اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک حیوان را انتخاب کنید؟ انتخاب شما وضعیت عاطفی شما را نشان میدهد

آیا می دانید استرس چه حسی دارد؟ حتی آرام ترین افراد هم آن را احساس می کنند.

آیا می دانید استرس چه حسی دارد؟ حتی آرام ترین افراد هم آن را احساس می کنند. امروز به شما پیشنهاد می کنیم این تست را انجام دهید تا منشا استرس خودتان و نحوه مبارزه با آن برایتان مشخص شود. به تصویر نگاه کنید و یک حیوان را انتخاب کنید .

ببر

استرس شما ناشی از کسالت و روتین زندگیتان است. ببر حیوانی است که انرژی زیادی مصرف می کند و ناخودآگاه شما هم دوست دارید همین کار را انجام دهید. شما بی حوصله هستید زیرا زندگیتان عادی و بدون اتفاقات هیجان انگیز است.

یک سرگرمی پیدا کنید، کتاب جدیدی مطالعه کنید یا وارد یک رشته تحصیلی شوید. تا زندگیتان جالب تر شود!

سگ

کار منبع اصلی استرس شماست. سگ ها به عنوان وفادارترین حیوانات خانگی و بهترین دوستان انسان شناخته می شوند. شما فردی بسیار وفادار و بسیار مسئولیت پذیر هستید که تا زمانی که کاملاً خسته نشوید ،کار میکنید. گاهی اوقات دوست دارید بیش از حد کار کنید و بهمین خاطر دچار استرس می شوید.

باید یاد بگیرید که از کاری که انجام میدهید لذت ببرید تا آرام شوید. شما نمی توانید همیشه کار کنید!

همستر

استرس شما ناشی از تاریکی است. همسترروی چرخ خود می دود بدون اینکه واقعاً بداند به کجا میخواهد برسد. شما برای اتفاقات کوچک بسیار مضطرب میشوید و این استرس زیادی به شما می دهد.

با افرادی که دوستشان دارید و با آنها راحت هستید بیشتر وقت بگذرانید. این کار باعث میشود حواستان از برنامه روزانه خودتان پرت شود و فکرتان کمتر درگیر کارهایتان شود.

لاک پشت

کار بیش از حد و بی هدف بودن عامل اصلی استرس شما است. همیشه خسته هستید و کارهایتان را به خوبی انجام نمیدهید. وقتی که کارهای زیادی دارید، دچار تنش، گیجی و استرس می شوید. اهداف کوچکی برای خودتان مشخص کنید . اهدافی که مطمئن شوید براحتی به آنها میرسید. این کار به شما کمک میکند برنامه روتین هدفمندی داشته باشید.

پرنده

استرس شما بخاطر احساس محدودیت است. پرنده ،زیرا نماد آزادی است. شما دوست دارید بدنبال خواسته های خودتان بروید و هیچ محدودیتی را احساس نکنید. اگر چیزی باعث بشود خسته یا محدود بشوید ، استرس میگیرید. سعی کنید یک سرگرمی خلاقانه و جدید انجام دهید. فقط یک سرگرمی هیجان انگیز باعث می شود که احساس آرامش کنید!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد