اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند نشانه علاقه متقابل بین شما و کسی که دوستش دارید

وقتی دو نفر متقابلاً به سمت یکدیگر جذب می شوند، دیگر هیچ چیز برایشان مانند قبل نیست.

وقتی دو نفر متقابلاً به سمت یکدیگر جذب می شوند، دیگر هیچ چیز برایشان مانند قبل نیست. وقتی یک علاقه متقابل بین دو نفر وجود دارد، آزاد شدن هورمون بسیار طبیعی است، اولین باری که شما با هم ملاقات می کنید این هورمون آزاد میشود.

همه ما دوست داریم بدانیم که آیا بین ما و شخصی که به او علاقه داریم،علاقه متقابل وجود دارد یا خیر.

ما در سایت طلا، چند نشانه آن را برای شما آورده ایم.

۱.مکالمه میان شما جریان دارد و هر دوعلاقه مند هستید که چیزهای جدیدی در مورد یکدیگر بدانید.

اگر مکالمه یک طرفه نیست و فقط شما نیستید که سوال میپرسید، این نشانه خوبی است که او هم متقابلاً جذب شما شده است. متقابل بودن چیزها در روابط ارزشمند است. اگراو به شما علاقه مند شود، دوست دارد در مورد شما بیشتر بدانند و از شما سوال بپرسد.

۲. نمی توانید از نگاه کردن به چشمان یکدیگر دست بردارید.

شما میتوانید اشتیاق را درنگاه او ببینید. علاقه با تماس چشمی طولانی مدت مشخص می شود. شما می توانید عشق بینتان را بدون گفتن حتی یک کلمه احساس کنید. هر دوی شما به یکدیگر نگاه می کنید و وقتی با یکدیگر راحتتر بشوید، تماس چشمی شما حتی شدیدتر هم میشود.

۳. شما عطر بدن یکدیگر را دوست دارید.

چیزی در بوی بدن یک فرد وجود دارد که می تواند ما را بیشتربه او جذب کند. این تا حد زیادی به لطف هورمون هاست، که مانند پیامهای شیمیایی هستند که بدن ما پخش میکند و بوی خاصی به ما میدهد. اگر او به شما گفت که بوی خوبی دارید و از نزدیک شدن به شما نترسید، حتما بوی خوبی میدهید.

۴. زبان بدن شما در حال گفتگو است.

زبان بدن بین دو نفر بسیار مهم است. اگر یک علاقه متقابل وجود داشته باشد، هر دو نفر معمولاً به طور خودآگاه یا ناخودآگاه از زبان بدن استفاده میکنند، مثلاً بدن خودش را به سمت شما میچرخاند، پاهایش را به سمت شما قرار میدهد، یا به طور تصادفی با شما برخورد میکند و مؤدبانه عذر خواهی میکند.

۵. بنابراین نمی توانید از لبخند زدن و خندیدن به یکدیگر دست بردارید.

یک نشانه خوب از جذابیت زمانی است که شما نمی توانید وقتی به یکدیگرنگاه میکنید، لبخند نزنید. زیرا هر دوی شما عاشق یکدیگر شده اید و اوقات خوبی را با هم سپری می کنید. لبخند زدن ، نشاندهنده این است که شما به طرف مقابل پیام میفرستید که از در کنار او بودن لذت میبرید .

۶. وقتی در حال صحبت هستید، کارهای هم را تقلید میکنید.

نشانه شماره یک علاقه متقابل، تقلید از رفتارهای یکدیگر است . مثلا شما مانند یک آینه رفتار یکدیگر را تقلید میکنید. وضعیت بدن طرف مقابل، لحن صحبت، برقراری تماس چشمی ، تکان دادن سر، لبخند زدن و خندیدن به هر چیزی است که طرف مقابل می گوید. اگر این رفتارها و ژست های آینه ای متقابل باشد، این نشانه خوبی از جذابیت متقابل است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد