اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خانم ها باید تفاوت این مردان را بشناسند

تفاوت‌های کلیدی بین مردانی که می‌توانند به یک متعهد شوند و مردانی که نمی‌توانند متعهد شوند وجود دارد.

تفاوتهای کلیدی بین مردانی که میتوانند به یک متعهد شوند و مردانی که نمیتوانند متعهد شوند وجود دارد. گاهی اوقات، تشخیص این مردها آسان است، اما برای رفع ابهام اجازه دهید تفاوتهای واقعی را بررسی کنیم

ما در سایت طلا، تفاوت بین مردی که می تواند متعهد باشد و وفادار بماند و آنهایی که هرگز این کار را نمی کنند، برای شما آورده ایم.

از خودش مطمئن است؟

مردی که می تواند متعهد شود از خودش مطمئن است و نسبت به شخصیت خودش احساس مثبتی دارد .او مغرور یا نیازمند نیست و اعتماد به نفس دارد.

اما مردی که نمیتواند متعهد شود، بی هدف، تلخ و خسته است. استقلال ندارد که بتواند به کسی متعهد شود. او مانند قایق کوچکی است که روی آب شناور است.

او قدر زنان را می داند؟

مردی که می تواند متعهد شود، زنان را با مردان برابر می بیند و حقوق آنها را رعایت می کند. او زنان را مسئول انجام دادن وظایف خودش نمیبیند و به آنها احترام میگذارد.

مردی که نمی تواند متعهد شود، به زنان به عنوان دارایی یا ابزار نگاه می کند. دیدگاههای او نسبت به زنان دارای انحرافات منفی است و تجربیات او از روابطش بد و وحشتناک است.

او رقابتی است؟

مردی که می تواند متعهد شود، با دیگران رقابت سالم دارد. او می خواهد در زندگی پیشترفت کند، و سعی میکند نسبت به گذشته خودش مرد بهتری باشد.

مردی که نمی تواند متعهد شود، برای بهترین بودن با هر مردی رقابت می کند. او آنچه را که دیگران دارند میخواهد و ارزش زندگیاش را بر اساس چیزی قرار میدهد که برای دیگران ارزشمند است.

او آسیب های گذشته خود را کنترل می کند؟

اگرمردی که می تواند متعهد شود، دلش شکسته باشد، شکست مانع حرکت او نمی شود. غصه نمیخورد و حرکت می کند. او به گذشته فکر نمیکند و در زمان حال زندگی میکند.

مردی که نمی تواند متعهد شود،به خاطر مشکلاتش متوقف میشود و به گذشته اش اجازه می دهد مانع حرکت او شوند.

او عشق را باور دارد؟

مردی که می تواند متعهد شود، می خواهد دوست بدارد و دوست داشته بشود. او عشق را دست و پا گیر، آزاردهنده یا ترسناک نمی داند. او به توانایی خودش درعاشق بودن اطمینان دارد.

مردی که نمی تواند متعهد شود، از عشق می ترسد یا اذیت می شود. او فردعاشق را ترسناک یا خیلی وابسته میبیند. او مفهوم از خودگذشتگی را نمیداند و نمیتواند بدون قید و شرط به کسی عشق بورزد.

او چه چیزی برای ارائه دارد؟

مردی که می تواند متعهد شود، میداند که مهارت های زیادی برای ارائه دارد و این توانمندی او را بیادب یا گستاخ نمیکند، بلکه او را با اعتماد به نفس میکند.

مردی که نمی تواند متعهد شود، ارزش خودش را زیاد یا کم میبیند. او واقعاً مطمئن نیست که چه مهارت هایی دارد و یا اصلا مهارتی ندارد. او بیش از حد خودخواه است .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد