اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ویژگی های شخصیتی که مانع موفقیت شما می شود

اعتماد به نفس در محل کار به طور قابل توجهی بر عملکرد شما و پیشترفت شما تأثیر می گذارد.

اعتماد به نفس در محل کار به طور قابل توجهی بر عملکرد شما و پیشترفت شما تأثیر می گذارد، بنابراین بسیار مهم است که به آن توجه کنید. اعتماد به نفس، به معنی اعتماد کردن به توانایی ها ومهارت های خودمان است. کمبود اعتماد به نفس می تواند خودش را به طرق مختلف، چه از نظر احساسی و چه از نظر رفتاری نشان دهد.

ما در سایت طلا، ویژگی هایی را که مانع پیشترفت و موفقیت میشوند برای شما آورده ایم.

۱. خودتان را با دیگران مقایسه میکنید.

اگر خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از دیگران الگوبرداری کنید، خلاقیت خودتان را از دست میدهید و دیدگاه شخصی خودتان را نادیده می گیرید و یا آن را بی ارزش می بینید . اینکه توانایی هایتان را باور نداشته باشید مانع رشد و پیشترفت خودتان میشوید.

۲.از برقراری ارتباط با دیگران خجالت میکشید.

ممکن است همکارانتان آنقدر غیرقابل تحمل باشند که محیط کاری را برایتان جهنم کنند و نگرش شما را نسبت به خودتان و شغلتان خراب کنند. اما شما نباید از ابراز نظر یا ارائه ایده هایتان فقط به این دلیل که دیگران فکر میکنند شما احمق، بیکفایت یا بیتجربه هستید، بترسید.

۳. به دنبال تایید دیگران هستید.

اگرمافوق شما به آنچه می گویید توجه نمی کند یا حتی به آن گوش نمی دهد، اعتماد به نفس شما را از بین میبرد، زیرا فکر میکنید کاری که انجام می دهید مورد توجه یا قدردانی قرار نمی گیرد. شما نباید همیشه به دنبال تشویق و تأیید دیگران باشید. افراد موفق ،همیشه با مخالفت اطرافیانشان مواجه شدند تا توانستند موفق شوند و به اهدافشان برسند.

ویژگی های شخصیتی که مانع موفقیت شما می شود

۴.در انجام مسئولیتهای جدید به خودتان شک دارید.

شما نباید از انجام برخی ازمسئولیت که باعث پیشرفت حرفه ای شما میشود، اجتناب کنید. توانایی خودتان را برای رسیدن به موفقیت زیر سوال نبرید و به توانایی هایتان شک نکنید . ممکن است در ابتدا اشتباه کنید اما آن را یاد میگیرید.

۵. از تصمیم گیری می ترسید.

فقط بخاطر اینکه در تصمیم گیری شک دارید، کارهایتان را به تاخیر نیندازید. نگران اشتباه کردن یا شکست خوردن نباشید. هر ریسکی که میخواهید بکنید اگر کاملا آن و نتایج آن را بررسی کنید ، شکست نمیخورید .

۶. ارزیابی دیگران و کار آنها برای شما مشکل است.

شما نباید ازمورد انتقاد قرار گرفتن بترسید. شما برای رسیدن به موفقیت به دریافت بازخورد، راهنمایی دیگران و گزارش عملکردهایتان نیاز دارید تا بتوانید مشکلاتتان را بشناسید و آن را حل و جبران کنید. هر یک از این رفتارها با توجه به شغل و شرایطی که دارید ، می تواند مانع پیشترفت شما بشود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد