اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

متولدین ماه ها چگونه خودشان را آرام می کنند

شگفت‌انگیز است که چگونه ما از استرس منفجر نمی‌شویم. اگر راهی برای کاهش استرس پیدا نمی‌کردیم، نابود می‌شدیم.

فال

شگفتانگیز است که چگونه ما از استرس منفجر نمیشویم. تمام هدف مدیریت استرس و آرامش بخشیدن به خودمان، بقا است. اگر راهی برای کاهش استرس پیدا نمیکردیم، نابود میشدیم.

اینکه متولدین هرماه چگونه آرام می شوند به شخصیت آنها بستگی دارد که توسط طالع بینی تعیین می شود.

فروردین

فروردینی ها برای آرامش حواس خودشان را پرت میکنند. آنها ازچیزهایی مانند تلویزیون، موسیقی بلند، یا حتی موسیقی ملایم کلاسیک برای آرامش پیدا کردن استفاده میکنند. موسیقی، کتاب خواندن ، نظافت، مسافرت و بازی کردن حال آنها را خوب میکند.

اردیبهشت

رسانه های اجتماعی باعث آرامش آنها میشود. این یک نوع اعتیاد است که آنها نمی توانند آن را ترک کنند، اما پس از یک حمام آب گرم و یک وعده غذایی خوب، آنها دوست دارند با ساعت ها خیره شدن به تلفن خود، مستقیم اضطراب خودشان را کاهش دهند و ساعت ها به تلفن خود خیره شود... تا آرام شود.

خرداد

خردادی ها با کنار هم قرار دادن چیزها، مرتب کردن و نظافت ، خودشان را آرام می کند. جدا کردن وسایل مکانیکی کمی به آنها هیجان می دهد. آنها دوست دارند تنها باشند و فشار یک روز سخت و پر استرس را کاهش دهند.

تیر

تمرینات تنفسی به آنها اجازه می دهد تا کاملاً آرام شوند و آنها کاملاً به فواید مدیتیشن آگاه هستند. آنها اگر شاغل باشند ترجیح میدهند فقط کار کنند تا آرام شوند.

مرداد

او دوست دارد با دیدن یک فیلم قدیمی خودش را آرام کند. فیلمی که قبلا میلیون ها بار دیده است. آنها از دانستن آنچه قرار است در فیلم اتفاق بیفتد، لذت می برند. طبیعت همیشه قلب او را آرام می کند.

متولدین ماه ها چگونه خودشان را آرام می کنند

شهریور

او دوست دارد حیوان ها و عروسک ها را نوازش کند. حیوانات با او به خوبی هماهنگ می شوند و بسیاری از باکره ها فعالان حقوق حیوانات هستند و همیشه به فکر رفاه این موجودات هستند. کمک کردن به حیوانات چیزی است که به آنها آرامش می دهد.

مهر

او از خرید کردن لذت می برد. وقتی استرسش زیاد می شود، خرید می کنند. پول خرج کردن تمام فشارهای او را کاهش می دهد و برای او بسیار لذت بخش است.

آبان

عقرب استرس را ساده نمی گیرد و نمی داند که چگونه با اضطراب و فشارهای زندگی روزمره کنار بیاید. او دوست دارد به مردم صدمه بزند، آنها را کنترل کند و آنها را مجبور به انجام کارهای وحشتناک کند.

آذر

او باید تنها باشد. او با فیلم، موسیقی، هنر یا در آغوش گرفتن آرامش پیدا نمیکند. دوست دارد که تنها باشد و یا سر خودش را با کارهای خانه گرم کند.

دی

او دیوانه ،مضطراب و استرسی نمیشود، وقتی این اتفاق می افتد آنها به سراغ لباس میروند.

بهمن

آنها می دانند که بهترین گزینه برای آرامش خودشان ورزش است.

اسفند

آنها دوست دارند آشپزی کنند و شما اسفندی ها را در آشپزخونه ها خواهید دید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد