اونس طلا2394.45
مظنه15,951,000
18 گرم3,682,300
ارزش سکه35,937,603
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

اجاره آپارتمان فول امکانات؛ شبی ۱۰ میلیون! + جدول

مالک آپارتمان سه‌خوابه در الهیه تهران شبی ۱۰ میلیون کرایه می‌گیرد؛ معادل هزینه مورد نیاز برای رزرو سوئیت دوبلکس در طبقه بیست‌وپنجم هتل پارسیان آزادی

مالک آپارتمان سه‌خوابه در الهیه تهران شبی ۱۰ میلیون کرایه می‌گیرد؛ معادل هزینه مورد نیاز برای رزرو سوئیت دوبلکس در طبقه بیست‌وپنجم هتل پارسیان آزادی

اجاره آپارتمان مبله در تهران از شبی ۲۰۰، ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و برای واحد‌های لوکس شمال شهر به ۱۰ میلیون می‌رسد. حوالی جنوب و مرکز شهر واحد‌هایی که به‌جز چندتا صندلی و تخت و تشک و پتو چیز دیگری ندارند، ارزان‌ترین گزینه‌ها هستند. مثل واحدی که در زیرزمین یکی از ساختمان‌های محله مولوی اجاره داده می‌شود و مالک آن شبی ۳۰۰ هزار تومان کرایه می‌گیرد. در شمال تهران آپارتمان‌های مبله زیادی پیدا می‌کنیم که اجاره روزانه آن‌ها به مرز ۱۰ میلیون تومان رسیده است. داشتن استخر یا اتاق خواب مستر جزو مهمترین امکانات این واحد‌ها به‌شمار می‌رود و اجاره یک شب آنها معادل هزینه مورد نیاز برای رزرو سوئیت دوبلکس دونفره در طبقه بیست‌و‌پنجم هتل پارسیان آزادی است.

اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران

به گزارش فرارو، اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران می‌تواند تا شبی ۱۰ میلیون خرج داشته باشد. مثل آپارتمان مبله‌ای در منطقه الهیه تهران که با سه اتاق خواب اجاره داده می‌شود و مالک آن دقیقا شبی ۱۰ میلیون می‌گیرد. به‌این ترتیب اجاره ماهانه این واحد حدود ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود. یکی از اتاق‌های این آپارتمان مستر است و واحد با پارکینگ اجاره داده می‌شود.

یا مثلا واحد مبله دیگری در نیاوران با استخر شبی ۷.۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. مالک این واحد ظرفیت ممهمان‌ها را شش نفر مشخص کرده و حضور نگهبان در ساختمان جزو امکانات آن به‌شمار می‌رود. در محله محمودیه تهران آپارتمان مبله دوبلکس را با سه تا اتاق خواب شبی شش میلیون تومان اجاره می‌دهند. یکی از ارزان‌ترین آپارتمان‌های مبله استخردار حوالی میدان پونک اجاره داده می‌شود. مالک این واحد هزینه اجاره این واحد را شبی دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درنظر گرفته است و حضور نگهبان در ساختمان را به‌عنوان یکی از امکانات واحد اعلام کرده است.

اجاره آپارتمان مبله در سایر مناطق تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران حداقل شبی ۲۰۰، ۳۰۰ هزار تومان هزینه دارد. حوالی مرکز یا جنوب شهر از این دست واحد ها زیاد است و آپارتمان مبله در زیرزمین یکی از ساختمان‌های محله مولوی شبی ۳۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. این واحد ۴۰ متری اتاق خواب ندارد و داشتن تخت تنها امکانات آن به‌شمار می‌رود. ظرفیت مستاجر نهایتا دو نفر خواهد بود و از پارکینگ هم خبری نیست. یا مثلا واحدی ۶۰ متری در خیابان نواب را درنظر بگیرد. اجاره این واحد شبی ۲۸۰ هزار تومان تمام می‌شود. این واحد یک اتاق خواب دارد، در طبقه همکف واقع شده و بدون تلویزیون و یخچال اجاره داده می‌شود. به گزارش فرارو، در خیابان خواجه‌نظام آپارتمان ۶۵ متری را به شکل روزانه اجاره می‌دهند. اجاره این واحد از سوی صاحبخانه شبی ۵۰۰ هزار تومان و ورود نوزاد زیر دو سال به آپارتمان ممنوع اعلام شده است. تلویزیون و یخچال جزو امکانات این واحد است، اما بدون پارکینگ اجاره داده می‌شود.

در محله پیروزی واحد ۱۰۰ متری را اجاره می‌دهند که کرایه این واحد شبی ۸۰۰ هزار تومان است و مستاجر می‌تواند از پارکینگ ساختمان استفاده کند. نزدیک میدان آزادی آپارتمان مبله با دو اتاق خواب را شبی ۹۵۰ هزار تومان اجاره می‌دهند. حضور نگهبان در ساختمان و پارکینگ جزو امکانات این واحد است. در خیابان ولیعصر واحد ۱۱۰ متری را با دوتا اتاق خواب شبی ۱.۵ میلیون تومان اجاره می‌دهند. پارکینک، آسانسور و حضور سرایدار در ساختمان جزو مهمترین امکانات این واحد قید شده است.

ویژگی آپارتمان‌های مبله در تهران

موقعیت متراژ امکانات اجاره روزانه
الهیه ۱۶۰ متر (سه‌خوابه) اتاق خواب مستر/ وای‌فای ۱۰ میلیون تومان
نیاوران ۲۵۰ متر (سه‌خوابه) استخر / نگهبان هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
محمودیه ۱۸۰ متر (سه‌خوابه) پارکینگ شش میلیون تومان
پونک ۱۲۰ متر (یکخوابه) استخر دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
خیابان ولیعصر ۱۱۰ متر (دوخوابه) نگهبان و پارکینگ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
خیابان استاد معین ۶۵ متر (دوخوابه) نگهبان و پارکینگ ۹۵۰ هزار تومان
پیروزی ۱۰۰ متر (یکخوابه) پارکینگ ۸۰۰ هزار تومان
خواجه‌نظام ۶۵ متر (یکخوابه) - ۵۰۰ هزار تومان
نواب ۶۰ متر (یکخوابه) - ۲۸۰ هزار تومان
مولوی ۴۰ متر (بدون اتاق خواب) - ۳۰۰ هزار تومان
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد