سخت را به راحتی انجام دهید. نگران نباشید، شما به همه ی اهدافتان میرسید زیرا به سلامتی خودتان اهمیت میدهید و از خودتان مراقبت می کنید.انرژی شما ، فرصت های جدیدی را در تمام زمینه های زندگی برای شما ایجاد می کند. از این دوره برای رسیدن به بهترین اهداف خودتان استفاده کنید. موفق باشید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد