اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رکودی عجیب در بازار طلا و جواهر مشهد

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: قیمت طلا در روزهای آینده قطعا کاهشی خواهد بود .

یوسف تقی زادگان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:بازار طلا این روزها با رکود عجیبی همراه است و خریداران و فروشندگان در انتظار نتیجه مذاکرات هستند و به جز موارد ضروری هیچ داد و ستدی در بازار نمی شود.

تقی زادگان گفت:نوسانات شدید طلا در یک روز عاملی دیگر بر رکود داد و ستدها در بازار طلا شده است.

وی همچنین گفت:یکی از اهداف اصلی و مهم در اتحادیه حمایت از تولید کنندگان و سازندگان است زیرا متاسفانه با قوانین اداره استاندارد تولیدکنندگان کددار از 320 واحد در سال 1390 اکنون به 51 مورد رسیده که برای مشهد مایه تاسف است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد ابراز امیدواری کرد با همکاری بازرسان اتحادیه همکاران اقدام به اخذ پروانه کسب کنند و در این زمینه رونق ایجاد کنیم.

وی همچنین گفت:هر فرد می بایستی مطابق با کد آیسیک خود در همان رسته صنفی خود فعالیت کنند و در رسته های دیگر به هیچ وجه فعالیت نکنند.

تقی زادگان در پایان قیمت طلا را در روزهای آینده کاهشی پیش بینی کرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در رابطه با سابقه فعالیتش گفت:از سال 1386 لغایت 1390 رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد بودم و از سال 1388رییس اتحادیه کشوری شدم که به دلیل دستور وزارت بازرگانی می بایستی رییس اتحادیه کشوری از تهران انتخاب می شد و من عضو اتحادیه کشوری شدم.

وی همچنین گفت:از سال 95 عضو هیات مدیره اتحادیه مشهد بودم و هم اکنون بعد از دریافت اعتبار نامه در روز گذشته رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد شده ام.

اعتبار نامه اتحادیه طلا و جواهر مشهد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد